Bon

  • 30 November 2018
  • 3 odgovora
  • 503 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pokusao sam napuniti bon od 110kuna preko interneta i sa racuna mi je skinuto 110kuna na mail sam dobio potvrdu i broj sa 14znamenkasti brojeva ali ja taj bon nemam na raspolaganju 23 11 sam napunijo zadnji put 50kuna a 29 11 sam pokusao napuniti bon od 110kuna i kad sam pozvao broj 0800 091 091 objasnio problem rekli su mi da vidi moji 52kune na raspolaganju koje su od 23 a da danas nema uplate a da je tih 14znamekasiti brojeva od bona 110kuna iskoriatneo na moj broj ali ih ni on ne moze vidjeti sad nezzz sta da radim posalo sam i mali

Odgovora 3

Pozdrav Bex, s obzirom da si naveo kako si poslao sve putem e-maila, dobit ćeš tim putem i odgovor čim bude moguće pa te molim za malo strpljenja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
A jesi li probao taj 14-znamenkasti kod koji si dobio na mail kao potvrdu narudžbe upisat u recimo web verziju moja1?

A jesi li probao taj 14-znamenkasti kod koji si dobio na mail kao potvrdu narudžbe upisat u recimo web verziju moja1?


Da pokusao sam isto se desava broj je vec iskoristen

Odgovori