Riješeno

Plaćanje putem mreže

  • 13 July 2018
  • 11 odgovora
  • 386 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš
  • 87 odgovora
So, kako se aktivira plaćanje Vip/Tomato mrežom putem Google Play-a? Imao sam aktivirao sam, maknuo sam jer nije radilo. Ponovno bih htio aktivirati. Vip je mreža koju koristim.
icon

Najbolji odgovor od Adem 14 July 2018, 20:48

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sve piše samo treba potražit. :))

Link
Razina korisnika 2
Hvala ali nije pomoglo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čudno, tebi ništa ne pomogne. :D

Jesi sve radio na mobilnim podacima ili preko wifi-a?

Rješio problem s routerom? 🙂
Razina korisnika 2
Sve sam pokušao upute, sad mi ne želi spojiti uopće mobilni Internet, iako ga imam. Kontaktirao sam ponovno korisničku podršku. Također ću novi, brži, router nabaviti.

Sad nadam se da nije scam da imam samo 10/mbps I da će prebaciti na 60/mbps.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Divno je kad lajkaš sam svoj post. :D

Ako su APN postavke dobro upisane, restartaj mob i trebalo bi raditi.

Da ne spammam dalje temu, 60 preko parice možes samo sanjat... 😉
Razina korisnika 2
Lajkao sam da vidim reakciju, i da bezveze ne uzmete na kredit rješenje. Zašto ste tako toksičnu ti i sunasce? Ako ne zarađujete, zašto morate odgovarati na svaku temu?

Obratit ću se službi za korisnike.

Drama se nastavlja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dovoljno si dugo na forumu da znaš da se rješenje označi samo, nelogično i glupo. Kao što je označeno i ovo sada. :)

Toksični? Ne bih rekao. Znaš i sam da se moderatori pojave svake prijestupne na forumu sa porukom "javi se u inbox" ali ako tako želiš, biti će ti uslišeno s moje strane. ?
Razina korisnika 2
Pa stvar je u tome da mi je u dosta upita '' Rješenje bilo pridodano temi od strane nekoga, iako problem nije bio riješen. Sad ne znam o čemu je riječ.

No, slobodno pomaži, samo pitam kaj imate od tako strastvenog volontiranja bogatoj firmi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Forum je takav, bugovit. Budi sretan da rješenje nije "javi se u inbox". Automatsko označavanje rješenja, nemogućnost editiranja na nekim temama, nemogućnost brisanja poruka u inboxu itd.

Nemam ništa niti imamo @Sunasce ili ja neke popuste, da ne pomisliš krivo. Čisti entuzijazam, zanimacija prema gadgetima i tehnici i očigledno gubljenje vremena na ovom forumu. :)

Da ne spammamo dalje.. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa stvar je u tome da mi je u dosta upita '' Rješenje bilo pridodano temi od strane nekoga, iako problem nije bio riješen. Sad ne znam o čemu je riječ.

No, slobodno pomaži, samo pitam kaj imate od tako strastvenog volontiranja bogatoj firmi.

Ma kad je bila stara platforma (čini mi se sad već dvije godine) rješenja su označavali korisnici i onda je to bilo smisleno, sad označava skripta valjda i tko zna po kakvim kriterijima. Stavi rješenje prvi pisani post ili javi se u inbox ili nešto nasumično bezveze... Nebitno, bolje da skroz maknu po meni jer je besmisleno.
Ne volontiram(o), doživljavam ovo kao i bilo koji drugi (tehno) (propali) forum pa tako doletim i odgovorim ako već netko nije ili ako imam što dodati.
Na žalost nekad se dobije dojam da stvarno samo nas dvoje, troje piše i odgovara. Moderatori ulete i izlete, često se mijenjaju, odgovori su im više manje forumski beskorisni. A sjećam se kad nas je bilo svakodnevno po 30 i više aktivnih u odgovaranju i troznamenkasti brojevi novih postova, posjeta... samo brojači su znali. Legendarni susreti potpunih neznanaca i nova prijateljstva, puno toga dobrog je proizašlo iz ovog foruma, a nije vezano za VIP kao mrežu.
Uglavnom, nismo mi tu zbog VIPa, nego više zbog nostalgije za starim forum.vip.hr koji je bio vjerojatno najbolji hrvatski tehno forum :)
Znam da netko tko tad nije bio aktivan ne može to shvatiti, ali eto...

Što se tiče tvog problema s mrežom i plaćanjem to je aktivirano automatski, pa ako ti ne prolazi vjerojatno nešto u APNu nije ok. Stisni SZK - Tehničku podršku da ti pomognu obavit provjere ili stavi ovdje kako ti je postavljeno pa dešifriramo u čemu je štos, ili barem pokušamo.
Eh... Da je blažena baza znanja živa 😃
Razina korisnika 2
Hvala vam @gogsy1975 @Sunasce na dobroti, ponajviše iskrenosti i pomoći.

Da, od 2014. sam tu, primamljen Samsung Galaxy S5 nagradnom igrom.

Hvala još jednom na pomoći. Zanimljivo je upoznati ljude koji imaju istu strast za tehnologiju.


Više puta sam reportao I vipu i moderatorima buggove, no nisu baš bili zainteresirani. Imate pravo.


Peace 😳

Odgovori