Riješeno

iPHONE 7 PITANJE, PRITUŽBA

  • 31 Siječanj 2017
  • 2 odgovora
  • 894 pregleda

Pozdrav,

kupio sam novi iPhone u VIP centru, već nakon jednog dana korištenja sam uočio da baterija traje ne normalno kratko. Drugi dan situacija je bila ista. Radim od 8-16 i u tome vremenu se koristim mobitelom iskljucivo ako mi treba za poziv ili mail. Iphone koristim vec dosta dugo i imao sam i 3,4 te 5s nikada se nije dogadalo nista slicno. Drugi dan kada mi se potrosila baterija bio sam u VIP centru oko 16:30 sa 20% baterije, njihovo rjesenje je da mi zamjene bateriju na mobitelu koji je star 2 dana jer ne smiju zamjeniti uređaj bez voditelja poslovnice kojega su kontaktirali telefonski a on je također rekao da treba zamjeniti bateriju. Pošto ne žeilm da mi se rastavlja mobitel star dva dana inzistiram na novom uređaju te sam bio već u tri navrata u poslovnici a do voditelja još uvijek nisam uspio doći.
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 31 Siječanj 2017, 18:14

Bok @spuzvabob

Provjeri u jamstvenom listu tko je ovlašteni servis za tvoj uređaj. Pretpostavljam da je Agramservis. Jedino ovlašteni servis može napraviti dijagnostiku i dati službenu potvrdu radi li nešto ispravno ili ne, a naknadno prema tome bi trebali postupati.
Znači ako je uređaj neispravan trebao bi se zamijeniti u skladu sa jamstvenim uvjetima.

Lp
Pogledaj original

Odgovora 2

Vašim slučajem će se najbolje pozabaviti Tržišna inspekcija MINGO-a
Meni su pomogli.
Bok @spuzvabob

Provjeri u jamstvenom listu tko je ovlašteni servis za tvoj uređaj. Pretpostavljam da je Agramservis. Jedino ovlašteni servis može napraviti dijagnostiku i dati službenu potvrdu radi li nešto ispravno ili ne, a naknadno prema tome bi trebali postupati.
Znači ako je uređaj neispravan trebao bi se zamijeniti u skladu sa jamstvenim uvjetima.

Lp

Odgovori