Ljudii..cisto da vas malo nasmijem🆒
Dali je netko imao ovakvih probema sa jamstvom,ja nikad cula.
Evo vam u privitku biser gospodje nazovimo je-djelatnica servisa.
Nakon sto im cetvrti put saljem uredjaj na servis a uredno mi ga vracaju neispravnog sad sam zamolila da mi servisiraju jamstvo,posto su uocili moguci kvar u jamstvu🆒🆒
Ni ja ne kužim? To o onom Alcatelu? Ne žele ti dat novi, a ti nisi zadovoljna? Nije trebala nova tema... mogla si tamo nastaviti ako je to to... Ovako nema veze s vezom.
@ROBOGO u cemu je stos? Kao prvo..ti si nekad cuo da postoji kvar u jamstvu?
Drugo,sve bi to super bilo da su to oni tako i napravili kako navode
Gospodja mi je to poslala dva dana prije nego sto ce mi treci put poslati uredjaj sa servisa.Dakle tad je vec uredjaj na putu iz servisa u centar.E kad sam tamo otisla preuzeti uredjaj..Inace mijenjali su maticnu,bateriju i dva puta zaslon,da bi meni opet vratili neispravan uredjaj.Opet vodeni ekran,pixel na drugom mjestu,cak mi i postavke tj komande u postavkama neke nerade.O stanju uredjaja,vizualno neću ni govoriti(evo slika).Vratila sam ga nazad.
Drugo,sve bi to super bilo da su to oni tako i napravili kako navode
Gospodja mi je to poslala dva dana prije nego sto ce mi treci put poslati uredjaj sa servisa.Dakle tad je vec uredjaj na putu iz servisa u centar.E kad sam tamo otisla preuzeti uredjaj..Inace mijenjali su maticnu,bateriju i dva puta zaslon,da bi meni opet vratili neispravan uredjaj.Opet vodeni ekran,pixel na drugom mjestu,cak mi i postavke tj komande u postavkama neke nerade.O stanju uredjaja,vizualno neću ni govoriti(evo slika).Vratila sam ga nazad.
U pravu si,ni ja🆒
A bas me zanima dali bi skuzio u cemu je stos da tebi salju neki uredjaj na servis,pa ga vrate pa ti opet salji i tako 4×,dok ti uredno placas svoje racune a 2 mj nemas taj uredjaj? Skoro sve na tom tvom uredjaju zamjene po dva puta(nidje veze).?Vip zaboli neka stvar za to sve dok nije na njihovu stetu dobro je.
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha
A bas me zanima dali bi skuzio u cemu je stos da tebi salju neki uredjaj na servis,pa ga vrate pa ti opet salji i tako 4×,dok ti uredno placas svoje racune a 2 mj nemas taj uredjaj? Skoro sve na tom tvom uredjaju zamjene po dva puta(nidje veze).?Vip zaboli neka stvar za to sve dok nije na njihovu stetu dobro je.
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha
Ovo tvoje „ kvar u jamstvu“ .. izvučeno je iz konteksta cijele teksta koji si dobila i ti ga pogrešno tumačiš-
Koliko sam ja shvatio , iz priloga teksta koji si stavila u prvom postu , kvar u jamstvu znači da je zakon predvidio mogući kvar uređaja u trajanju jamstva i da sukladno ugovoru ( poslovniku) oni su dužni otkloniti kvar . Što znači da ne možeš dobiti novi uređaj dokle god postoji mogućnost popravka u servisu. Iz gore priloženog privitka vidim da su zamijenili ekran i problem je riješen ( barem taj zbog koji je upućen u servis ), ako si baksuz i opet imaš nove kvarove …. A niš opet iz početka ,na servis s njim … dok ne donesu odluku da ga ne mogu popraviti.
Drugo , servis ne izdaje nove uređaje nego samo pošalje dopis trgovini ( operateru) da se uređaj ne može popraviti i temeljem toga dopisa izdaje se novi uređaj ili se sukladno dogovoru operatera i stranke dogovore drugačije.
Nego…. Ti si opasno razocarana , bem mu , smiri strasti život je lijep treba tražiti malo više pozitivnog u životu. Malo optimizma ne bi škodilo 😃
Konacno netko pametan.Sve ja ovo znam sto si naveo,jako dobro.
Stvar je u tome da ova gospodja "pametari" tj navodi nesto u sto ni sama nije sigurna a svoj izraz nezna objasniti.
Ja sam je samo malo zezala(a znam zlocesta sam haha) a ona meni objasnjava kao malom djetetu iako joj je mogla uociti da znam sta pricam u kontaktu snjom
Malo me zivcira i cini mi se da uziva u tom:D
Ovo sto si naveo jest tocno za one koji se neznaju izboriti za sebe,praksa kaze drugacije a i sam vip(ovi u centru) me uputio da trazim novi uredjaj,zbog toga sto ga nemogu popraviti.
Znaju to i ovi u servisu ali bolje mene dobro izivcirati.Nije problem i ja cu njih.🆒
Stvar je u tome da ova gospodja "pametari" tj navodi nesto u sto ni sama nije sigurna a svoj izraz nezna objasniti.
Ja sam je samo malo zezala(a znam zlocesta sam haha) a ona meni objasnjava kao malom djetetu iako joj je mogla uociti da znam sta pricam u kontaktu snjom
Malo me zivcira i cini mi se da uziva u tom:D
Ovo sto si naveo jest tocno za one koji se neznaju izboriti za sebe,praksa kaze drugacije a i sam vip(ovi u centru) me uputio da trazim novi uredjaj,zbog toga sto ga nemogu popraviti.
Znaju to i ovi u servisu ali bolje mene dobro izivcirati.Nije problem i ja cu njih.🆒
e da zaboravi ti reci,jesam razocarana ali pesimist nisam.
SAMO NEVOLIM NEPRAVDU!
SAMO NEVOLIM NEPRAVDU!
A bas me zanima dali bi skuzio u cemu je stos da tebi salju neki uredjaj na servis,pa ga vrate pa ti opet salji i tako 4×,dok ti uredno placas svoje racune a 2 mj nemas taj uredjaj? Skoro sve na tom tvom uredjaju zamjene po dva puta(nidje veze).?Vip zaboli neka stvar za to sve dok nije na njihovu stetu dobro je.
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha
Pa ako neće oni s tobom tako, pokaži ti njima tako da proučiš Zakon o obveznim odnosima pa im umarširaj u servis i sipaj članke iz rukava.
a što se servisiranja uređaja tiče, ne mogu oni toliko puta odbiti popravak koliko puta ja mogu poslati uređaj u servis
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.