Pozdrav,
jučer, 10.01.2021. sam preko Internet bankarstva (PBZ) kupio A1 bon od 120 kn. Prilikom unosa dobivam poruku da je bon već iskorišten.
U čemu je problem i kako ga riješiti?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Ako želiš javi nam se OVDJE.
Pozdrav,
jučer, 10.01.2021. sam preko Internet bankarstva (PBZ) kupio A1 bon od 120 kn. Prilikom unosa dobivam poruku da je bon već iskorišten.
U čemu je problem i kako ga riješiti?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Ako želiš javi nam se OVDJE.
Zvati 0800 091 091, samo oni mogu provjeriti gdje je nastala greška i aktivirati ti bon.
Prije toga probaj ponovno ukucati bon, možda si neku brojku krivo upisao
Ma probao sam više puta i uvijek isto. Ništa, zovem SZK i nadam se pozitivnom rješenju.
Hvala nickno!
riješeno
kad sam ih konačno dobio problem riješen u 5 minuta bez puno pitanja i provjera
što je bilo? nemam pojma
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.