Vi svi koji ste prednaručili jedan od najnovijih S10 mobitela, dobit ćete ŠIPAK (A ne bežične slušalice vrijedne 1200 kuna) kao poklon jer od jutros gore spomenuta aplikacija se ponaša skroz čudno.
Ci jeli dan pokušavam ući u aplikaciju, ali od pop-up poruke "Zemlja pružanja usluge mogla bi se promijeniti zajedno s povezanim sadržajem u aplikaciji Samsung Members.Time će se prethodne informacije prebrisati",bilo mi je nemoguće ući u app.
KKontaktirala sam Samsung i poslala im e-mail sa screenshotovima ove poruke koja se javljala i kad nisam bila u Samsung Members. Nikakav povratni e-mail nisam dobila. Maloprije sam preko Google Trgovine ipak uspjela ući u aplikaciju i poruka je nestala kad sam stisnula "U redu". Ali su nestale i sve novosti i savjeti u njoj. U Samsung browseru nikako se ne mogu ulogirati u Samsung account NA HRVATSKOJ stranici-ali gle čuda-na američkoj mogu (koja je na hrvatskom jeziku).Hah, sms poruke sa kodom za ulogiravanje malo dobivam sa broja iz Malte, a sad iz USA. Dakle, otvorih Samsung Members app i poželjeh poslati upit Samsung podrški. I dobih pop-up poruku:Jezik nije podržan. Da biste kontaktirali Samsung podršku prebacite na jezik:-engleski (USA).
A velikim slovima na SAMSUNG i njegovih partnera piše:- Da biste dobili besplatne bežične slušalice, JEZIK TELEFONA MORA BITI U SAMSUNG MEMBERS APLIKACIJI I NA TELEFONU ISKLJUČIVO
H R V A T S K I!!!!
A,Samsung Members vas upućuje da prebacite na engleski,jer hrvatski nije podržan!!
Sva sreća da ja NISAM prednaručila ijedan S10. Ovo sve doživjeh na S9+. Zato,dragi samsunguseri, ovdje debelo nešto smrdi,buduci da se na stranim forumima mnogi žale da u USA Samsung više i ne dijeli slušalice,jer ih je sve podijelio,sada dijeli poklon-bonove od 130 dolara.
I još nešto čudno-dok ovo pišem, napokon stigao i odgovor od Samsunga...gps,nije od Samsung podrške, već njihov automatski odgovor da sam se ulogirala (po stoti put danas) u svoj račun
Najbolji odgovor od A1_IvanaN
Pogledaj original