Riješeno

jamstvo

  • 11 Listopad 2019
  • 2 odgovora
  • 94 pregleda

Razbio mi se ekran i lcd od mobitela a tek pred mjesec dana sam kao pretplatnik prešla u ovu mrežu pa me zanima dali vrijedi jamstvo za to ili moram plaćat popravak i ako da koliko i da li mi se to isplati? Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 11 Listopad 2019, 23:42

@Brdar Teško da će ovlašteni servis takav "kvar" priznati pod garanciju. Imaš na linku https://bit.ly/2MzmeXV korisne info na temu dijagnostike/servisa uređaja, ali da, svakako se posavjetuj s ovlaštenim servisom čije kontakt podatke možeš pronaći na jamstvenom listu.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne vrijedi osim ako nisi uzela u nekoj ponudi gdje je bilo i "osiguranje od loma ekrana". Ovisi o kojem mobitelu se radi, proguglaj malo, raspitaj se u servisu.
Razina korisnika 1
@Brdar Teško da će ovlašteni servis takav "kvar" priznati pod garanciju. Imaš na linku https://bit.ly/2MzmeXV korisne info na temu dijagnostike/servisa uređaja, ali da, svakako se posavjetuj s ovlaštenim servisom čije kontakt podatke možeš pronaći na jamstvenom listu.

Odgovori