Riješeno

JAMSTVO GARANCIJA

  • 23 June 2018
  • 6 odgovora
  • 5809 pregleda

ukoliko je izgubljen jamstveni list i račun moze li se garancija odobrit preko IMEI broja?
icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 24 June 2018, 08:15

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 4
Bedž +3
Bok @Kplazi00,

kopiju računa i jamstveni list možeš zatražiti na prodajnom mjestu gdje si kupio aparat.
Za račun ti je potrebno imati IMEI, datum kupnje, pretplatnički broj i ime na koje je kupljen, a pomoću računa možeš dobiti i jamstveni list.
Razina korisnika 4
Dali garancija pokriva, utor za usb-e, promijenio sam 2 ili 3 baterije i punjaća jer sam mislio da je do njih! Ali danas sam skužio da ulaz za usb je malo uvučen unutra i nema dobroga kontakta, dali je to pokriveno garancijom??
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Kova_sb,

sve nepravilnosti povezane s uređajem pokriva jamstvo, no mehanička oštećenja ne pokriva. Najbolje je poslati uređaj ovlaštenom servisu na dijagnostiku.
Razina korisnika 4
S obzirom da je mobitel kupljen u vip centru, i već je slan na servis, dali ja imam pravo na zamjenski uređaj??
Razina korisnika 3
Bedž +3
Kova_sb,

ovlašteni servis radi dijagnostiku uređaja i odobrava izdavanje novog, tj. zamjenskog uređaja. Ako se odobri izdavanje novog uređaja, servis će o tome obavijestiti i tebe i nas. 🙂
Pozdrav, ja bih se nadovezao na prvotno pitanje da ne otvaram novu temu, isto se odnosi na jamstveni listić.
Znači ja sam dobio mobitel s računom ali sam pogubio taj jamstveli listić (kartončić) a na računu ne piše prodajno mjesto nego u zaglavlju piše "vipmetronet" a u podnožju ono standardno "VIPnet d.o.o. Vrtni put 1 ..." sa IBAN-om.
Uglavnom, ne znam koje je prodajno mjesto pa sam poslao mail korisničkoj službi da provjere preko računa i IMEI broja da li u arhivi ili u sustavu ima negdje navedeno prodajno mjesto.

Imate li vi kakav savjet koga još kontaktirati u VIP-u gdje bi mogao dobiti jamstveni listić?

Odgovori