PITANJE

Pitanje u vezi A1 aplikacije

  • 23 Kolovoz 2019
  • 5 odgovora
  • 187 pregleda

Evo već mjesec dana pokušavam osposobiti A1 aplikaciju. Prijavim se normalno u aplikaciju međutim ne mogu vidjeti svoje podatke, stanje računa, MB-a, poziva i poruka. Sve ostalo u aplikaciji radi, samo početna stranica ne radi.


Odgovora 5

Haha, ja nemam takvih problema, hehehe, ja sam automatski ulogirana u web https://www.a1.hr i koliko god se ja odlogiravala, kad god promijenim mrežu sa 4G na 3G ili ugasim,pa upalim mob- i evo mene opet ulogirane, samo kliknem na Moj A1 i svi moji podaci su mi pred nosom. Uopće mi ne treba aplikacija 🤨🤔

To je jedna od opcija, da. Umjesto aplikacije koristiti web preglednik, ali nije praktično i ja eto baš želim koristit aplikaciju. Međutim kako je krenulo ovaj bug će se teško riješiti. 😔
Razina korisnika 5
Bedž
Haha, ja nemam takvih problema, hehehe, ja sam automatski ulogirana u web https://www.a1.hr i koliko god se ja odlogiravala, kad god promijenim mrežu sa 4G na 3G ili ugasim,pa upalim mob- i evo mene opet ulogirane, samo kliknem na Moj A1 i svi moji podaci su mi pred nosom. Uopće mi ne treba aplikacija 🤨🤔
Jednako pokazuje i kad se spojim preko mobilnih podataka ili prijavim preko wifi-a.
Zanimljivo kad se probam s drugim mobitelom prijavit imam isti problem kao na slici, a osobi od koje posudim mobitel radi sve normalno. Tako da ne može biti do mobitela nego je nekakav problem s mojim računom i A1.
Kompletno sam brisao aplikaciju i njene podatke više puta, ali nije se ništa promijenilo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovo je kad spojiš preko wifi-a? A preko mobilnih podataka prikazuje OK?
@IvanM4 Hvala ti na poslanoj prijavi.
Možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima kako bismo sve dodatno provjerili i što prije riješili.

Odgovori