Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj originalMobilne mreže
Bok! Stigao mi danas novi mobitel i kartica. Ne pronalazi mi mobitel niti jednu mrežu.
Nazovi SZK i pitaj da li je uopće aktivirana kartica ako je pravac neki centar da ju zamjene.
Ukoliko si uzeo novi broj na pretplatu potrebno je do 48 sati da bi se kartica aktivirala.
Bok Ivavz.
Kako je@relativity naveo, potrebno je neko vrijeme kako bi se kartica aktivirala.
Vjerujem da je u međuvremenu sve riješeno a ako nije, obavezno nazovi našu službu za korisnike da kolege provjere ☺️
Kako je
Vjerujem da je u međuvremenu sve riješeno a ako nije, obavezno nazovi našu službu za korisnike da kolege provjere ☺️
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.