Riješeno

Samsung galaxy S8 - problem s USB-C konektorom

  • 24 December 2018
  • 1 odgovor
  • 499 pregleda

Dobar dan,

ja sam vaš poslovni korisnik. Imam mobitel iz naslova i problem iz naslova. Naime, već neko vrijeme mobitel sporo prihvaća bilo kakav kabel za punjenje ili podatkovnu vezu i sada je skoro pa prestao tj. ne reagira na priključivanje. Mobitel više ne mogu koristiti jer se ne može puniti.

E sada, par pitanja. Kao prvo, gdje ga odnijeti? Ja sam u Novom zagrebu a tvrtka je u Voltinom. Kao drugo, što mi je potrebno od dokumentacije ako išta? Nisam siguran je li pod garancijom ili nije.

Hvala unaprijed i ugodni blagdani.
icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 26 December 2018, 11:10

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav Srdjan. Mobitel možeš predati na servis u bilo kojem A1 centru te će ga kolege proslijediti u ovlašteni servis. Od dokumentacije je potreban račun i jamstveni list gdje je i navedeno kada ističe garancija. Ako si izgubio račun i/ili jamstveni list, možeš dobiti prijepis na prodajnom mjestu gdje je uređaj kupljen.

Odgovori