Riješeno

iskorišteni bon?

  • 11 Siječanj 2021
  • 4 odgovora
  • 84 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora

Pozdrav,

jučer, 10.01.2021.  sam preko Internet bankarstva (PBZ) kupio A1 bon od 120 kn. Prilikom unosa dobivam poruku da je bon već iskorišten.

U čemu je problem i kako ga riješiti?

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 15 Siječanj 2021, 09:22

@damirp pozdrav, postoji mogućnost da je greška bila u samom bonu ali ne mogu ti sa sigurnošću to potvrditi bez provjere. 🙂 Ako želiš javi nam se OVDJE

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Bedž +1

Zvati 0800 091 091, samo oni mogu provjeriti gdje je nastala greška i aktivirati ti bon. 

Prije toga probaj ponovno ukucati bon, možda si neku brojku krivo upisao

Ma probao sam više puta i uvijek isto. Ništa, zovem SZK i nadam se pozitivnom rješenju.

Hvala nickno!

riješeno

kad sam ih konačno dobio problem riješen u 5 minuta bez puno pitanja i provjera

što je bilo? nemam pojma

@damirp pozdrav, postoji mogućnost da je greška bila u samom bonu ali ne mogu ti sa sigurnošću to potvrditi bez provjere. 🙂 Ako želiš javi nam se OVDJE

Odgovori