Riješeno

A1 Lapsus

  • 18 Srpanj 2020
  • 19 odgovora
  • 123 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 8 odgovora

Vec duze vrijeme A1Lapsus mi se ne otvara nakon 3 otkljucavanja. Vise ne radi ili je nesto drugo problem?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 22 Srpanj 2020, 19:49

@ZeleA1 je li reinstalacija pomogla? Ako nema pomaka slobodno nam javi broj mobitela o kojem se radi privatnom porukom na A1 Forum profilu kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Pogledaj original

Odgovora 19

Već si postavio to pitanje.

Već si postavio to pitanje.

????

Tek sam otvorio account

Razina korisnika 2

@ZeleA1 pokušao si možda reinstalirati app?

@ZeleA1 to je smeće od aplikacije, deinstaliraj to.

Gore u traženje upiši lapsus imaš dosta o tome.

@ZeleA1 je li reinstalacija pomogla? Ako nema pomaka slobodno nam javi broj mobitela o kojem se radi privatnom porukom na A1 Forum profilu kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

@ZeleA1 je li reinstalacija pomogla? Ako nema pomaka slobodno nam javi broj mobitela o kojem se radi privatnom porukom na A1 Forum profilu kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 


Nije pomoglo

@ZeleA1 žao mi je da reinstalacija nije pomogla. Slobodno nam pošalji broj mobitela privatnom porukom na A1 Forum profilu kako bismo mogli sve dodatno provjeriti. 

@ZeleA1 žao mi je da reinstalacija nije pomogla. Slobodno nam pošalji broj mobitela privatnom porukom na A1 Forum profilu kako bismo mogli sve dodatno provjeriti. 

Vec sam prije nekoliko dana poslao poruku s podacima Borisu, a evo poslao sam i vama.

@ZeleA1 kako bismo mogli što prije odgovoriti na tvoj upit, potrebno je privatnu poruku poslati na A1 Forum profilu.

@ZeleA1 kako bismo mogli što prije odgovoriti na tvoj upit, potrebno je privatnu poruku poslati na A1 Forum profilu.

Poslao sam poruku preko vaseg profila, kao i Borisu prije

Razina korisnika 1

@ZeleA1 molim te pošalji svoju poruku OVDJE ;)

@ZeleA1 molim te pošalji svoju poruku OVDJE ;)

Poslao 

Razina korisnika 1

Izvrsno, odmah ti se i tamo javljam :)

Izvrsno, odmah ti se i tamo javljam :)

Možete me i nazvati ako treba 

Razina korisnika 2

@ZeleA1 vjerujem da si već primijetio da ovdje tipkamo, dok ti je na raspolaganju naša Služba za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091. Vjerujem da je u međuvremenu već sve riješeno. :slight_smile:

@ZeleA1 vjerujem da si već primijetio da ovdje tipkamo, dok ti je na raspolaganju naša Služba za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091. Vjerujem da je u međuvremenu već sve riješeno. :slight_smile:


Dobio sam odgovor da zbog verzije Androida (10) ne mogu koristiti A1Lapsus. Kad nadogradite aplikaciju, onda bih trebao moci koristiti A1Lapsus. To je to?

Razina korisnika 2

@ZeleA1 Ako imaš Android 10, onda je to razlog zašto pitanja ne stižu.  Nakon zadnje nadogradnje OS, Android je promijenio postavku u svojoj funkcionalnosti i zabranio svim aplikacijama samostalno otvaranje pa A1 Lappsus na nekim uređajima više ne prikazuje pitanja.
Ići će nova verzija aplikacije pa je prijedlog redovno ažuriranje app među kojim je i A1 Lappsus. :wink:

@ZeleA1 Ako imaš Android 10, onda je to razlog zašto pitanja ne stižu.  Nakon zadnje nadogradnje OS, Android je promijenio postavku u svojoj funkcionalnosti i zabranio svim aplikacijama samostalno otvaranje pa A1 Lappsus na nekim uređajima više ne prikazuje pitanja.
Ići će nova verzija aplikacije pa je prijedlog redovno ažuriranje app među kojim je i A1 Lappsus. :wink:


Tako sam i razumio

Razina korisnika 2

@ZeleA1 Ako imaš Android 10, onda je to razlog zašto pitanja ne stižu.  Nakon zadnje nadogradnje OS, Android je promijenio postavku u svojoj funkcionalnosti i zabranio svim aplikacijama samostalno otvaranje pa A1 Lappsus na nekim uređajima više ne prikazuje pitanja.
Ići će nova verzija aplikacije pa je prijedlog redovno ažuriranje app među kojim je i A1 Lappsus. :wink:


Tako sam i razumio

Onda nemaš brige, samo redovno ažuriraj app i uskoro možeš očekivati promjenu.

Odgovori