Riješeno

Samsung software update putem A1 mreže

  • 27 September 2019
  • 49 odgovora
  • 3522 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6
Kolega forumaš @gogsy1975 i ja već 3 dana imamo problema sa spajanjem na samsungov poslužitelj za ažuriranje sustava, i meni i njemu javlja se greška ili poslužitelja ili mreže. Oboje smo na A1 prepaidu. U isto vrijeme na forumima čitamo kako samsungaši veselo updajtaju svoje S10 uređaje, i očito niti jedan od njih nije na A1. I provjereno je- tele2 nema problema sa spajanjem na samsungove servere.
I sad, guglamo mi i pokušavamo otkloniti taj error. Bezuspješno, ne pomaže wipe cache, ne pomaže vraćanje postavki za internet na zadano, ne pomaže prebacivanje na wi-fi (jer smo jopet spojeni na A1).

I onda se ja dosjetim obrisati postavke za internet, ono baš-delete APN..i onda se odjednom pojave skrivene ikone, koje uopće nisu nestale nakon konfiguriranja A1 interneta. Pa ako mi netko može reći kakva je to 4G+wi-fi mreža koju A1 prodaje kao LTE?



A ovo je slika 4G A1 mreže PRIJE brisanja postavki za internet



Kao što se vidi-razlika postoji. S tim da ja sad uopće nemam NIKAKAV signal, sve je sivo ispod 4G+ kao na prvoj slici, uopće se ne vidi da li mob nešto skida ili uploada 🤔
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 13 October 2019, 05:41

Pogledaj original

Odgovora 49

Razina korisnika 2
Da radi jucer se spojio..imam.Tomato i brzo javlja kada skida podatke..prvo sam.onaj veliki od 9 mjeseca skinuo u T centru preko njihove mreze a jucer je dosao i tomato na mobilnoj neka zakrpa od 112 mb.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Je, proradilo je. Pie update coming up konačno😆
Razina korisnika 7
Bedž +3
Evo, proradilo i preko A1 fiksne. Još ako ima netko na tomato ili bnet fiksnoj ali vjerujem da i tamo radi.

@Ivano1
Razina korisnika 6
Bedž +6
Napokon. OTA server ponovno postao vidljiv i meni 🤗
Sad mogu opet o bateriji 😜
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne, A1 je aktivna mobilna.
Razina korisnika 6
Bedž +6
@gogsy1975 , hmmm, jesi siguran da ne provjeravaš preko simpe 😮

Meni isto stoji dugo "spajanje na poslužitelj" i opet izbaci grešku na A1 mobilnoj




Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovaj tren preko mobilne A1, u sekundi se spojio.

Razina korisnika 6
Bedž +6
Ne radi, probala sad preko A1 mobilne i ne radi 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Ivano1 - sredit će se i fiksni pristup ubrzo, ovo su rješili kroz par dana. Ako nisi par mjeseci, izdržat ćeš još koji dan. :)

P.S. ako nemaš A1 mobilnu, neka ti netko proshare-a hotspot ili A1 ili HT ili se spoji u neki HT kaf pa povuci baš ako se žuriš. 😉
Razina korisnika 1
Bedž +1
A tko mi kriv, ne da mi se ići u tcom a update izašao prije nekoliko mjeseci ja nisam updateao🙄
Razina korisnika 7
Bedž +3
Primjetio sam da sad sa fiksnog interneta duže traži, prije je odradio u roku cca. 3 minute, sad vrti.

Da napomenem da nije vezano za model mobitela i software, samo spajanje ne radi neovisno o modelu kupljenom u slobodnoj prodaji. To govorim zato jer su me iz tehničke tražili podatke o modelu i firmwareu koji je na njemu!
Razina korisnika 1
Bedž +1
Potvrđujem da ne radi na bnet fiksnoj, nakon ovog većinom kaže da se ne može spojiti. Ovaj put stoji ovako 10 minuta.



*edit evo došla poruka "Nemoguće preuzeti aktualizaciju"
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zvali su me iz tehničke da je problem riješen ali radi samo na A1 mobilnim podatcima. Znači A1 fiksni internet (vjerujem i Bnet fiksna) ne spaja na Samsung servere. Informacije radi testirano na S10+ kupljen u Sancta Domenici, software verzija na slici.


Razina korisnika 7
Bedž +3
@nickno - Jučer povukao 115 Mb, security patch October 2019. Prije toga je bio neki update od 1200 Mb.
Razina korisnika 6
Bedž +6
@gogsy1975 , ali vama na S10 nije došao samo mjesečni update, ovi koji isto tako nisu mogli skinuti preko A1, išli su putem Smart Switcha i dobili 5 giga update i nakon toga je još jedan update bio. Pratim ja forume i o S10, kad mi je S10+ na piku cijelo vrijeme. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Evo ja sam rješio problem tako da sam za 1 kunu aktivirao 1 Gb na Simpa dodatnoj SIM-ici u slotu 2 i preko HT-a updateao security update za galaxy watch i za S10+. A o nesposobnosti A1 i eskalaciji problema te prepucavanja sa Samsungom i tko je kriv nema smisla...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ima li kakvih novosti po ovom pitanju,A1?
I dalje je nemoguće putem A1 mreže pristupiti OTA serverima za Samsung androide kupljene izvan A1.
Negdje sam pročitala da je to greška mobilnog operatera, vi ste kao "slučajno" zaboravili obnoviti update link na njihove servere, jer i nadogradnje za internacionalne otključane mobitele idu preko mobilnih operatera, drugi pak optužuju Samsung, a ni od vas ni od Samsunga nikakvo objašnjenje ni riješenje problema već skoro mjesec dana.
Zar je stvarno potrebno kontaktirati Europsku komisiju za potrošače pa da se i vas i Samsung natjera da prestanete diskriminirati mobitele koje nemaju A1 bloatware na sebi (čitaj nisu kupljeni u A1 i nemaju onaj A1 bootloader niti A1 OEM firmware).
Razina korisnika 6
Bedž +6
https://forum.xda-developers.com/galaxy-s9-plus/how-to/ota-updates-factory-unlocked-phones-t3973139

Evo, i na xda forumu žale se da zbog nemara i Samsunga i nekih mobilnih operatera korisnici S9+ mobitela ne mogu dobiti nadogradnje, mobiteli su kupljeni u slobodnoj prodaji i kao takvi bi trebali dobivati nadogradnje direktno od Samsunga, ali im je to onemogućeno kod nekih operatera, kao što je sada slučaj i sa A1 i koliko vidim, nije ih briga- niti Samsunga a ni A1.

Neću ići tako daleko pa reći da mi se pričinja kako sve ovo ima veze sa politikom i da iz tog razloga Samsung blokira update regionalnog roma ,budući da se služba za korisnike nalazi na granici Mađarske i SRBIJE , drugim riječima službena Samsungova podrška ne postoji u Hrvatskoj.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Do 24.ili 25.09.update je uredno radio i preko A1. Nakon toga Samsungovi serveri postali nevidljivi i još i danas su nevidljivi za mobitele kupljene izvan A1. Uostalom, provjeri sam, kad ideš na traženje ažuriranja, da li ti javlja istu grešku ili ti normalno očita da ti je sustav ažuriran, pa nam javi ovdje 🤔
Razina korisnika 2
Nije još došao Android 10 na S10 mobitele, ali je u tijeku mjesečni sigurnosni update težak 1 gigu i oni sa mobitelima kupljenim u slobodnoj prodaji ne mogu ažurirati softwer ako su na A1 mreži. Iz nekog razloga Samsung je blokirao A1, tako da priče kako naši mobiteli trebaju servis ne drže vodu, budući da se update bez problema može skinuti sa sim karticom druge mreže, što je kolega @gogsy1975 i učinio
...ako more pomoć...moja 10ka je iz emirata ali update je bio uredan preko a1...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Pa nismo baš napeti, @Ivano1 , kad znamo da postoji neko riješenje za ovaj neobični problem:
1. skidanje updatea preko bilo koje fiksne mreže koja nije A1
2. oni sa dual simom mogu skinuti update sa simicom koja nije A1
3. otići u T-com, spojiti se na njihov wi-fi i skinuti update

Jer pitanje je kada će, i ako će uopće uspjeti otkloniti grešku, možda je greška i namjerno učinjena, čitala sam da je Samsung i za otključane internacionalne romove počeo puštati updateove vezane za mobilnog operatera čije su sim kartice u takvim mobitelima, a A1 se pravi bljesav i ne pušta te updateove 🙄 (isto kao i t-mobile u americi)
Razina korisnika 1
Bedž +1
Ma dobro, opustite se, update neće nigdje pobjeći i nije od tolikog prioriteta. Mobitel radi i bez update sasvim dobro, onaj koji nije za novi android je samo mala šminka
Razina korisnika 2
@999 - pa čitaš li ti što pišemo? Radi, nema problema. Prijavio sam, čekam odgovor. Ako bude, napišem. ;)



Evo otisao sam u T-com spojio se na njihov wifi skinuo novu aktualizaciju i sve rijeseno ..nisam stavljao nikakvu njihovu karticu samo sam na salteru trazio sifru za wifi, spojio se skinuo i eto..
Razina korisnika 6
Bedž +6
Hvala što ste promijenili ime pitanja 😘.
Nego, jeste li provjerili kod sebe? Jer sve što je povezano sa A1-fiksna, b.net, homebox, Tomato-ne može se spojiti na samsungove servere i to očito vrijedi samo za mobitele kupljene izvan A1.

Evo i ja sam dobila poruku od Samsunga da će istražiti naš problem
Isprobano ovaj tren. Samsung software update ne radi preko A1 fiksnog neta i A1 mobilnih podataka a radi preko tele2 i ht mobilnog interneta. Problem datira od 24.9.2019.

Netko iz A1 tehničke? Objašnjenje? :(


Pozdrav,
eskalirali smo poteškoću na Samsung te čekamo riješenje.

Odgovori