Samsung galaxy note 10 plus

  • 25 Listopad 2019
  • 9 odgovora
  • 151 pregled

Kupio sam samsung galaxy note 10 plus u a1 centru u umagu mobitel nije bio koristen niti mjesec dana dosla mi je obavjest da ima vlage u utoru za punjenje medutim mobitel nikada na vlagi ili bio u vodi poslan je u agram servis u zagreb preko centra u umagu u kutiji je bila sva odgovarajuca oprema osim punjaca,mobitel je doso sa popravka u kutiji nema slusalica,sad neznam ni dal je vodootporan vise.....ZADNJI PUT BILO STA DA KUPUJEM U A1....... ja neznam kako mogu takve stvari radit,placam mobitel 1000 eura a pokvari se niti u roku mjesec dana koristenja i jos pokradu slusalice ja neznam kakvi prevaranti mogu bit moze ih sram i stid da budu sta rade sramotno nemam rijeci 


Odgovora 9

ma kako da ne...mobitel je šljukerija, a agram lopovi:joy:

Razina korisnika 7
Bedž +3

Profa, reci ti njima da samo Nokia i WP rulez. :joy:

Kad su zaprimali mobitel u Centru, jesu li naveli na papirologiji što šalješ u paketu? Mislim, kad bilo što predaješ u servis se napiše jesi li predao kablove, priključke i sl. Preferiram uvijek slanje čistog uređaja jer kablova, punjača i inih dodataka uvijek imaju u servisu. Također uslikati mobitel, serijske brojeve, oštećenja, izgled za nedaj Bože natezanja.

A što se kvara tiče, hbg. Događa se, to je tehnika nažalost a cijena nije garancija kvalitete. To se moglo desit i da si u HT-u kupio mobitel, ne radi A1 mobitele nego je do Samsunga. :(

Nisu nis zapisali sta je u kutiji na 1 papiru kad je tek iso unutra samo neke pizdarije da su neke zastite iskljucene,da je mob i kutija samo.... a slusalice nikad vadio nisam

Ma zato sad lagano prebavit se u t com i uzet iphone 11 pro max sa njega probam

Razina korisnika 5
Bedž

@Weedzard420 , a čuj, ne znam zašto si uopće pristao na servis, pozoveš se na odgovornost prodavača da ti je prodajom zagarantirao ispravnost uređaja. Budući da mob nakon svega mjesec dana pokazuje neke greške, dođeš lipo trgovcu i kažeš- prodal si mi uređaj s greškom, daj ispravan mobitel... ako nemaš, vrati moje pare, a u servis si mamicu pošalji 😛

Utorkom ujutro u Dobro jutro, Hrvatska postoji rubrika "Svi smo mi potrošači", u kojoj razni stručnjaci objašnjavaju kako se zaštititi od neispravnih uređaja i loših navika prodavača- niti jedan ti neće reći da nije garantni list jedini koji možeš upotrijebiti, nijedan ti neće reći da je on u prvih 6 mjeseci odgovoran za ispravnost uređaja i da ako ti trgovca pozoveš na materijalnu odgovornost imaš pravo birati -želiš li povrat novca, želiš li novi uređaj ili želiš li slati na servis. Naprotiv, oni će te uvjeravati da je servis jedina opcija. To nije istina.

 

Ja sam vise puta trazio novi uredaj ali oni su rekli na to nemozemo ti ga dat uredaj ima garanciju treba ga poslat na servis,svado sam se sa njim po 20 minuta i nista od toga i onda su ga poslali a novi mobitel ili povrat novca mi nisu htjeli dat

Razina korisnika 5
Bedž

Ako imaš sve napismeno, prijavi ih inspekciji. Ako nemaš, najbolje ti je da reklamaciju podneseš pismenim putem. 

 

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/183

Rekli mi na servisu da je mob vodootporan opro ga pod vodom jer je bio prasnjav i sad se kamere sve 3 zamaglile 

 

 

Odgovori