Riješeno

potrošnja baterije

  • 5 Studeni 2018
  • 63 odgovora
  • 7113 pregleda

Poštovani,

Nedavno sam prešal sa pretplate na bonove, točnije, sa 1.11 i u ovih par dana sam primjetila da mi se baterija brži troši. Dakle, ujutro napunjen na 100% i do navečer je prazan, a ništa dirano ili pregledavano preko moba. Ista stvar se dešava i suprugu, otkako je sa pretplate prešao na bonove. Čak je i bateriju mjenjao, i nešto malo bolje je, ali svejedno smo primjetili puno brže pražnjenje baterije nego dosada. Mreža A1
Zanima me dali je to moguće.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 Studeni 2018, 21:58

Teško je generalno reći, neke razlike ne bi smjelo biti jer su uvjeti isti. A potrošnja može ovisiti o puno stvari. Koji mob, koji OS, kolika baterija, starost baterije, svijetlina ekrana... općenito neki uvjet koji prije dok ste bili na pretplati nije bio. Ili neka novo instalirana aplikacija, neki widget... neki novi mail, neki cloud koji ažurira a na pretplati nije bio...

Jeste li pogledali pod "battery usage" koja aplikacija dodatno troši bateriju?

Može biti i da je do update-a sustava neki bug. Meni recimo na 3 godine starom Samsung galaxy s7 edge sa svim ažuriranjima troši 4% baterije na sat da ga ne taknem, a ako uključim always on display, potegne i 6% na sat. Tako da mala sitnica, app ili widget uzme svoje. Razmislite što ste imali instalirano dok ste bili na pretplati i što ste dodali naknadno, provjerite "battery usage".
Pogledaj original

Odgovora 63

Razina korisnika 4
Bedž
Probano, ne pomaže ako je baterija gotova. A moja je finito. Jedino dam uspjela dobiti da se batetija ne ugasi nakon 10 sati, već nakon 12 sati,što je definitivno prekratak rok za batetiju S9+ 😥
Razina korisnika 2
Mobitel mi je preko 10 sati spojen putem wi-fi veze na internet i mogu reći da je moja baterija na S9+ naprosto prodisala, u tih 10 sati otišlo je svega 20% od baterije, a imam 4 i pol sati SOT-a. S druge strane, mobitel koji glumi hot-spot, također je na A1 prepaid, mora biti non-stop na punjaču jer baterija (koja je inače normalna) gubi 5% u samo nekoliko sekundi, eeeej sekundi, ne čak ni minuta! Još jedan dokaz da A1 prepaid masovno iscrpljuje baterije svih mobitela, neovisno koje su marke.
...pred neko vrijeme sam pročitao zanimljivu natuknicu apropo trošenja baterije...navodno da jedan od najvećih krivaca istome, kopiranje postavaka na novome settingu, tj. Preporuka ja da se setting postavi kao da je prvi puta bez ikakvih back-upova...
Razina korisnika 4
Bedž
Mobitel mi je preko 10 sati spojen putem wi-fi veze na internet i mogu reći da je moja baterija na S9+ naprosto prodisala, u tih 10 sati otišlo je svega 20% od baterije, a imam 4 i pol sati SOT-a. S druge strane, mobitel koji glumi hot-spot, također je na A1 prepaid, mora biti non-stop na punjaču jer baterija (koja je inače normalna) gubi 5% u samo nekoliko sekundi, eeeej sekundi, ne čak ni minuta! Još jedan dokaz da A1 prepaid masovno iscrpljuje baterije svih mobitela, neovisno koje su marke.
Razina korisnika 4
Bedž
Lookout koristim već 10 godina i nikad mi nije trošio bateriju 🙄, navikla sam imati ga i dobar je antivirus, znam da si ti protiv antivirusa na androidima, ali ipak se osjećam sigurnije uz njega. Ni u besplatnoj verziji nema reklama, a u plaćenoj čuva me dok surfam. Ali što jes, jes- rijetko ga ažuriraju, ne prati mjesečna ažuriranja sustava, pa može bit da se kolje sa njim povremeno.
Bila sam tjedan dana bez Lookouta-baterija to nije ni primijetila, curila je isto bez njega kao i sa njim, tak da mislim da Lookout nije problem, jer nikad nije ni bio
Razina korisnika 7
Bedž +3
Najgore je što znaš razlog i opet napraviš isto... 😞
Razina korisnika 4
Bedž
😁 nije to niš, pogle ovo

Razina korisnika 7
Bedž +3
43% Lookout? Hallooo, miči to govno i bez paranoje... 😂
Razina korisnika 4
Bedž
Ja sam nedavno promijenila SIMicu, niš se nije promijeniloooo. Ide moj S9+ u servis uskoro, uz napomenu da provjere apsolutno sve, a ne samo da zamijene bateriju. 😐
Razina korisnika 4
Bedž
Ja nisam zvala A1 po pitanju velike potrošnje baterije na 4G+ mreži, već sam probala slijediti neke savjete.
.kažu da nije dobro isprazniti litijsku bateriju do nule,osim možda kad se totalno zblesira,tj.prazni baš ekspresno brzo. Onda se forsira pražnjenje (ali nikako unosom koda *#0228# jer to može oštetiti bateriju, već se normalno koristi mobitel dok se sam ne ugasi).
Onda se pusti ugašenog da se napuni do 100% i ostavi još sat vremena na punjaču. Nakon toga se ponovi čitav ciklus još jednom-isprazni se mobitel do nule i ponovo ugašen puni do 100%. S time se postiže kalibriranje baterije. Neki kažu da je to dobro jednom mjesečno uraditi, neki kažu da ne treba.
Vvećina se slaže da bateriju treba održavati između 40-80% i da to može produljiti vijek trajanja baterije i do 200%.

Dakle, ja sam nakon kalibriranja baterije punila bateriju kad bi pala ispod 40% i micala je sa punjača prije 90%. Doduše, desilo mi se da zaboravim, pa je mobitel u par navrata stajao pun na punjaču,pa je ciklus "bioritma"baterije počinjao ispočetka 😉. Ali, snimila sam SC-ove nakon prvog takvog ciklusa 40-80% i ovog trenutnog,i zbilja se primjeti da mi se vijek trajanja malko produžio

1.ciklus



Trenutni ciklus

Razina korisnika 4
Bedž
Pa da ostane više vremena za sve ostalo. Evo npr.radiš ujutro i želiš da kad dođeš doma ne moraš odmah još obavljati i dooosadne kućanske poslove. Fino lijepo pošalješ poruku štednjaku da počne kuhati ručak kojeg si prije posla stavio u lonac na štednjak. Usput narediš i perilici rublja da opere i poslije osuši veš,ako imaš i onog okruglog frosbija da posauga prašinu po podovima-i njemu cimneš sms,a ako je vani zima, upališ klimu i dođeš u toplo,ako je ljeto, stan ti se ohladi dok ti ideš s posla...i dođeš doma-ručak skuhan, veš mirišljav, prašine nigdje iiii-eto tebi vremena za svakakve gluposti 😜..samo se nemoj zaljubiti u robota, ali kako je sve nekak naopako krenulo sa tim "pametnim" domovima, mislim da nismo daleko od svakojakih "čudnih" događaja između robota i ljudi 😬🙄
Mene zanima zašto išta od tog treba biti pametno😂
Razina korisnika 4
Bedž



Mene stvarno zanima Samsungov fen za kosu 😜...zašto treba biti "pametan"?...A od ostalih marki-za nijednu nisam ni čula,a nabrojeno ih je negdje blizu 100...žarulje, termostati i svašta još
Samsung pametna perilica rublja, evo pročitao tekst u Glasu😂 što će još samo izmislit'
Razina korisnika 4
Bedž
Eto i ti znaš koliko je ošlo Huaweiu 😉😋..mislim da Huawei traži moj fen za kosu,tj.Samsungov fen za kosu kojim se može upravljati putem Smart Things,tj.wi-fi,pa da me zezaju-pali-gasi-pali-gasi-bzzz elektro frizura 🤣..pa kako ga nemam,traže žarulje ili bilo što pametno u mojoj kući, ali nemam ja niš od toga..za sada 😜
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napraviš prijavu iz mojA1 za minutu, copy/paste teksta zahtjeva mislim da već imaš. Jel lakše pisati mjesecima po forumu da troši bateriju ili odraditi zahtjev za minutu? 😂

800 Mb vrlo važnih tvojih podataka je otišlo u Huawei, trenutno su na obradi i kad budeš obrađena, Huawei će preuzeti tvoj identitet, mailove, kredite, rate na karticama, slike koje si fotkala... sve... 🤣
Razina korisnika 4
Bedž
Nisam još zvala A1 😬...baš me zanima kamo sam poslala 1,8 GB zadnjih par dana 🤨, tolko mi je registrirao 3gWatchdog:download 2,3GB, upload 1,8GB...🙄😬🤨😳...AndroidOS od toga 1GB...Huawei,pusti moj Zamzung na miru i ne špijaj vodećeg na svijetu 😋
Razina korisnika 7
Bedž +3
@nickno - Tele 2 je jedini priznao da koristi Huawei opremu, HT kaže da koristi Ericsson a A1 se koristi "opremom koja zadovoljava najviše tehnološke i sigurnosne standarde", štogod to značilo.

Još nisi prebacila, uživaš u prisluškivanju na Huawei opremi? 😆
Razina korisnika 4
Bedž
Gledoh danas Bug Tv prilog o Huaweiu i jedan komentator reče kako jedan naš telekomunikacijski operater koristi Huawei infrastrukturu....i odjednom mi žaruljica zasvjetli iznad glave...što IT stručnjaci pišu o znacima da nas netko prisluškuje preko mobitelima? Jedan od sigurnih znakova je...ŽDERANJE BATERIJE!!!
Vi tu pišete da vam je tehnička sredila promjenu IP...jel to znači da vas je maknula sa Huawei infrastrukture?
Kako mene i dalje muči to žderanje, izgleda da Huawei nije bezrazložno optužen za špijunažu.

Pa pitam A1- Da li je komentator na BugTv-u mislio na A1 kad je spomenuo da jedan od naših operatera koristi Huawei opremu?
Napisao sam da sam prvo otišao u a1 centar zamijeniti karticu, ali da je problem i dalje ostao prisutan, zatim da sam svoj mobitel testirao s drugim karticama (tele2 i tomato na bonove i a1 pretplata) i baterija je izdurala 2 dana, preko noći bi pala za 3-5 %, a kad bih stavio a1 na bonove baterija bi preko noći pala za cca 20% i izdurala bi 1 dan maksimalno. I lijepo sam ih zamolio da pogledaju da li se da štogod učiniti. Ja sam ga stvarno istestirao jer je nedavno upgradean na android pie, a neš sam čitao da pie siše bateriju, međutim, s mojim mobitelom to nije slučaj. Stavljao sam problematičnu karticu u drugi mob koji imam i isto bi baterija rapidno curila.
Mogu li znati što ste konkretno naveli u poruci u A1 aplikaciji? Pokušat ću s tim pa možda i meni pomogne...
Razina korisnika 7
Bedž +3
@corto maltese - drago mi je da sam pomogao. 😉
Evo samo da javim da izgleda da su i meni riješili problem. Napravio sam kako je gogsy1975 rekao. Prijavio sam problem kroz a1 aplikaciju, odgovorili su mi u roku od jednog dana, jučer su mi javili da je problem riješen. Napunio sam sinoć bateriju do kraja i do sad je u mirovanju otišlo 3% baterije. Inače bi otišlo 15-20 % preko noći. Vidjeti ću dalje kroz dan, ali brijem da je to- to. Od dana prijave do dana kad je javljeno da je riješeno je prošlo 7 dana, s tim da je bio jedan praznik i jedan vikend u tih sedam dana, ako je to nekome bitno.
Znači danas je započelo testiranje baterije na a1 bonovima...
Jučer sam koristila a1 broj na pretplati (bicikliranje, gps uključen, 4g mreža, facebook, instagram, razgovori, sve kao i inače, ako ne i pojačano) i ono što već sad mogu primjetiti (baterija napunjena na 100% oko 18h, sada je 21:30, baterija 92%) u podacima o potrošnji baterije, cca 18% je način čekanja, a jučer na a1 pretplati između 6-8% nakon cijelog dana korištenja... Lokacija je ista, izuzev što je jučer na pretplati bilo i bicikliranje i lociranje, korištenje 4g mreže, a sada uopće nisu bili uključeni mobilni podaci jer sam doma i imam wifi...
Način čekanja na bonbon bonovima je bio između 8-9% potrošnje baterije.
Već sad nakon par sati se vidi definitivno razlika u potrošnji baterije i to na račun "čekanja mreže".
Pusti ću ovako tokom noći pa budem vidjela koliko će baterija pasti.
Ali već se pripremam za pisanje maila 😂
AntonioSB kao da čitam svoj problem.... isti mobitel u pitanju Huawei p20 (nije lite)...
Trenutno sam u fazi provođenja testa jer prvi post je bio vezan za 2 broja iz obitelji, a meni je prijenos 02.05. i opet, radi se o Huawei P20 i s bonbona bonovi na A1 bonove.
Danas sam baš u par navrata slikala speedtest, rezine signala, potrošnju baterije (evo trenutno je na 52%) s tim da je punjenje bilo prije 24h, znači cijeli dan korištenja (kombinacija wifi i 4g), facebook, instagram, mailovi, pozivi (sigurno 20-ak poziva po minimalno 1-2min) i baterija na pola... mreža trenutno bonbon.
Od firme imam jedan slobodan broj na pretplati A1 (cijela firma je u A1 na pretplati i uglavnom su mobiteli Huawei P10, P20lite, P20.... i nitko nema problema s baterijom). Sutra planiram napraviti test s tim brojem na pretplati A1 i korištenje sigurno cijeli dan 4g mreže (ipak je 1.5. malo bicikliranja, priroda, roštiljada...)
A onda 02.05. broj iz bonbona ide u A1 na bonove pa budemo vidjeli situaciju s baterijom.
Još uvijek se potajno nadam da se meni taj problem neće dogoditi😂 ali iskreno sumljam. Zato i sad radim ova testiranja.
A ako se dogodi, dobit će na mail sve slike testova i sve na istom mobu uz relativno isto korištenje pa da vidimo da li će uspjet riješit problem...
Razina korisnika 4
Bedž
Hahahhhhgrrr, mislim da nas A1 sve muljavi sa brzinama i da je svejedno piše li 4G ili 4G+,kad brzine nisu ni približno,ni 20% od ovih...mi da smo na 4G+?? Nema šanse...i to nam debelo troši bateriju

Odgovori