Riješeno

glupe sms poruke

  • 11 Ožujak 2020
  • 28 odgovora
  • 3546 pregleda

Zašto mom ocu,čovjeku od 70 godina, uporno šaljete glupe poruke. Tipa da neće njegova tarifa više biti aktivna. On ne koristi nikakvu opciju niti će. Kupuje bon svaka tri mjeseca i tako će nastavit. Ima mob kako bi nazvao ako treba nešto ili kako bi ga se moglo nazvati. Prestanite ga uznemiravati. Osim ako želite izgubiti klijenta

icon

Najbolji odgovor od nickno 11 Ožujak 2020, 18:26

Operateri su po zakonu dužni tri dana prije isteka tarife jednom dnevno upozoriti korisnika da će mu se tog i tog dana isključiti tarifa ako nema dovoljno kuna na računu. E sad, ti kažeš da tvoj otac nema nikakvu tarifu, vjerojatno onda onda on prima obavijest o isteku same kartice, a ne tarife.

Zašto moraju slati obavijesti? Zato jer je bilo pregršt prigovora od zaboravljivih korisnika kojima bi propale gige, minute i štogod bilo u tarifi ako nisu na vrijeme nadoplatili bon.

Tako da se uzalud prijetiš prelaskom kod nekog drugog-i HT i Tele2 će mu po sili zakona slati iste poruke

Pogledaj original

Odgovora 28

Razina korisnika 5
Bedž

Operateri su po zakonu dužni tri dana prije isteka tarife jednom dnevno upozoriti korisnika da će mu se tog i tog dana isključiti tarifa ako nema dovoljno kuna na računu. E sad, ti kažeš da tvoj otac nema nikakvu tarifu, vjerojatno onda onda on prima obavijest o isteku same kartice, a ne tarife.

Zašto moraju slati obavijesti? Zato jer je bilo pregršt prigovora od zaboravljivih korisnika kojima bi propale gige, minute i štogod bilo u tarifi ako nisu na vrijeme nadoplatili bon.

Tako da se uzalud prijetiš prelaskom kod nekog drugog-i HT i Tele2 će mu po sili zakona slati iste poruke

Čovjek uredno obnavlja bon. Ne može mu isteci kartica 

Razina korisnika 5
Bedž

Svaka tri mjeseca nije uredno obnavljanje bona već održavanje kartice aktivnom. Bon vrijednosti od 50 kuna mislim da traje 3 mjeseca. Nakon toga korisnik dobiva obavijest da će mu se ograničiti korištenje kartice, prvo mjesec dana on neće više moći zvati, ali će moći primati pozive. Ako ni poslije  mjesec dana ne uplati bon, više neće moći ni primati pozive, ali još uvijek ima 270 dana vremena da uplati bon i zadrži broj. Nakon isteka 270 dana gubi trajno broj

Znaci..svaki put kad mu pošalju da obnovi on to i napravi. Neće uključiti nikakvu tarifu. Tocka 

Razina korisnika 5
Bedž

Pa ne mora, ali ga A1 mora upozoriti o isteku trajanja kartice.

I vidiš da je to dobro. Bez tog upozorenja mogao bi se naći u čudu zašto nemre zvati nikoga

Znam šta je pisalo u poruci. Pisalo je tarifa

Razina korisnika 5
Bedž

Pa i start tarifa je tarifa, doduše početna i bez ičega, i svim novim korisnicima je ona automatski uključena. Kao i onima koji izgube svoju tarifu zbog nenadoplate, takvi se automatski vraćaju na tu početnu tarifu, mnogima nepovoljnu jer je i najskuplja

Pa onda po kojoj logici se ona više neće koristiti. Šta bi on trebao onda..

Razina korisnika 5
Bedž

Ne, u slučaju osnovne start tarife to znači ograničavanje upotrebe same kartice, kako sam ti već i opisala. Nemre izgubiti tu tarifu, kad je osnovna i uvijek će mu biti aktivna, sve dotle dok svaka tri mjeseca uplaćuje bon. Ali, poruke će dobivati, kao podsjetnik da ne izgubi tarifu, u vašem slučaju karticu.

Ja svaki mjesec tri dana prije isteka moje zakon tarife počnem dobivati iste poruke. I ne smeta me, naprotiv, ne moram pamtiti datum kad sam zadnji put uplatila bon, A1 će me podsjetiti da ne zaboravim uplatiti slijedeći 🙂

@Lady Di pozdrav, 

vidim da je @nickno već odradila moj posao i ja tu stvarno više nemam što za nadodati, koliko god se trudio :sweat_smile:

Daa samo..Šta ako je u poruci pisalo da se neće više koristiti start tarifa. Šta onda. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Start (osnovna) tarifa postoji kao i što postoji osnovna Simpa tarifa na HT-u, uz postojeće mjesečne tarife (Glanc) kao i tjedne tarife koje sadrže određene količine minuta/sms-ova/Mb. Start tarifa je nešto što se aktivira kao osnovno, prilikom aktivacije broja (ili deaktivacijom mjesečnih tarifa) i vjerujem da niti jedan operater (u ovom slučaju A1) neće prisiljavati aktivacijom novog broja automatsko skidanje 55 kuna koliko iznosi najmanji iznos prepaid tarife a isto tako i vezati automatsku naplatu svakih 30 dana. Imaju oni itekako računicu zarade od start tarife (skupe minute, sms-ovi, Mb)...

gogsy1975 👍👏👏

Razina korisnika 5
Bedž

Pa A1 ne prisiljava nikoga da produžuje vrijednost kartice, jer u slučaju osnovne start tarife vrijednost bona određuje rok trajanja same sim kartice. @gogsy1975  ne zbunjuj @Lady Di  😀

Evo moja tarifa-zakon tarifa. A1 uvjetuje korištenje te (i svih ostalih tarifa osim osnovne start tarife) jednomjesečnom nadoplatom bona (ili ja mogu kupiti bon od 240 kuna pa sam par mjeseci mirna što se same nadoplate bona tiče). Ali, prestankom važenja zakon tarife zbog eventualne nenadoplate NE prestaje važiti moja sim kartica, ona vrijedi sve dok mi vrijedi zadnje uplaćeni bon, u mom slučaju do 01.07.2020. Kod Lady Di sim kartica vrijedi dokle vrijedi bon od 55 kuna. Da uplati bon od 240 kuna, kartica vrijedi mnogo duže i njen otac bi poruku upozotenja o isteku start tarife, odnosno bona, dobio nakon , bubam napamet, 120 dana, a ne nakon 90 dana.

U poruci je pisalo da start tarifa se više neće postojati 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nickno - nemoj da ja tebe citiram, znaš dobro što sam želio reći a ti opet pametuješ. :grin:  Uplatom bona određene vrijednosti se produži rok trajanja kartice za 90 ili više dana (ovisno o “veličini” bona) ali u smislu da nakon isteka 90 ili više dana više neće moći pozivati, kartica će i dalje moći primati pozive još ako se ne varam pola godine.

@Lady Di - imaš li tu poruku još uvijek, možeš li uslikati?

Razina korisnika 5
Bedž

@gogsy1975 , vidi se da nikad nisi izgubio broj 😛. Nakon isteka bona (i roka kartice) prvih mjesec dana ti više ne možeš zvati, ali i dalje možeš primati pozive. Nakon isteka i tih mjesec dana, blokiraju ti sve pozive, ali ti i dalje možeš sačuvati broj slijedećih 270 dana ako aktiviraš bon (moraš zvati SZK ili otići na prodajno mjesto). Nakon isteka 270 dana trajno gubiš broj

Razina korisnika 5
Bedž

Drugim riječima, u poruci ti piše da ti prestaje važiti kartica, jer kartica bez tarife i ne postoji. Start tarifa je osnovna tarifa za SVE prepaid kartice, pa hajmo se i dalje praviti blesavi da ne razumijemo kako aktivna A1 prepaid kartice postoji po duhu svetom, a ne aktiviranjem OSNOVNE Start tarife

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nickno - nikad, uspješno hendlam sa rokovima, porukama, kombiniram kartice. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tema je zaključena no zanima me ukida li se stvarno start tarifa i od kada. :thinking:

Razina korisnika 5
Bedž

@gogsy1975 , naravno da se ukida i to istekom roka trajanja bona. To je kod svakog korisnika različiti datum 😃. Pa kak bi ti zvao tarifu u kojoj možeš primati,ali ne i upućivati pozive? Tarifa za izlaz iz A1? 😀

Razina korisnika 7
Bedž +3

  

@nickno - Zanima me točan sadržaj zaprimljene tekstualne sms poruke. Zašto bi se ukidala osnovna (Start) tarifa? Ukida se valjanost, onemogućuju odlazni pozivi. Kad istekne valjanost bona na Simpi, i dalje si Simpa tarifa (osnovna) ali zbog isteka valjanosti bona nemaš mogućnosti pozivanja. Isto tako si vjerujem i na A1 osnovnoj (start) tarifi iako nije obnovljen bon i ne možeš pozivati a unutar 270 dana možeš primati pozive i reaktivirati broj bonom. Sve je to igra riječi.

 

U poruci je pisalo da start tarifa se više neće postojati 

Zašto mom ocu,čovjeku od 70 godina, uporno šaljete glupe poruke. Tipa da neće njegova tarifa više biti aktivna.

 

Dakle, još uvijek ne znamo točan sadržaj poruke pa nagađamo. ;)

Živi bili pa vidjeli 

Razina korisnika 5
Bedž

"a unutar 270 dana možeš primati pozive " NE MOŽEŠ primati pozive,vrijedi samo aktivacija novim bonom,nakon 270 dana gubiš broj, tj.kartica se deaktivira u cjelosti i broj postaje dostupan svim novim korisnicima

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ajd da citiram:

4. Istekom roka uporabe A1 računa na bonove korisnik može u naknadnom roku od 270 dana novim A1 bonom obnoviti A1 račun na bonove. Novi iznos A1 bona bit će pridodan već postojećem iznosu koji nije iskorišten unutar roka uporabe A1 računa na bonove. Tijekom 270 dana od isteka roka uporabe A1 računa na bonove korisnik A1 usluge na bonove 
moći će primati pozive i SMS poruke. Nakon toga, odnosno ukupno 270 dana od isteka A1 računa na bonove, isti se deaktivira
. Nakon 270 dana od dana prestanka valjanosti bona (ne obnavljanja bona), gubi se broj.

 

EOD.

Razina korisnika 5
Bedž

E pa ja ti govorim iz svog iskustva, doduše meni je prvi broj deaktiviran vrlo davno. Isto je bio rok od 270 dana i ne, nisam mogla dobivati ni pozive ni sms-ove nakon prvog mjeseca isteka kartice. Ali sam uredno mogla surfati na besplatnom 0.facebook.com 😃😂

Odgovori