Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalJedino ako misliš servisirati proizvode koje sam Vip proizvodi. Ako si ovlašteni servis za neke od proizvođača uređaja, to je druga priča.
Bok @iFIXED
Trebao bi nam poslati mail na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr u kojem ćeš navesti svoje ime i prezime, kontakt broj i detaljan opis ponude, odnosno što bi želio 🙂
Trebao bi nam poslati mail na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr u kojem ćeš navesti svoje ime i prezime, kontakt broj i detaljan opis ponude, odnosno što bi želio 🙂
Pozdrav, imam problem sa iphone se. Navodno mi se raširila baterija i odlijepio mi se okvir zaslona s gornje lijeve strane. Garancija je istekla prije sest mjeseci, ali navodbo da bi popravak trebao platiti vip ako je problem baterija pa me zanima je li to istina?
To je serija loših baterija koja se ugrađuje u Iphone 5, 5s i SE i prodali su Vam uređaj sa greškom. Simptomi su smanjen kapacitet baterije, napuhavanje baterije i izbacivanje ekrana, iznenadno gašenje mobitela pogotovo po hladnom vremenu i sl. Te baterije bi Vam MORALI zamjeniti bez obzira na garanciju ako uređaj nije stariji od 3 godine ili ćete dobiti novi uređaj. Ako ćete imati problema sa reklamacijom, kontaktirajte Udrugu za zaštitu potrošaća. To je Vaš novac, dobili ste neispravan uređaj za koje Apple priznaje da je njihova greška, prema tome imate potpuno pravo na reklamaciju bez obzira na to što je istekla.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.