Riješeno

Samsung Members aplikacija

  • 5 Ožujak 2019
  • 23 odgovora
  • 615 pregleda

Razina korisnika 4
Bedž
Željela bih vas sve upozoriti na NEUOBIČAJENO ponašanje aplikacije Samsung Members.
Vi svi koji ste prednaručili jedan od najnovijih S10 mobitela, dobit ćete ŠIPAK (A ne bežične slušalice vrijedne 1200 kuna) kao poklon jer od jutros gore spomenuta aplikacija se ponaša skroz čudno.
Ci jeli dan pokušavam ući u aplikaciju, ali od pop-up poruke "Zemlja pružanja usluge mogla bi se promijeniti zajedno s povezanim sadržajem u aplikaciji Samsung Members.Time će se prethodne informacije prebrisati",bilo mi je nemoguće ući u app.
KKontaktirala sam Samsung i poslala im e-mail sa screenshotovima ove poruke koja se javljala i kad nisam bila u Samsung Members. Nikakav povratni e-mail nisam dobila. Maloprije sam preko Google Trgovine ipak uspjela ući u aplikaciju i poruka je nestala kad sam stisnula "U redu". Ali su nestale i sve novosti i savjeti u njoj. U Samsung browseru nikako se ne mogu ulogirati u Samsung account NA HRVATSKOJ stranici-ali gle čuda-na američkoj mogu (koja je na hrvatskom jeziku).Hah, sms poruke sa kodom za ulogiravanje malo dobivam sa broja iz Malte, a sad iz USA. Dakle, otvorih Samsung Members app i poželjeh poslati upit Samsung podrški. I dobih pop-up poruku:Jezik nije podržan. Da biste kontaktirali Samsung podršku prebacite na jezik:-engleski (USA).


A velikim slovima na SAMSUNG i njegovih partnera piše:- Da biste dobili besplatne bežične slušalice, JEZIK TELEFONA MORA BITI U SAMSUNG MEMBERS APLIKACIJI I NA TELEFONU ISKLJUČIVO

H R V A T S K I!!!!

A,Samsung Members vas upućuje da prebacite na engleski,jer hrvatski nije podržan!!


Sva sreća da ja NISAM prednaručila ijedan S10. Ovo sve doživjeh na S9+. Zato,dragi samsunguseri, ovdje debelo nešto smrdi,buduci da se na stranim forumima mnogi žale da u USA Samsung više i ne dijeli slušalice,jer ih je sve podijelio,sada dijeli poklon-bonove od 130 dolara.
I još nešto čudno-dok ovo pišem, napokon stigao i odgovor od Samsunga...gps,nije od Samsung podrške, već njihov automatski odgovor da sam se ulogirala (po stoti put danas) u svoj račun
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 6 Ožujak 2019, 13:19

Pozdrav Nickno, za sve informacije i prijavu poteškoća s korištenjem njihovih usluga/aplikacija potrebno je obratiti se direktno Samsungu.
Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 4
Bedž
Nema nikakvog odgovora ni od A1? Kako i kome prijaviti obmanu i prijevaru Samsunga i njegovih partnera ( A jedan od njih je i A1) za LAŽNO reklamiranje poklona koje kupci mobitela vrijednih 6-12.000 kuna neće dobiti jer se NEĆE moći registrirati u Samsung Members aplikaciji na HRVATSKOM jeziku?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jel to još jedna od tema teorija zavjere, slično kao moj s9+ guta interneta više nego treba pa kako android update potroši mnogo više podataka nego što piše... 😀

Greška je možda trenutnog karaktera (kao i kad ne radi moj a1, krivo prikaže potrošnju), jbg... tehnologija je kvarljive prirode... jezik aplikacije je ovisno o lokaciji... ako staviš android os na engleski, jezik aplikacije je engleski ali se news prikazuju lokalno, hrvatski... zašto je regulirano da mora biti hrvatski, ne znam... ali svaki mobitel upališ, pita te jezik, lokaciju, staviš naš, registriraš... vjerujem da većina stavi hr jezik, ja npr. neću nikada ali da uzmem s10, registrirano bih na hr pa restore na engleski... nadalje, to si probala radit na s9+ a promocija je za s10...

Vjerujem da je panika bezveze jer promocija traje do 31.3. a između ostalog isporuka mobitela još nije počela pa vremena ima napretek... 😉
Razina korisnika 4
Bedž
Pa baš je interesantno da se "greška" sa prijavom na hrvatski samsung site desila dan prije prve isporuke S10 mobitela. Mislim,ono,kod nas je takva navala na S10 mobitele,to je čudo jedno-redovi na sve strane,jel te...,pa je ovdje pala hrvatska Samsung stranica od silne navale. Evo,provjerila sam i preko kompjutera koji nema nikakve veze sa mojim mobitelom. E-mail adresa, službena Samsungova u Hrvatskoj sead.hr.contactus@samsung.com- NE RADI! Službene podrške u Hrvatskoj-NEMA. Prazne stranice kad želim odabrati svoj s9+ za tražit podršku.

Na mobitelu- Ne mogu se ulogirati u hrvatski my samsung-u nijednom browseru,ali mogu na američki koji je na hrvatskom. U Samsung Members aplikaciji nestale sve novosti i savjeti-NIČEG nema, pod stavkom Samsung Members podrska pita me kojom aplikacijom želim podijeliti URL,ja kliknem gmailom, kad ono-URL je neki skraćeni goo.ly. Sa preporukom da downloadam Samsung Members app(?!?).
Tteorija zavjere? Ja uopće ne kupujem S10, ali me baš zanima ZAŠTO je odjednom Samsung Members app postala čudna. I hrvatski samsung site.
Razina korisnika 4
Bedž
Promocija traje do sutra,a ne do 31.03. Samo oni koji se predbilježe do sutra,na dar dobivaju bežične slušalice vrijedne 1200 kuna i to samo ako se u roku od 7 dana od primitka mobitela registriraju ISKLJUČIVO kroz Samsung Members aplikaciju i to ISKLJUČIVO na HRVATSKOM jeziku. Dakle, oni koji će prekosutra dobiti mobitel,ako se ova "greška " ne ispravi-dobit će ŠIPAK! I to me ljuti! Jer mogla sam i ja ispati ia-ia
Razina korisnika 4
Bedž
Nisam ja ništa isprobavala sa svojim S9+. Imam tu Samsung Members aplikaciju i prijavljena sam. I povremeno pogledam novosti i što Samsung nudi. Od danas-očito ništa. Jer je hrvatski jezik nepodržan,a Samsung Hrvatska je netragom nestao 😂🤣,pa onda i nema novosti. Ili je zaboravio na svoje S9 korisnike. Pa,to je to! Nijemci već primili treću PIE nadogradnju,a mi na SEE-još levitiramo na prvoj piti i
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja ti samo kažem na tvoj bombastičan topic i "dobit ćete šipak" koji će samo ostati bombastična tema jer nitko do sada se nije žalio. Da se ljudi ne mogu registrirati, pisalo bi naveliko po netu. Ako se potroši zaliha slušalica, vjerujem da će ubaciti primjerice Montblank maskicu u vrijednosti 1500 kuna. Kao što si rekla, američani dobivaju voucher u lovi. Samsung je majstor u tome, cijene minimalno padaju a "poklanja" se i set noževa i skupocjene futrole, punjači koji onda kupcu izgledaju primamljivo a u biti samo pune statistiku njuškala jer idu u oglasnik. :D

A glede partnera, zar stvarno misliš da su svi partneri (a1, ht, tele, ekupi, hangar i ostali) svjesno u deal-u sa samsungom da bi prevarili ljude. 😉 No dobro, izgugla se svašta na ovom forumu pa će i ova "prevara Samsunga". Bumo videli, rekli su slijepci. 😃
Razina korisnika 4
Bedž
Oprosti,ali meni nije normalno da aplikacija koja je radila bez problema cijelu godinu "poludi" baš prije navale registriranja. Da se izguglati-samsung members app bugs-i gle,cak i vani su dobivali iste poruke u app...pa jesi čitao prošlogodišnje štorije sa punjačima za s9? Ja sam se već bila oprostila od njih, kad najednom,dva mjeseca od korištenja mobitela-eto i njih.
Kažeš , još nitko nije reagirao? Pa i kako će reagirati,ako još nitko i nije dobio nove S10 mobitele-bar ne kod nas. A koliko ima korisnika s9 mobitela, koji valjda jedini mogu pristupiti Samsung Members app? Misliš da nas je puno?
Razina korisnika 4
Bedž
Samsung vani i Samsung ovdje, kao i operateri vani i ovdje-dva različita svijeta. Još ni na jednom našem forumu nisam pročitala da itko od njih mijenja stare mobitele za nove S10,uz nadoplatu. Vani sve vrvi-naručio sam s10+ i dao note 8 za 550 dolara i slične spike...ne,kod nas ,ako i ima takvih akcija (kao lani),u vrh glave bi dobili 800 kuna popusta uz note 8. I to je isto-prijevara.
Pozdrav Nickno, za sve informacije i prijavu poteškoća s korištenjem njihovih usluga/aplikacija potrebno je obratiti se direktno Samsungu.
Razina korisnika 4
Bedž
Hvala A1_IvanaN na odgovoru. Obratila sam se Samsungu,naravno da jesam. I to kroz live chat u Samsung Members aplikaciji. Ekspresno brzo,za par minuta,oni su vratili novosti i savjete.
Ali je login na njihovoj stranici i dalje nedostupan,tj.blokiran.
Imam još jedno pitanje-i za vas i za Samsung.

Kako je moguće da Googleova aplikacija "Pronađi moj uredaj" vidi DVA moja S9+, a imam jedan jedini, oba imaju isti IMEI, jedan je u mojoj ruci, drugi je u rasponu od 500 metara od mene i nedostupan mi je, i očito je aktivan kad moj mobitel miruje. Objasnite mi to, molim Vas. Bogme, poslala sam i Googleu upit ZAŠTO vidi dva moja uređaja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Točno, to i je poanta. Kad stignu S10-ke, stavit će na clean install HR jezik i registrirati, bez isporuke moba ništa. Možda pripremaju sustav za iste, tko će ga znat. Znam da si imala problema s besplatnim punjačem ali vidiš, stigao je. :)

Vidjet ćemo kako će biti, meni samsung members uredno radi, doduše na s7 edge, nikakvih problema. Možda si nedaj Bože pokupila nešto s neta pa zeza. A o ponudama vani, da ne pričamo. Mi smo *upak svemira. 😞
Razina korisnika 4
Bedž
Ali ja plaćam antivirus da nešto ne pokupim. A da sam NEŠTO pokupila, vidjela sam u Google Disku i Google Kartama. Ogromna mapa sa lokacijama prodaje-S10 mobitela. Kad sam je nekako uspjela obrisati-pojavila mi se opcija live chata u Samsung Membersu, ali nikako se ne mogu riješiti tog fantomskog DRUGOG S9+, sa istim IMEI brojem kao moj
Razina korisnika 7
Bedž +3
Niti jedan antivirusni danas nije 100% siguran, kako na mobu tako i na pc-u. Uvijek nešto protutnji pored, vjeruj mi. 😉 Mislim da bi ti bilo pametno jedan restore na tvorničke, nakon što potrebno backupiraš. Pa polako install ispočetka, da mobitel prodiše a i može biti da ti find my device poludio zbog nečeg. Baš sam sad probao svoj, vidi samo jedan mob i imei. Doduše ja stvarno mob ne koristim kao primarno za surfanje pa onda nemam bojazni da nešto skupim. 😉
Razina korisnika 4
Bedž
Hah, evo baš čitam kako oni koji su već dobili svoj S10 primjerak, u Samsung Members aplikaciji ne mogu naći link za registraciju i prijavu, Samsung im je rekao-sutra će biti...hah, bumo vidli...
Nego,gdje su moderatori, ovaj neki jgvzblj je zaspamao cijeli forum
Razina korisnika 6
Zato fino prijeđi na Apple🍎 i daj nogom u dupe tim Samsung prevarantima 📵
To se događa jer su naši manageri papci i prodane duše. Samsung je probio u Europi gosp. Marijan Šarić i ovakvog diva danas nebi bilo da nije bilo tog trgovačkog maga. Tu su ga koreanci obilazili i klanjali su mu se, a što je ovo danas ostalo od poslovanja?
Razina korisnika 4
Bedž
Hhehehe,počelo je ...žale se prednaručitelji desetica da se uopće ne mogu registrirati kroz Samsung Members .. 🤣
Razina korisnika 4
Bedž
Nakon svoje peripetije sa Samsung Members aplikacijom, zatražila sam od Samsunga da mi pošalje sve podatke koje je tijekom godina sakupio o meni. Iskreno sam se začudila kad sam ih dobila. Nije puno koliko sam mislila da ce biti. Ali jedno mi je upalo u oko.
Svoj prvi Samsung android kupila sam davno i to preko Vipneta. I od tada, pa sve do danas, moja regija je GRČKA!
A gle čuda, prošle godine sam surfajuci o mom prelijepom S9+ nabasala na grčke stranice na kojima su se službeno i legalno, jedino tamo, svi S9 i S9+ prodavali -OD POČETKA- za nevjerojatnih 350 eura. Svugdje drugdje u Europi i svijetu cijena je bila dupla od te
Razina korisnika 4
Bedž
Nisam nikad imala iPhone, iskreno-ne bih imala ni S9+ da SD nije omogućio otplatu na 36 rata. Pa me moj S9+ košta 200 kuna mjesečno +100 kuna bon. Jeftinije nego da sam ga uzela preko bilo kojeg operatera.
I nisam nikad požalila, S9+ je odličan mobitel. Više se ne mogu vratiti na manje mobitele,S9+ mi je taman velik-savršen,tako da bi mi svaki iphone izgledao ko igračka nakon S9+. A ruku na srce-i iphone i Samsunzi zadnju godinu (i moj isto) -previše koštaju.
Razina korisnika 6
S9+ mi je taman velik-savršen,tako da bi mi svaki iphone izgledao ko igračka nakon S9+

Really?

Razina korisnika 4
Bedž
😜
Pa dobro,isti su, ali xs ima taj noć i nema 3,5mm utor za slušalice i košta 5000 kuna više od S9+.
I imam ga na homescreenu-glumi paravan za s10+ selfie kamere ,tj.ja glumim ko da imam s10+ stavljajući razne funny wallpapere za desetku 😂
Razina korisnika 2
...bez brige ne valja vas Samsung nego oni koji su se predstavili kao njegovi partneri i koriste dozvoljeni lov u mutnome od strane naših zakona...
Razina korisnika 4
Bedž
Mda, evo recimo A1 Hrvatska. Po nekim tehnološkim rješenjima naš bivši Vipnet je jedan od najcjenjenijih inovatora u svijetu, ozbiljno. Kao i naš Hrvatski Telekom. Ali se tako ne ponašaju prema svojim korisnicima. Jer im je dopušteno migoljenje . Pa mi te inovatorske delicije jedva i osjetimo. A što se Samsunga tiče, izgleda da je zatečen predobrim prednaručenim rezultatima u cijelom svijetu,pa me baš zanima kako će se izvući iz ove situacije. Besplatne slušalice bu isporučivao cijelu godinu 🤣 ako drži do svoje riječi i obećanja

Odgovori