Riješeno

Mobilne mreže

  • 6 December 2018
  • 3 odgovora
  • 546 pregleda

Bok! Stigao mi danas novi mobitel i kartica. Ne pronalazi mi mobitel niti jednu mrežu.
icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 29 December 2018, 14:40

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 5
Bedž +2
Nazovi SZK i pitaj da li je uopće aktivirana kartica ako je pravac neki centar da ju zamjene.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ukoliko si uzeo novi broj na pretplatu potrebno je do 48 sati da bi se kartica aktivirala.
Razina korisnika 2
Bedž +3
Bok Ivavz.

Kako je @relativity naveo, potrebno je neko vrijeme kako bi se kartica aktivirala.
Vjerujem da je u međuvremenu sve riješeno a ako nije, obavezno nazovi našu službu za korisnike da kolege provjere ☺️

Odgovori