Riješeno

KORISNIČKA PODRŠKA

  • 24 Travanj 2019
  • 1 odgovor
  • 406 pregleda

Može li mi netko objasniti, nakon što nazovem službu za korisnike, svaka opcija koju odaberem vrati me na glasovnu poruku a ja želim s nekim osobno razgovarati! KOJI BROJ DA ODABEREM? Svaki je krivi! Sad ste mi opet, po tko zna koji put nanjeli štetu, jer ste mi u 10 min od kad sam kupila bon skinuli točno onoliko koliko mi treba da aktiviram tarifu koju inaće koristim, Za Chill i koja bi inaće bila OK, da mi svaki mjesec isto ne radite!

MOLIM TOČNO KOJI BROJ I ONDA KOJU OPCIJU MORAM ODABRATI DA MI SE KONAČNO NETKO OD VAS JAVI.
Hvala unaprijed na žurnom odgovoru!
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 26 Travanj 2019, 21:23

Pozdrav, ako zoveš s A1 prepaid broja odaberi broj 1 (najava ako imaš upit za broj s kojeg pozivaš) - nakon toga odaberi broj 3 za ostale upite i dobit ćeš agenta.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Pozdrav, ako zoveš s A1 prepaid broja odaberi broj 1 (najava ako imaš upit za broj s kojeg pozivaš) - nakon toga odaberi broj 3 za ostale upite i dobit ćeš agenta.

Odgovori