Riješeno

Reaktivacija linije

  • 12 January 2019
  • 4 odgovora
  • 574 pregleda

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 January 2019, 20:25

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Bedž +4
Nitko ti u vezi ovog ne moze pomoć dok nema konteksta, pa stvarno ljudi uozbiljite se...
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Remko1 - moraš znat čitat misli. Dakle, gore navedena (piše ime da se ne ponavljam) danas platila račun za 11/2018. i sad post-a sliku tu tražeći da se instantno omoguće usluge.
Vikendom ne rade.
Razina korisnika 2
Bedž +2
Vikendom ne rade.
Ne slažem se :D

@MateaBrckan - vidim da je uplata već proknjižena i vidljiva u sustavu, tako da nema razloga za brigu. Sva knjiženja inače radimo na temelju poziva na broj po kojem ostvaruješ uplatu, tako da nema potrebe za slanjem potvrda o uplati, sve ide automatikom 🙂

Odgovori