Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalBroj 13232
Ne mogu poslati poruku na broj 13232,automatski dobivam poruku o neuspješnom slanju. To je broj za provjeru stanja megabajta i minuta u tarifama na bonove. A aplikacija A1 malo radi,malo ne radi,pa kako da provjerim stanje bez zvanja szk, jer očito broj 13232 ima nekih problema?
Dakle,broj 13232 je iz ne znam kojeg razloga nedostupan na zakon tarifi, ali upisom koda *102*1# dobijem pop-up da ću uskoro primiti sms sa podacima i nakon toga dobim sms. Zašto bi bilo jednostavno,kad može biti komplicirano, zar ne,A1? Zašto mi ne radi broj 13232?
Pozdrav nickno, nemamo prijavljenih poteškoća sa provjerom stanja u tarifi putem SMS-a. Od kad se događa ovaj problem? Da li imaš problem sa slanjem poruka općenito na skraćene brojeve (npr. plaćanje parkinga i sl.)?
Ojoj,sad znam što znači Dop.premium usluge za tek.poruke u postavkama Aplikacije->Poseban pristup. Kad sam namjestila da nikad nije dopušteno,nisam mogla poslati poruke ne samo na raj broj,nego ni na jedan skraćeni. Čim sam promijenila na Uvijek pitaj, mogla sam poslati poruku.
Tako jednostavno 😉 Bravo! Hvala što si s ostalima podjelila rješenje. Nadamo se da će pomoći i drugima s takvim tipom poteškoće.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.