Riješeno

Problem s A1 internet podacima

  • 18 October 2018
  • 5 odgovora
  • 321 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Lijep pozdrav,aktivirao sam vasa 2 free gb preko a1 aplikacije,podaci su normalno radila 2,3 dana nakon cega su se jednostavno ugasili ,iako nije promet bio ni blizu 2gb,kada pokusam se ponovno prijaviti na vasu a1 aplikaciju,pise kako moj broj nije korisnik vasih usluga,molim objasnjenje,hvala 🙂
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 18 October 2018, 18:26

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Probao obrisati podatke i cache od aplikacije, deinstalirati i instalirati aplikaciju ponovo? I prijaviti putem mobilne mreže?

A prijava na mojA1 preko weba radi i pokazuje?
Da,cak sam vracao i mobitel na tvornicke postavke,ne mogu se prijaviti ni preko putem mobilne mreze niti ikako drugacije,jer uvijek pise da moj broj nije korisnik A1 usluga,prijava preko weba radi...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma do aplikacije je, probaj ponovo nakon nekog vremena ili sutra. Ako ne, nazovi tehničku da ti provjere gdje je zapelo.

Preko weba prikazuje ok potrošnju internet prometa i dobivene promocije?
evo,ovo se pojavi kada odem na opciju "moj a1" na webu trenutno...to se izbaci i na mobilnom uređaju...a nista,hvala vam,sutra cu ih nazvati.

Razina korisnika 7
Bedž +3
Zna se to dogoditi, možda nešto rade trenutno na sustavu. Mene trenutno 2 puta izbacilo na aplikaciji ali se ulogirao.

Odgovori