Najbolji odgovor od A1_Berislav
Pogledaj original
hmmm a jesi ga dosad ikada koristio ili ti je sad tek zatrebao. Tj. je li ikad radio pa se nešto poremetilo ili?
Bok,
upute za postavke imaš OVDJE
Nakon toga gasi/pali mobitel, a ako ne ide, nazovi SZK da provjere je li MMS usluga aktivna na tvojoj liniji.
Svima je po deafult-u aktivna, ali greška je moguća 🙂
upute za postavke imaš OVDJE
Nakon toga gasi/pali mobitel, a ako ne ide, nazovi SZK da provjere je li MMS usluga aktivna na tvojoj liniji.
Svima je po deafult-u aktivna, ali greška je moguća 🙂
@Igor123 Bok, probaj resetirat mrežne postavke unutar postavki za pristupnu točku (APN)
Svakako nakon toga provjeri postavke te prema uputi kolege
Ako ni to ne prođe slobodno se javi u Sluzbu za korisnike
Svakako nakon toga provjeri postavke te prema uputi kolege
Ako ni to ne prođe slobodno se javi u Sluzbu za korisnike
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.