Najbolji odgovor od acer112
Pogledaj originalGarancija na iPhone 7
Nakon dva mjeseca moj iPhone 7 je u kvaru.Imam ovjerenu garanciju od Vip-a ali djelatnica u Vip centru u Splitu mi je odbila preuzeti uređaj za popravak pod garanciju jer nemam račun.Kupljen je u jednoj zalagaonici u Zagrebu a s njim su mi poslali jamstveni list i njihov račun ali ne i od Vip-a .Poslao sam Vipu upit na mail,odgovor je isti, morate imati račun. Ima li netko savjet što napraviti.
Odnesi ga direkt u neki od ovlaštenih Apple-ovih servisa i tamo te neće pitati ni za račun ni za garanciju već će sve preko serijskog broja uređaja vidjeti da li je uređaj pod jamstvom i imaš li pravo na besplatan popravak ili ne. Nisam iz ST-a pa ne znam gdje ih ima točno kod vas no izguglaj. Ako sam ne nađeš imaš Apple-ov besplatni broj korisničke podrške 0800 222 427, rade PON-PET od 9 do 17h.
Hvala,Ima istyle u Splitu.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.