Zeljeo bih pomno pratite gdje Vam A1 skida s racuna.
Konkretno, meni se vec dva puta dogodilo.
Prvi put mi je skinulo oko 2 kune, posto ekipa nije znala objasniti kako se to dogodilo rekli su mi vratiti 2 kune, koje su zaboravili.
Evo, kad se ponovno dogodilo (sada oko 9 kuna), skuzio sam da mi ni 2 kune nisu vracene te sam ih ponovno upitao o cemu se radu. Rekli su da ce mi vratiti 2 kune, a ovih devet nisu ni komentirali.
Da stvar bude bolja, ekipi treba tjedan dana da odgovori na email.
Dobro dosli u dokazano najbolju mrezu u Hrvatskoj! Kako je tek u drugim mrezama, pitam se...
Kad se spojiš na web i uđeš u mojA1 - (tab) A1 na bonove - Pregled transakcija, trebalo bi ti pisati točno stanje i na što ti je skinuto. Baš da može "random" skidat s računa, nikad nisam imao taj slučaj.
Nisam rekao da lažeš nego mi čudno i prvi glas. Obično mi prepaid tarifa sve pokrije i uvijek mi je okrugli iznos osim kad je nešto "extra" tipa sms parking za koji se uzima naknada pa je to onda 89 ili koliko lipa više. Svakako hvala na informaciji a ti izbori povrat i neka ti riješe. 😉
Meni je skinuo jučer kunu i to baš na dan kad mi se trebala produžiti tarifa, pa mi je stigla poruka da se tarifa nije produžila i tako su mi propale minute i megabajti iz prethodnog mjeseca.
Iako mi na provjeri stanja računa nije pisao taj gubitak kune (bilo je okruglih 55 za produženje), operater je vidio kod sebe nedostatak te kune (tako sam i saznao) i velikodušno mi je vratio tu kunu i ponovo aktivirao tarifu. Naravno, gubitak iz prethodnog mjeseca nije uopće komentirao.
Još jednom da mi se to desi, vraćam se na bon bon ili gdje drugdje.
A inače je A1 u Austriji poznat po brojnim pritužbama od strane korisnika i ne bih se čudio da su tu lošu praksu prenijeli i ovdje.
Kuna da mi nestane baš na dan kad trebam produžiti tarifu... ne vjerujem da je baš slučajnost.
Popratite.
Iako mi na provjeri stanja računa nije pisao taj gubitak kune (bilo je okruglih 55 za produženje), operater je vidio kod sebe nedostatak te kune (tako sam i saznao) i velikodušno mi je vratio tu kunu i ponovo aktivirao tarifu. Naravno, gubitak iz prethodnog mjeseca nije uopće komentirao.
Još jednom da mi se to desi, vraćam se na bon bon ili gdje drugdje.
A inače je A1 u Austriji poznat po brojnim pritužbama od strane korisnika i ne bih se čudio da su tu lošu praksu prenijeli i ovdje.
Kuna da mi nestane baš na dan kad trebam produžiti tarifu... ne vjerujem da je baš slučajnost.
Popratite.
Zato uvijek obnoviš za bar 10ak kuna više pa budeš siguran. Naravno da ta praksa nije u redu ali što ćeš. No meni osobno kad sam prije 3 godine još koristio bonove u A1 se to ipak nije događalo
Agent u Službi za korisnike mi je upravo refundirao tu kunu zato što nije mogao vidjeti/saznati gdje je ta kuna isparila. Rekao je da je takva praksa kada nemaju traga. Dakle, ne vidi se. No, javit ću Vam se, pa Vi vidite.
Evo, sad sam bio u mojA1 i tamo mi piše da imam jednu kunu. Dakle, tu koju mi je operater dodao. Znači, prema mom uređaju nikakva kuna nije nestala, već je taj gubitak zabilježen samo u centrali. Softwarski bug? Hmmm.... takva velika firma, najbolja u srednjoj Europi da ima takve probleme i takve programere. Jednostavno vonja.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.