Riješeno

Sony Xperia XA

  • 12 October 2017
  • 1 odgovor
  • 366 pregleda

Poštovani,
Mobitel Sony Xperia XA kupljen je pred manje od godinu dana u poslovnici vip u Ogulinu. Već na početku sam uočila problem što se tiče signala, wifi-a i spajanja na internet. Prvo sam mislila da je možda problem u mreži, ali nije. Problem je u uređaju. Naime, brat i ja smo kupili na isti dan, oba iste mobitele, s tim da njemu je sve u redu, a meni od prvog dana šteka. Negdje na proljeće sam odnijela u poslovnicu na popravak i nisu mi ništa napravili, opet je isto. Sada potpuno se signal gubi. Ne hvata ni wifi niti s mobilnim podacima. Što da radim? Da opet nosim ga u poslovnicu? Sigurno mi opet ništa neće napraviti..
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 October 2017, 16:42

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako želiš nešto napraviti dok ti je u garantnom roku, moraš biti uporna. Ili direkt u ovlašteni servis ili u poslovnicu gdje si kupila pa će oni poslati u servis, detaljno opiši kvar, napiši da je već bio na servisu ali da se ponavlja ista greška.

Odgovori