Najbolji odgovor od A1_Jure
Pogledaj originalJAMSTVO GARANCIJA
ukoliko je izgubljen jamstveni list i račun moze li se garancija odobrit preko IMEI broja?
Bok @Kplazi00,
kopiju računa i jamstveni list možeš zatražiti na prodajnom mjestu gdje si kupio aparat.
Za račun ti je potrebno imati IMEI, datum kupnje, pretplatnički broj i ime na koje je kupljen, a pomoću računa možeš dobiti i jamstveni list.
kopiju računa i jamstveni list možeš zatražiti na prodajnom mjestu gdje si kupio aparat.
Za račun ti je potrebno imati IMEI, datum kupnje, pretplatnički broj i ime na koje je kupljen, a pomoću računa možeš dobiti i jamstveni list.
Dali garancija pokriva, utor za usb-e, promijenio sam 2 ili 3 baterije i punjaća jer sam mislio da je do njih! Ali danas sam skužio da ulaz za usb je malo uvučen unutra i nema dobroga kontakta, dali je to pokriveno garancijom??
Bok Kova_sb,
sve nepravilnosti povezane s uređajem pokriva jamstvo, no mehanička oštećenja ne pokriva. Najbolje je poslati uređaj ovlaštenom servisu na dijagnostiku.
sve nepravilnosti povezane s uređajem pokriva jamstvo, no mehanička oštećenja ne pokriva. Najbolje je poslati uređaj ovlaštenom servisu na dijagnostiku.
S obzirom da je mobitel kupljen u vip centru, i već je slan na servis, dali ja imam pravo na zamjenski uređaj??
Kova_sb,
ovlašteni servis radi dijagnostiku uređaja i odobrava izdavanje novog, tj. zamjenskog uređaja. Ako se odobri izdavanje novog uređaja, servis će o tome obavijestiti i tebe i nas. 🙂
ovlašteni servis radi dijagnostiku uređaja i odobrava izdavanje novog, tj. zamjenskog uređaja. Ako se odobri izdavanje novog uređaja, servis će o tome obavijestiti i tebe i nas. 🙂
A
Pozdrav, ja bih se nadovezao na prvotno pitanje da ne otvaram novu temu, isto se odnosi na jamstveni listić.
Znači ja sam dobio mobitel s računom ali sam pogubio taj jamstveli listić (kartončić) a na računu ne piše prodajno mjesto nego u zaglavlju piše "vipmetronet" a u podnožju ono standardno "VIPnet d.o.o. Vrtni put 1 ..." sa IBAN-om.
Uglavnom, ne znam koje je prodajno mjesto pa sam poslao mail korisničkoj službi da provjere preko računa i IMEI broja da li u arhivi ili u sustavu ima negdje navedeno prodajno mjesto.
Imate li vi kakav savjet koga još kontaktirati u VIP-u gdje bi mogao dobiti jamstveni listić?
Znači ja sam dobio mobitel s računom ali sam pogubio taj jamstveli listić (kartončić) a na računu ne piše prodajno mjesto nego u zaglavlju piše "vipmetronet" a u podnožju ono standardno "VIPnet d.o.o. Vrtni put 1 ..." sa IBAN-om.
Uglavnom, ne znam koje je prodajno mjesto pa sam poslao mail korisničkoj službi da provjere preko računa i IMEI broja da li u arhivi ili u sustavu ima negdje navedeno prodajno mjesto.
Imate li vi kakav savjet koga još kontaktirati u VIP-u gdje bi mogao dobiti jamstveni listić?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.