Riješeno

Kvar

  • 29 November 2017
  • 2 odgovora
  • 517 pregleda

Naručila sam mobilni aparat Samsung S7 preko weba te mi je u roku 24 sata došlo do kvara. Naime, aparat koji sam preuzela u Vip poslovnici radio je nekoliko sati te je nakon toga zablokirao i ne reagira na niti jedan moj pokušaj da ga upalim. Prikazan mi je logo Samsunga na ekranu te je aparat vruć.
Sve to mogu razumjeti. Kvarovi se događaju i to je u redu. No,zanima me, da li je itko od Vaših zaposlenika na linijama ažuran da riješi moj problem? Naime, ne moram ni pisati niti previše govoriti što želim, to je valjda jasno. Moj mobitel ne radi i to u 24 h ne radi!! Jasno je da kao najnormalnija osoba želim novi mobilni telefon jer njegova cijena nije 5 kn pa da ja zanemarim ovo ponašanje. Zvala sam Vaše operatere pa mi je tek četvrti dao adresu za reklamaciju. Prva osoba kojoj sam se javila nije mi mogla objasniti ni gdje mogu poslati reklamaciju te me slala u Vip poslovnicu u kojoj mi mobitel mogu odnijeti samo na popravak. Isto tako, kad sam ga upitala da me spoji sa nekim na višoj poziciji (koji me može više informirati) nije to htio učiniti (iako znam iz puno situacija da se to jako dobro može napraviti ukoliko postoji problem). Koga ja moram nazvati i kome se ja mogu obratiti u ovom slučaju?
Želim novi mobilni aparat! Ne želim nikakve popravke ovoga jer je očito neispravan. Znači da bi od starta pretplate plaćala aparat na kojem je već rađeno neko mijenjanje softvera ili čega već. To nije u redu. I molim da mi pošaljete informaciju koga da kontaktiram da mi pošalje novi uređaj.
Reklamaciju sam poslala na adresu koju su mi poslali.
U Vip poslovnicu ne želim pustiti uređaj jer ga oni mogu poslati samo na servis te vratiti popravljeni.
Pa koje još mogućnosti imaju Vaši klijenti?
Nadam se da vidite da ovdje gubim samo ja te se iskreno nadam da ću rješiti ovu situaciju s Vama.
P.S. Reklamaciju sam slala sa drugog maila jer svoj mobilni aparat nemam. Poslano je na adresu: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr. :@:@:@

Lijep pozdrav!

Doris Vrkić
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 30 November 2017, 07:10

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
I ja ti svakako preporučam factory reset.
E sad, da si uzela u centru uređaj onda ne bi imala druge nego servis. Pošto si ga naručila online onda imaš pravo odustati od kupnje kroz 14 dana. Problem je što je uređaj "pokvaren" pa nisam sigurna kako će to ići.
Mislim da ti ne gine odlazak u centar i rasprava s njima. Tamo ćeš lakše doći i do nekog s duljim radnim stažem i većim ovlastima nego telefonom.
Tehnički oni nemaju obvezu tebi zamijeniti telefon. Moraju ga preuzeti i poslati na Samsungov servis na vještačenje/popravak.
Meni smrdi na problem s updateom i pretpostavljam da bi se običnim reflashanjem sve riješilo, ali shvaćam da nemaš iskustva i ne želiš s tim petljati niti isprobavati. Kako god bilo, Samsung će zaprimiti uređaj i odlučiti može li ga popraviti ili će ti izdati nalog za novi. Ne znam da je ikad itko na forumu, a ni inače, rekao da su mu pristali odmah u poslovnici dati novi uređaj, a bilo je dosta slučajeva kad je došlo do kvara u prvom tjednu ili mjesecu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Najmanje što možeš probati napraviti je hard reset mobitela. Time nećeš ništa izgubiti osim što ga možeš osposobiti. Naravno, ne znam što ćeš izgubiti od podataka i koliko si i da li si slike spremala u memoriju telefona ili na karticu. Ali bitno je oživiti ga.

Meni se desilo isto nakon zadnjeg update-a (službenog) na S7 edge, napravio hard reset i sve 5, ispočetka.

Ako naravno želiš probati, nemaš što izgubiti. Izgubit ćeš manje živaca nego sa reklamacijom i ostalim peripetijama a mobitel ne gubi garanciju niti išta. Dolje je link pa ako želiš, probaj. Svakako javi.

Link

Odgovori