Riješeno

Problem s web narudzbom

  • 3 April 2020
  • 2 odgovora
  • 1675 pregleda

Bok svima!

Imam jedan problem - reklamaciju 😒 neznan ni sama

22.03. Napravila sam web narudžbu s  produljenjem ugovora i kupnjom novog uredjaja

Odmah po završetku narudžbe sam shvatila da sam greškom naručila i novu karticu koja mi nije potrebna te sam nazvala službu za korisnike gdje me je gospodin uvjerio da će narudžba biti stornirana te da za 24sata ponovim narudžbu

Ni 25.03. Narudžba nije bila stornirana pa sam poslala mail gdje mi je odgovoreno da je mobitel već poslan ali da samo odbijen dostavu i ona će se stornirati

27.03. Je pokušana dostava koju sam odbila

No sada mi je kartica blokirana, narudžba još uvijek nije stornirana, a služba za korisnike mi ništa ne odgovara. 

Znam da je u startu bila moja pogreška jer sam krivo naručila ali zar je nemoguća misija stornirati narudžbu? 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 4 April 2020, 17:48

Pogledaj original

Odgovora 2

Tek je cirkus počeo, kad korona završi i tvoji problemi će biti riješeni. Ostani doma bez kartice...pisanim putem prigovor, pa ponoviti za 15 dana, pa čekati odgovor još 15 dana...sada prvo kad se netko javi poslati podatke u inbox...pa ne vide ništa u sustavu, pa ponovi….sretan Uskrs za početak.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @snjezanaa, ovo bih svakako htjela dodatno provjeriti. Možeš li nam se javiti  Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima? Ako ti je to nezgodno, dostupni smo ti i na besplatnom broju 0800 091 091 i putem društvenih mreža Facebook i Twitter :slight_smile:

Odgovori