Riješeno

Broj 13232

  • 23 December 2018
  • 4 odgovora
  • 5762 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6
Ne mogu poslati poruku na broj 13232,automatski dobivam poruku o neuspješnom slanju. To je broj za provjeru stanja megabajta i minuta u tarifama na bonove. A aplikacija A1 malo radi,malo ne radi,pa kako da provjerim stanje bez zvanja szk, jer očito broj 13232 ima nekih problema?
icon

Najbolji odgovor od nickno 1 January 2019, 20:08

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6
Dakle,broj 13232 je iz ne znam kojeg razloga nedostupan na zakon tarifi, ali upisom koda *102*1# dobijem pop-up da ću uskoro primiti sms sa podacima i nakon toga dobim sms. Zašto bi bilo jednostavno,kad može biti komplicirano, zar ne,A1? Zašto mi ne radi broj 13232?
Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav nickno, nemamo prijavljenih poteškoća sa provjerom stanja u tarifi putem SMS-a. Od kad se događa ovaj problem? Da li imaš problem sa slanjem poruka općenito na skraćene brojeve (npr. plaćanje parkinga i sl.)?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ojoj,sad znam što znači Dop.premium usluge za tek.poruke u postavkama Aplikacije->Poseban pristup. Kad sam namjestila da nikad nije dopušteno,nisam mogla poslati poruke ne samo na raj broj,nego ni na jedan skraćeni. Čim sam promijenila na Uvijek pitaj, mogla sam poslati poruku.
Razina korisnika 3
Ojoj,sad znam što znači Dop.premium usluge za tek.poruke u postavkama Aplikacije->Poseban pristup. Kad sam namjestila da nikad nije dopušteno,nisam mogla poslati poruke ne samo na raj broj,nego ni na jedan skraćeni. Čim sam promijenila na Uvijek pitaj, mogla sam poslati poruku.

Tako jednostavno 😉 Bravo! Hvala što si s ostalima podjelila rješenje. Nadamo se da će pomoći i drugima s takvim tipom poteškoće.

Odgovori