Najbolji odgovor od A1_Natalija
Pogledaj originalServis uređaja - problemi
Znači dam mobitel na servis da mi se promine zvučnik i nakon 20 dana bez moba ja zovem podružnicu i oni meni kažu da ne znaju di je mkbitel te da će mi javit i nakon 3 dana ja zovem opet i saznam da mobitel nije ni doša do servisa,kao izgubljem u pošti,ukraden i slično i sad prošlo je i od toga jedno 10 dana i ja ponovo zovem i kažu mi da sačekam do sljedećeg tjedna da vide da nije slčajno zagubljem mobitel nedi u pošti. I ja se sad pitam ko je tu lud ja,vip,pošta ili neko treći ali ja sam bsz moba misec i pol dana?????
Bok @Amper,
pošalji nam privatnu poruku sa svojim podacima i telefonskim brojem OVDJE.
pošalji nam privatnu poruku sa svojim podacima i telefonskim brojem OVDJE.
A kako si predao mobitel na servis? U vip centru/podružnici? Onda imaš potvrdu na koju se možeš pozvati da ti to dalje Vip rješava, i ne moraš se ti s tim gnjaviti.
Ako si ga samoinicijativno slao poštom...sretno 😃
Ako si ga samoinicijativno slao poštom...sretno 😃
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.