Riješeno

Još jedna pritužba na potrošnju baterije na bonovima

  • 14 Ožujak 2019
  • 13 odgovora
  • 1645 pregleda

Pozdrav.

Imam problem, a vidim da nisam jedini, koji ima pritužbu na potrošnju baterije na bonovima dok je uključen LTE.

Prije nekoliko dana sam prenio broj iz druge mreže u A1, bonovi. Od tada, kad god imam uključen 4G, baterija mi se na mobitelu nenormalno troši.

Što sam sam učinio:
1.Pogledao da li je do nekih aplikacija-nije, jer u ovih par dana nisam ni updetao ni jednu aplikaciju
2.Pogledao je li do nekog update-a firmwera softvera-nije, jer ista stvar kao kod aplikacija-nisam updeta-o ništa.
3.Probao staviti karticu u druge mobitele, stavljao kartice iz drugih mreža-stavim ovu karticu koju sam dobio pri prijenosu broja u druge mobitele-ista stvar sa potrošnjom baterije. Stavim kartice drugih mreža-potrošnja baterije manja. Zanimljivo je i to da kada sam stavio A1 i VIP kartice sa drugim brojevima, sa sim karticama koje su dolazile u start paketima, a ne pri prijenosu broja nisam imao toliko abnormalnu potrošnju baterije.
4.Mjenjao APN postavke-bez obzira kakve postavke stavio ista stvar sa potrošnjom baterije.

Uređaji sa kojima sam testirao:
Xiaomi Mi A1- moj uređaj
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S6
Sony Xperia XA2

Još jedan detalj koji bi mogao biti važan:

Sim kartica sa kojom imam problem sa potrošnjom baterije je proizvedena na Tajvanu od proizvođača G+D Mobile Security. A1/Vip sim kartice sa kojima nisam imao problema sa potrošnjom baterije su proizvedene od strane proizvođača Morpho, u EU. (Proizvođač piše na karticama, onaj veliki dio veličine kreditne kartice, u kutu na jednoj strani)


Zahvaljujem na pomoći i odgovorima, kakvi god oni bili.
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 19 Ožujak 2019, 21:20

@SNEKERS001, nije problem napraviti zamjenu SIM kartice na prodajnom mjestu, no što ako to ne pomogne? Iz osobnog iskustva sugeriram da se obratiš ovlaštenom servisu za mobilni uređaj. Na linku https://bit.ly/2CseHpE možeš pronaći ponešto na ovu temu.
Pogledaj original

Odgovora 13

Razina korisnika 4


Još jedan detalj koji bi mogao biti važan:

Sim kartica sa kojom imam problem sa potrošnjom baterije je proizvedena na Tajvanu od proizvođača G+D Mobile Security. A1/Vip sim kartice sa kojima nisam imao problema sa potrošnjom baterije su proizvedene od strane proizvođača Morpho, u EU. (Proizvođač piše na karticama, onaj veliki dio veličine kreditne kartice, u kutu na jednoj strani)


Zahvaljujem na pomoći i odgovorima, kakvi god oni bili.

Odi do a1 centra i reci im problem, siguran sam da će zamijeniti sim😉 iskreno nikad nisam čuo da a1 ima sim kartice iz tajvana


Još jedan detalj koji bi mogao biti važan:

Sim kartica sa kojom imam problem sa potrošnjom baterije je proizvedena na Tajvanu od proizvođača G+D Mobile Security. A1/Vip sim kartice sa kojima nisam imao problema sa potrošnjom baterije su proizvedene od strane proizvođača Morpho, u EU. (Proizvođač piše na karticama, onaj veliki dio veličine kreditne kartice, u kutu na jednoj strani)


Zahvaljujem na pomoći i odgovorima, kakvi god oni bili.
Odi do a1 centra i reci im problem, siguran sam da će zamijeniti sim😉 iskreno nikad nisam čuo da a1 ima sim kartice iz tajvana



Ni ja, ali evo dokaza:

Razina korisnika 4
Stvarno čine čuda samo da uštede... meni je sim iz eu, isto sam ga mijenjao par puta pa nemam problema a ti eto odi do centra, šta da ti kažem. Ili eventualno ako ti netko od moderatora kaže da se u inbox javiš

Postaju gori od teletine....
Razina korisnika 2
Postaju gori od teletine....


...ahahahaha...ova je dobra...
Razina korisnika 5
Bedž
Izgleda da A1 svake godine mijenja dobavljača sim kartica. Moja je iz 2017.,isto je iz EU, ali od Morpho.Gmbh koji je iste godine promijenio ime u IDEMIA. I ždere bateriju.
Razina korisnika 1
@SNEKERS001, nije problem napraviti zamjenu SIM kartice na prodajnom mjestu, no što ako to ne pomogne? Iz osobnog iskustva sugeriram da se obratiš ovlaštenom servisu za mobilni uređaj. Na linku https://bit.ly/2CseHpE možeš pronaći ponešto na ovu temu.
http://www.forum.hr/showthread.php?t=249161&page=499
Ovo vam je sa forum. hr tema. Nekaj vam se događa sa signalom. Cucla bateriju nenormalno na 4g.
Tomato radi normalno, ali a1na bonove cucla.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jučer prebacio samo na 3g, baterija izdržala 26 sati non-stop online-a sa 3 i pol sata SOT-a dok je na 4g izdržala 16 sati (svi uvjeti isti, svakodnevni). Danas ću testirati sa 4g i bearer LTE umjesto "unspecified", na Huawei forumu kažu da im je pomoglo). Ako ne pomogne, odoh na drugu mrežu.
Razina korisnika 5
Bedž
Meni ne pomaže ni stavljanje na 3G, u samo dvije minute otišlo 2% baterije. Na lte i 3G jedna do dvije crtice, ali ni to ovdje izgleda nema nekog utjecaja, jer i na mjestima sa punim signalom naprosto ŽDERE bateriju!! Ždere i kad isključim internet. I ne može mi A1 tvrditi da je do mog mobitela,jer je tako bilo sa SVIM mojim mobitelima-i onim glupanderima i ovim pametnjakovićima.
Ja sam mijenjao karticu, radio factory reset, ali i dalje ždere. Bum vidio do kraja mjeseca, ak se ne popravi gibam nazad na tomato ili tele2.
Razina korisnika 7
Bedž +3
4g požderao bateriju od jutra do navečer, povratak na 3g i vjerojatno bježanje na drugu mrežu. Meni je baterija nova, originalna i ugrađena u Samsung servisu a problem je očigledan i do A1 jer kako objasniti da si na pretplati i sve je donekle ok, a drugi dan s istom sim karticom ali na bonove si u katastrofalnoj potrošnji a navike i korištenje baterije iste. Sumnjam da je do sim kartice jer je ista kartica na pretplati trošila ok.

Isto tako ne razumijem da na tomatu sa istim resursima nema problema. Kako? Jel a1 bonaš prebačen na rezervne resurse i rezervni profil mreže pa jače vuče bateriju? Sumnjam da ćemo to ikad saznati...
Pisao sam na forum.hr ,Samsung S6 ,Huawei i Iphone svi na 4g gutali bateriju abnormalno .Sinoc stavio karticu u Samsung Note 9, preko noci sa 100% palo na 60% od 23h do ujutro u 8h.Signal A1 je maximalan.Na drugoj mreži niti jedan mobitel nema problema sa trošenjem baterije.

Odgovori