promjena tarife

  • 18 September 2019
  • 2 odgovora
  • 1769 pregleda

dana 19/09/2019 g promijenio sam tarifu,sa obzirom da nikada do sada nisam mijenjao tarifu te sam imao dovoljno novaca na racunu ista je naplačena a sve sta sam imao GB,MIN,SMS-ovi su izbrisani....zar to nije pljačka,dakle nepravno su mi oduzeti moji novci....razgovor sa operaterom više nego zabrinjavajući,drsko mi je rečeno da šta bih ja htio pa promijenio sam tarifu.....po tome znaći ako prelazim iz jedne u drugu banku novac iz prve mogu zaboraviti.....užas ovo je put kako se gubi korisnike....

hvala Vam na pljačkanju Vas vjerni korisnik več 20g...Mario Pavun

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Uvjeti korištenja kažu da se minute/mb/sms-ovi iz prethodnog mjeseca prebacuju samo ako se produži ista tarifa dalje. Ako je promjena, gubi se neiskorišteno. Tako je i kod drugih operatera, time prisile da se ista tarifa produži. Isto tako ako se ne produži na vrijeme zbog nedostatka sredstava na računu, vraća se na osnovnu tarifu i ispočetka. Nije pljačka nego pravilo. A glede banke se valjda sredstva podignu i isplate ako nije neko prebijanje sa novom bankom. 😉
Razina korisnika 6
Bedž +6
Pa logično je da gubiš sve pogodnosti koje su vezane za tarifu s koje prelaziš na novu tarifu. To nisu samostojeće opcije kao nekad mobile surf paketi, a danas snackovi. Mislim da jedino njih ne gubiš kod promjene tarife,tj.za mobile surf pakete znam da nisam gubila, a snackove nisam još do sad koristila, pa ne znam, ali pošto su to opcije neovisne o tarifi, gptovo sam sigurna da ne gubiš.

Odgovori