Punjenje mobitela

  • 17 Prosinac 2016
  • 2 odgovora
  • 9657 pregleda

Sinoc sam stavila mobitel na punjenje, i ujutro se probudila i nije se nista napunio. I sad ga od kad sam se probudila stavljam na punjac i pise da se puni, al se % uopce ne mice cijelo vrijeme je na istom. I onda sam ga ispraznila do kraja jer je bilo 9% i sad je na nuli cijelo vrijeme a puni se- Uredaj je samsung galaxy a3 2016, mobitel je kupljen prije tjedan dana. I sad ne znam sto da radim zasto se ne zeli puniti?

Odgovora 2

Razina korisnika 5
Sinoc sam stavila mobitel na punjenje, i ujutro se probudila i nije se nista napunio. I sad ga od kad sam se probudila stavljam na punjac i pise da se puni, al se % uopce ne mice cijelo vrijeme je na istom. I onda sam ga ispraznila do kraja jer je bilo 9% i sad je na nuli cijelo vrijeme a puni se
Nekoliko mogućih scenarija, poredanih od najvjerojatnijeg do gotovo pa nemogućeg:

0. Softverska greška. Ugasi i upali mobitel, ako se ništa ne promijeni, spremi si podatke na sigurno i resetiraj mob na tvorničke postavke.
1. Neispravan punjač, tj. punjač (ili USB kabel) daje premalo struje da bi se status baterije uopće promijenio. Spoji punjač na neki drugi uređaj i vidi puni li kako treba, ako puni kako treba, spoji drugi punjač na tvoj mob. Ako se mob nakon toga puni u redu, punjač je i reklamiraj, mislim da Samsung na dodatnu opremu daje 6 mjeseci garancije.
2. Oštećen USB utor. Mob se puni, ali je moguće da je USB konektor na matičnoj ploči oštećen ili slomljen i napon samo djelomično ili povremeno prolazi. Reklamiraj i nadaj se da te neće odbiti zbog mehaničkog oštećenja.
3. Neispravna baterija. Lako moguće, pogotovo ako se telefon jako zagrije kod punjenja ili pokušaja punjenja. U tom slučaju pod hitno ugasiti telefon i reklamirati. Ako se na A3 može izvaditi baterija, izvadi ju i pogledaj je li se na nekoj od ploha baterija napuhnula, ako je, ne vraćaj ju u telefon i odmah reklamiraj.
4. Neispravna matična ploča. Nešto ne funkcionira kako treba s modulom punjenja ili nešto na samoj ploči smeta punjenje. Jedino što pomaže je - reklamacija.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za početak ako već nisi restartiraj, možda se samo brojač blokirao. Ako si to probala, probaj drugi punjač. Ako ni to ne valja, onda ili je baterija ili je utor za punjenje. Ili odnesi u centar da pošalju na servis ili pošalji/odnesi sama u servis skupa s garantnim listom. Na garanciji ti pišu ovlašteni servisi.
Ako si kupila putem interneta onda ga hitno vrati, bez detaljnih objašnjenja, možeš reći da je kupljen s manom i kupi drugi...

Odgovori