A1 aplikacija

  • 16 January 2019
  • 2 odgovora
  • 1850 pregleda

Dospijece placanja za mjesec 12/2018 bilo je 15.1.2019.g. Racun je uredno,.putem A1 aplikacije, podmiren 9.1.2019 .g. Do kada ce se u aplikaciji crveniti kao da racun nije placen? Odnosno tk se isto dogodilo mojoj sestri, racun bio uredno placen na vrijeme, u sluzbi za korisnike joj reklj da je to sve u redu i na kraju su je iskljucili jer kao racun nije placen, a bio je placen na vrijeme i to 10 dana prije dospjeca. To joj se pocelo dogadati od kada je A1 za vrijeme Vipa nije nikada.

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja bih ti savjetovao da u uredovno vrijeme nazoveš SZK i pratiš putanju do Odjela za račune pa neka ti provjere uplatu. Nema to veze sa imenom, možda je nešto zaštekalo na tvom profilu aplikacije.

Probaj obrisati aplikaciju pa ponovo instalirati, provjeri na webu moj a1, piše li tamo drugačije.
Razina korisnika 2
Bedž +2
Situacija je vjerojatno potpuno u redu, stanje računa u aplikaciji i profilu često zna kasniti za stvarnim stanjem kod nas u sustavu. U pravilu zna kasniti do nekih tjedan dana, no slobodno nam se možeš javiti direktno na 0800 091 091 kako bismo provjerili stvarni status uplate 🙂

Odgovori