Riješeno

Problemi s mobilnim internetom na iOS-u 12

  • 23 Rujan 2018
  • 11 odgovora
  • 3937 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav,

Ima li itko problema s mobilnim internetom nakon ažuriranja sustava na iOS 12? Meni se prikazuje znak u gornjem desnom kutu zaslona da je internet veza aktivna, međutim svako malo puca internet veza i pri svakom pokušaju učitavanja neke internet stranice izlazi poruka da nema internet veze.

Jedino rješenje za sada je restart uređaja, ali s obzirom koliko puta dnevno se to događa, trebao bih ga resetirati svakih 10 minuta... Nepraktično! 😃
icon

Najbolji odgovor od A1_Emanuela 25 Rujan 2018, 10:05

Bok klic, ako nisi ponovno podešavao internet postavke, javi nam o kojem broju se radi pa ćemo ti proslijediti sve podatke da podesiš na novom sustavu 🙂 Emanuela
Pogledaj original

Odgovora 11

Bok klic, ako nisi ponovno podešavao internet postavke, javi nam o kojem broju se radi pa ćemo ti proslijediti sve podatke da podesiš na novom sustavu 🙂 Emanuela
Pozdrav,

APN postavke stoje automatski postavljene na data.vip.hr kako je do sada i trebalo. Je li se APN mijenjao s promjenom naziva tvrtke?
Meni se također javlja sličan problem.
Naime, kada izađem iz područja WiFi zone i kada bi se iPhone sam trebao automatski prebaciti na "Mobile data", to se ne dogodi. Gore desno lijepo soji LTE i full signal, no automatsko prebacivanje ne radi. Moram otići u Postavke, isključiti WiFi i onda uključiti i isključiti Airplane mode na jedno 15-20 sekundi da bi proradio.
Danas mi se dogodila još jedna stvar, da kad sam ušao u firmu a gdje sam pokriven LTE signalom, pisalo mi je 3G te se nije htio povezati na Mobilne podatke. Teka kada sam ga resetirao...
Nekoliko puta sam radio Resete postavki (svih) te sam čak jednom i promijenio karticu.
Imam iPhone X, iOS 12.1 beta4... Samo jedna napomena, s karticom od T-Coma radi sve OK...
I meni se također javlja isti problem koji su naveli klic i Tomek.
Ovo više nije problem proizvođača telefona jer isti telefon normalno radi na drugom operateru.

A1 koji je vaš službeni odgovor u vezi ovoga?
Vjerujem da ima dosta korisnika koji nisu ni svjesni da im mobilni podaci ne rade u ovakvom okruženju koji su opisali gore korisnici.
Očito da A1 (VIP) nema odgovora na ovo pitanje...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Forum nije službeno sredstvo komunikacije i žalbe, moderatori se tu ponude, kako stignu jer im nije primaran posao.

Nazovite SZK i pratite pitanju do tehničara, vjerujem da su već upoznati s problemom. A onda budite kolegijalni pa napišite rješenje. 😉
Ista stvar kod mene...za poluditi.
Umjesto VPN dara.vip.hr napišite internet.
Hvala puno Boropopo, radi samo napomena: treba još ugasiti/upaliti iPhone.
Zaboravih
Imam isti problem s iphone 8 novi ios
svaki dan par puta resetiram uredaj katastrofa
6g imam kod vas broj na predplatu i uredaj star 7dana

Odgovori