u prvoj polovici 11. mjeseca predao sam vam na servis preko A1 centra uređaj Samsung Galaxy S8+, kao zamjenski na korištenje sam dobio uređaj low end koji realno ne može ispuniti svoju zadaću te mi stvara poteškoće u dnevnom korištenju.
Servis mog uređaja se bliži roku od 30 dana, te nema naznake da će biti popravljen u razumnom roku.
Molim vas da mi objasnite proceduru i korake koje trebam poduzeti sukladno pravilima da bi ostvario zamjenu za novi istovjetni uređaj, pošto moj uređaj s garancijom očito nije moguće popraviti u razumnom roku.
Lp
Najbolji odgovor od A1_Matej
ne postoji zakonski reguliran rok u kojem uređaj treba biti popravljen. Navedeno je samo da bi to trebalo biti u razumnom roku.
Savjetujem da nam se javiš u A1 Forum inbox sa svojim podacima pa ćemo provjeriti detalje servisa, a i dati ćemo daljnja uputstva ovisno o situaciju sa servisom.
A1 Forum inbox ćeš pronaći ovdje