Riješeno

Zahtjev za novi uređaj

  • 10 February 2017
  • 1 odgovor
  • 527 pregleda

Kupio sam huawei p9 u 10. mjesecu. Baterija je odmah bila vidno kratkog roka, tipa 12 sati trajanja = 1,5 h stvarnog korištenja. Baterija se jednako trošila bio mob u standbyu ili ne. Odnio sam mobitel u vip centar, preuzeli su ga, vratio se nakon mjesec dana sa tvrdnjom servisa da je kvar uočen i uklonjen. Ispostavilo se da kvar ipak nije uklonjen iako mu je zamijenjena matična ploča. Ne želim opet slati mobitel na servis, nego novi uređaj, ali i druge marke. Kakve su mogućnosti (prijeći sa pokvarenog huawei p9 na novi htc10)
icon

Najbolji odgovor od noord3v 10 February 2017, 18:48

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Teško, jako teško da će ti udovoljiti novi uređaj a kamo li novi uređaj i to druge marke.

Inače vani je praksa da ti se dva puta mobitel salje na popravak a do tada dobijes isti kao zamijenski.

Ovdje ce isto forsirati da opet ide na popravak ali nije VIP taj koji odlučuje o novom uređaju tj. zamjeni nego se gleda i mišljenje ovlaštenog servisa

Odgovori