Riješeno

potrošnja baterije

  • 5 Studeni 2018
  • 63 odgovora
  • 7113 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 63

Nije samo Osijek, ja sam u Zg.
Razina korisnika 4
Bedž
Nisu samo Osijek i Zagreb, ja sam na Kvarneru 😬. Neke sile nečiste u A1 na pola Hrvatske
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napokon sam dobio suvisli odgovor od nekoga tko zna iz tehničke... Kad istestiram, javim... 😉
Jesi istestirao?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@corto maltese - jesam. 20 sati standby sa 5.20 sati SOT-a (ovaj put bez AOD-a uključenog). Sve ovisi o načinu korištenja. Privatna IP adresa pomaže u standby mode-u, ako sad uzmeš mob i drmiš po njemu par sati u komadu, naravno da neće toliko trajati. Kvaka je u standby-u, komunikaciji kad mobitel ne diraš a aktualizacija odrađuje svoje.
Hm, da. Meni je jedino čudno što su mi sve postavke iste kao i kad sam koristio tomato i tele2, promjenili su se jedino APN-ovi. Na tomatu i tele2 mi je baterija durala oko 42 sata na 4g, a na a1 mreži izdura oko 20 sati. Mob je većinu vremena u stand by, AOD (u ovom slučaju glance jer se o nokiji 8 radi)je isključen, pošaljem par poruka na whatsapp, dva- tri kratka poziva i par minuta surfanja dok čekam ženu na parkingu kad je vozim s posla. Sa službenim brojem koji je na a1 pretplati mi se to ne dešava, a koristim ga dosta- 20-ak poziva što dugih, što kratkih, konstantno korištenje vibera, maila i još nekih appova od kojih se na neke spajam preko vpn-a, google maps koristim kroz cijelo radno vrijeme i gašenje ekrana je podešeno nakon 2 min.
Ne kužim ovo s privatnom IP adresom- gdje i kako se to podesi?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tehnička ti to mora uključit, ne pratiš. 😉
Sorry, da, fokus mi je negdje drugdje. Hvala za info! Budem ih zvao u utorak. Sretan Uskrs!
Evo, pridružujem se temi... isti problem od preslaska s bonbona na a1 na bonove, baterija se istroši za 5-6 sati bez upotrebe, do sada je na bonbonu 4g radio super i bez problema takvih, signal u a1 na 4g pun, nema problema sa signalom...
Trenutno je podešeno na 3g mrežu i potrošnja baterije je ok, ali to mi nije riješenje.
Zvala sam danas tehničku i kažu mi da je adresa već podešena na privat, a ne public i da ako želim kako oni to zovu static adresu da oni to dodatno naplaćuju....
Isto se događa na još jednom broju, dva različita modela mobitela, inače baterija izdrži 2 dana s par razgovora dnevno i povremenim korištenjem interneta (vijesti, mail i slično).
Jedino što su mi još predložili na tehničkoj da probam zamjenu sim kartice.... ali ako to ne bude funkcioniralo, vraćam se nazad bonbonu bez obzira na njihovu skuplju uslugu...
Da li je nekome možda zamjena sim kartice pomogla?
Meni zamjena kartice nije pomogla. Statička ip adresa je nešto drugo, očito te taj s kojim si pričala nije baš skužio. Probaj nazvati ponovo, možda ti se javi netko pametniji. Meni su jučer rekli da će me nazvati povratno, ali do danas me nitko nije zvao. Imam blagi filing da su me otkantali.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Iz a1 web aplikacije napravite prijavu problema i navedite e-mail za kontakt i broj. Meni se povratno vratili unutar jednog dana na što sam im odgovorio da je glupost da mi mobitel nije ispravan jer je baterija nova i da su identični uvjeti na pretplati manje trošili nego na prepaidu. U roku još jednog dana se mailom javio g. Silvio iz tehničke da je sređeno gore napisano. Očigledno treba biti uporan i naić na pravu osobu.
Razina korisnika 4
@gogsy1975 oni uvijek odgovore u roku od 1 dan na a1 webu sto je super, ali, naravno, kao sto ste rekli, treba naici na pravu osobu🙄
Pozdrav, ista situacija je i u Rijeci i Slavonskom Brodu. Naime prije 2 tjedna sam prešao s bonbona na A1 na bonove i otad mi se baterija nenormalno troši. Pod nenormalno mislim npr. 40-50% tijekom noći. Koristim uređaj Huawei P20 i na bonbonu je baterija znala izdržat do dan i pol bez problema, a tijekom noći padne maksimalno 5-6%. Ono što sam primijetio da je drukčije od bonbona je da na A1 imam 4G+ (LTE+), a kod njih sam imao samo 4G (LTE). Logično mi je da jači signal više troši, ali kako je moguće da mi djevojka na pretplati nema apsolutno nikakvih problema s tim? Isti mobitel je u pitanju. Doduše ona još uvijek ima vip karticu, ali svakako mislim da to ne bi trebalo igrati neku preveliku ulogu. Koje je sad rješenje za to? U postavkama za APN ne postoji mogućnost odabiranja (odznačavanja) tog LTE+, nego samo LTE što se tiče 4G signala. Također, ne pada mi na pamet cijelo vrijeme biti na 3G, radije ću se vratiti na HT i njihove smiješne tarife nego muku mučiti s ovom gluposti. Može li se ikako putem tehničke podrške staviti neko ograničenje pa da koristim 4G, a ne 4G+? Ovo je OGROMAN problem i vidim da nisam jedini u takvoj situaciji...
Razina korisnika 4
Bedž
Hahahhhhgrrr, mislim da nas A1 sve muljavi sa brzinama i da je svejedno piše li 4G ili 4G+,kad brzine nisu ni približno,ni 20% od ovih...mi da smo na 4G+?? Nema šanse...i to nam debelo troši bateriju

AntonioSB kao da čitam svoj problem.... isti mobitel u pitanju Huawei p20 (nije lite)...
Trenutno sam u fazi provođenja testa jer prvi post je bio vezan za 2 broja iz obitelji, a meni je prijenos 02.05. i opet, radi se o Huawei P20 i s bonbona bonovi na A1 bonove.
Danas sam baš u par navrata slikala speedtest, rezine signala, potrošnju baterije (evo trenutno je na 52%) s tim da je punjenje bilo prije 24h, znači cijeli dan korištenja (kombinacija wifi i 4g), facebook, instagram, mailovi, pozivi (sigurno 20-ak poziva po minimalno 1-2min) i baterija na pola... mreža trenutno bonbon.
Od firme imam jedan slobodan broj na pretplati A1 (cijela firma je u A1 na pretplati i uglavnom su mobiteli Huawei P10, P20lite, P20.... i nitko nema problema s baterijom). Sutra planiram napraviti test s tim brojem na pretplati A1 i korištenje sigurno cijeli dan 4g mreže (ipak je 1.5. malo bicikliranja, priroda, roštiljada...)
A onda 02.05. broj iz bonbona ide u A1 na bonove pa budemo vidjeli situaciju s baterijom.
Još uvijek se potajno nadam da se meni taj problem neće dogoditi😂 ali iskreno sumljam. Zato i sad radim ova testiranja.
A ako se dogodi, dobit će na mail sve slike testova i sve na istom mobu uz relativno isto korištenje pa da vidimo da li će uspjet riješit problem...
Znači danas je započelo testiranje baterije na a1 bonovima...
Jučer sam koristila a1 broj na pretplati (bicikliranje, gps uključen, 4g mreža, facebook, instagram, razgovori, sve kao i inače, ako ne i pojačano) i ono što već sad mogu primjetiti (baterija napunjena na 100% oko 18h, sada je 21:30, baterija 92%) u podacima o potrošnji baterije, cca 18% je način čekanja, a jučer na a1 pretplati između 6-8% nakon cijelog dana korištenja... Lokacija je ista, izuzev što je jučer na pretplati bilo i bicikliranje i lociranje, korištenje 4g mreže, a sada uopće nisu bili uključeni mobilni podaci jer sam doma i imam wifi...
Način čekanja na bonbon bonovima je bio između 8-9% potrošnje baterije.
Već sad nakon par sati se vidi definitivno razlika u potrošnji baterije i to na račun "čekanja mreže".
Pusti ću ovako tokom noći pa budem vidjela koliko će baterija pasti.
Ali već se pripremam za pisanje maila 😂
Evo samo da javim da izgleda da su i meni riješili problem. Napravio sam kako je gogsy1975 rekao. Prijavio sam problem kroz a1 aplikaciju, odgovorili su mi u roku od jednog dana, jučer su mi javili da je problem riješen. Napunio sam sinoć bateriju do kraja i do sad je u mirovanju otišlo 3% baterije. Inače bi otišlo 15-20 % preko noći. Vidjeti ću dalje kroz dan, ali brijem da je to- to. Od dana prijave do dana kad je javljeno da je riješeno je prošlo 7 dana, s tim da je bio jedan praznik i jedan vikend u tih sedam dana, ako je to nekome bitno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@corto maltese - drago mi je da sam pomogao. 😉
Mogu li znati što ste konkretno naveli u poruci u A1 aplikaciji? Pokušat ću s tim pa možda i meni pomogne...
Napisao sam da sam prvo otišao u a1 centar zamijeniti karticu, ali da je problem i dalje ostao prisutan, zatim da sam svoj mobitel testirao s drugim karticama (tele2 i tomato na bonove i a1 pretplata) i baterija je izdurala 2 dana, preko noći bi pala za 3-5 %, a kad bih stavio a1 na bonove baterija bi preko noći pala za cca 20% i izdurala bi 1 dan maksimalno. I lijepo sam ih zamolio da pogledaju da li se da štogod učiniti. Ja sam ga stvarno istestirao jer je nedavno upgradean na android pie, a neš sam čitao da pie siše bateriju, međutim, s mojim mobitelom to nije slučaj. Stavljao sam problematičnu karticu u drugi mob koji imam i isto bi baterija rapidno curila.
Razina korisnika 4
Bedž
Gledoh danas Bug Tv prilog o Huaweiu i jedan komentator reče kako jedan naš telekomunikacijski operater koristi Huawei infrastrukturu....i odjednom mi žaruljica zasvjetli iznad glave...što IT stručnjaci pišu o znacima da nas netko prisluškuje preko mobitelima? Jedan od sigurnih znakova je...ŽDERANJE BATERIJE!!!
Vi tu pišete da vam je tehnička sredila promjenu IP...jel to znači da vas je maknula sa Huawei infrastrukture?
Kako mene i dalje muči to žderanje, izgleda da Huawei nije bezrazložno optužen za špijunažu.

Pa pitam A1- Da li je komentator na BugTv-u mislio na A1 kad je spomenuo da jedan od naših operatera koristi Huawei opremu?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@nickno - Tele 2 je jedini priznao da koristi Huawei opremu, HT kaže da koristi Ericsson a A1 se koristi "opremom koja zadovoljava najviše tehnološke i sigurnosne standarde", štogod to značilo.

Još nisi prebacila, uživaš u prisluškivanju na Huawei opremi? 😆
Razina korisnika 4
Bedž
Nisam još zvala A1 😬...baš me zanima kamo sam poslala 1,8 GB zadnjih par dana 🤨, tolko mi je registrirao 3gWatchdog:download 2,3GB, upload 1,8GB...🙄😬🤨😳...AndroidOS od toga 1GB...Huawei,pusti moj Zamzung na miru i ne špijaj vodećeg na svijetu 😋
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napraviš prijavu iz mojA1 za minutu, copy/paste teksta zahtjeva mislim da već imaš. Jel lakše pisati mjesecima po forumu da troši bateriju ili odraditi zahtjev za minutu? 😂

800 Mb vrlo važnih tvojih podataka je otišlo u Huawei, trenutno su na obradi i kad budeš obrađena, Huawei će preuzeti tvoj identitet, mailove, kredite, rate na karticama, slike koje si fotkala... sve... 🤣
Razina korisnika 4
Bedž
Eto i ti znaš koliko je ošlo Huaweiu 😉😋..mislim da Huawei traži moj fen za kosu,tj.Samsungov fen za kosu kojim se može upravljati putem Smart Things,tj.wi-fi,pa da me zezaju-pali-gasi-pali-gasi-bzzz elektro frizura 🤣..pa kako ga nemam,traže žarulje ili bilo što pametno u mojoj kući, ali nemam ja niš od toga..za sada 😜

Odgovori