MOGUCI KVAR U JAMSTVU?

  • 10 Srpanj 2017
  • 11 odgovora
  • 465 pregleda

Razina korisnika 1
Ljudii..cisto da vas malo nasmijem🆒
Dali je netko imao ovakvih probema sa jamstvom,ja nikad cula.
Evo vam u privitku biser gospodje nazovimo je-djelatnica servisa.
Nakon sto im cetvrti put saljem uredjaj na servis a uredno mi ga vracaju neispravnog sad sam zamolila da mi servisiraju jamstvo,posto su uocili moguci kvar u jamstvu🆒🆒

Odgovora 11

Razina korisnika 5
Dobila si novi ekran za jedan (1) mrtvi pixel... ne kužim u čemu je štos.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ni ja ne kužim? To o onom Alcatelu? Ne žele ti dat novi, a ti nisi zadovoljna? Nije trebala nova tema... mogla si tamo nastaviti ako je to to... Ovako nema veze s vezom.
Razina korisnika 1
@ROBOGO u cemu je stos? Kao prvo..ti si nekad cuo da postoji kvar u jamstvu?
Drugo,sve bi to super bilo da su to oni tako i napravili kako navode
Gospodja mi je to poslala dva dana prije nego sto ce mi treci put poslati uredjaj sa servisa.Dakle tad je vec uredjaj na putu iz servisa u centar.E kad sam tamo otisla preuzeti uredjaj..Inace mijenjali su maticnu,bateriju i dva puta zaslon,da bi meni opet vratili neispravan uredjaj.Opet vodeni ekran,pixel na drugom mjestu,cak mi i postavke tj komande u postavkama neke nerade.O stanju uredjaja,vizualno neću ni govoriti(evo slika).Vratila sam ga nazad.
Razina korisnika 1
@SUNASCE-ovo mi je tema kakaj po servisu?
Razina korisnika 1
i nee..uredjaj nije prljav(ako ste pomislili-pa mogao se barem obrisati)🆒
Razina korisnika 5
I dalje ne kužim u čemu je štos. :?:?
Razina korisnika 1
U pravu si,ni ja🆒
A bas me zanima dali bi skuzio u cemu je stos da tebi salju neki uredjaj na servis,pa ga vrate pa ti opet salji i tako 4×,dok ti uredno placas svoje racune a 2 mj nemas taj uredjaj? Skoro sve na tom tvom uredjaju zamjene po dva puta(nidje veze).?Vip zaboli neka stvar za to sve dok nije na njihovu stetu dobro je.
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha
Razina korisnika 5


Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha


Ovo tvoje „ kvar u jamstvu“ .. izvučeno je iz konteksta cijele teksta koji si dobila i ti ga pogrešno tumačiš-
Koliko sam ja shvatio , iz priloga teksta koji si stavila u prvom postu , kvar u jamstvu znači da je zakon predvidio mogući kvar uređaja u trajanju jamstva i da sukladno ugovoru ( poslovniku) oni su dužni otkloniti kvar . Što znači da ne možeš dobiti novi uređaj dokle god postoji mogućnost popravka u servisu. Iz gore priloženog privitka vidim da su zamijenili ekran i problem je riješen ( barem taj zbog koji je upućen u servis ), ako si baksuz i opet imaš nove kvarove …. A niš opet iz početka ,na servis s njim … dok ne donesu odluku da ga ne mogu popraviti.
Drugo , servis ne izdaje nove uređaje nego samo pošalje dopis trgovini ( operateru) da se uređaj ne može popraviti i temeljem toga dopisa izdaje se novi uređaj ili se sukladno dogovoru operatera i stranke dogovore drugačije.
Nego…. Ti si opasno razocarana , bem mu , smiri strasti život je lijep treba tražiti malo više pozitivnog u životu. Malo optimizma ne bi škodilo 😃
Razina korisnika 1
Konacno netko pametan.Sve ja ovo znam sto si naveo,jako dobro.
Stvar je u tome da ova gospodja "pametari" tj navodi nesto u sto ni sama nije sigurna a svoj izraz nezna objasniti.
Ja sam je samo malo zezala(a znam zlocesta sam haha) a ona meni objasnjava kao malom djetetu iako joj je mogla uociti da znam sta pricam u kontaktu snjom
Malo me zivcira i cini mi se da uziva u tom:D
Ovo sto si naveo jest tocno za one koji se neznaju izboriti za sebe,praksa kaze drugacije a i sam vip(ovi u centru) me uputio da trazim novi uredjaj,zbog toga sto ga nemogu popraviti.
Znaju to i ovi u servisu ali bolje mene dobro izivcirati.Nije problem i ja cu njih.🆒
Razina korisnika 1
e da zaboravi ti reci,jesam razocarana ali pesimist nisam.
SAMO NEVOLIM NEPRAVDU!
Razina korisnika 5
U pravu si,ni ja🆒
A bas me zanima dali bi skuzio u cemu je stos da tebi salju neki uredjaj na servis,pa ga vrate pa ti opet salji i tako 4×,dok ti uredno placas svoje racune a 2 mj nemas taj uredjaj? Skoro sve na tom tvom uredjaju zamjene po dva puta(nidje veze).?Vip zaboli neka stvar za to sve dok nije na njihovu stetu dobro je.
Stvar je u tome da se gamad poziva na sve moguce rupe u zakonu samo nece samnom lako;)
Eto sad me zivo zanima jesi sad skuzio stos i sta bi ti rekao toj gospodji na -kvar u jamstvu?
Jel ti to mene malo?Haha

Pa ako neće oni s tobom tako, pokaži ti njima tako da proučiš Zakon o obveznim odnosima pa im umarširaj u servis i sipaj članke iz rukava.

a što se servisiranja uređaja tiče, ne mogu oni toliko puta odbiti popravak koliko puta ja mogu poslati uređaj u servis

Odgovori