Huawei P10 Plus

  • 21 April 2017
  • 5 odgovora
  • 1245 pregleda

Razina korisnika 2
Eto nakon pohvale Vip-u što su se konačno trznuli iz sna i počeli sa distribucijom Huawei-a (jačih modela), odmah me je dočekao hladan tuš.
Prednaručio Huawei P10 Plus još u 3. mjesecu kada je i trajala prednarudžba, a to je do 31.03.2017.
Do dana današnjeg (21.04.2017.) uređaj nije dostavljen, a u web shop-u je barem dva dana taj isti navedeni uređaj na prodaji. Pa jel ljudi u Vip-u uopće znaju šta znači prednarudžba - znači mi dobivamo uređaj prije svih, prije nego što dođe u redovnu prodaju, ali ne, to ne znači u Vip-u.
Znači ja sad mogu otići kupit P10+ u Vip centru bez problema, a ja sa prednarudžbom još čekam svoj uređaj.
Nemam riječi. Prvi i zadnji put nešto prednaručujem u Vip-u, a možda se odlučim i storniram produženje ugovora i uređaj i odem na drugu mrežu jer je ovo totalni debilizam.
Par puta sam zvao Vip prodaju preko kojih sam sve ugovorio, a oni meni ni ne znaju reći podatak da li je uređaj poslan, da li su uopće dobili uređaje i kada bi uređaj mogao dobiti.
Kompletna nesposobnost na djelu.
Oprostite, ali tako se jedna od vodećih telekomunikacijskih firmi ne ophodi prema svojim korisnicima.

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bok @MasterOfDisaster
Žao mi je što još uvijek čekaš uređaj 😞 Pošalješ mi svoje podatke OVDJE pa provjerim?
Razina korisnika 2
Na navedeni link poslana poruka sa traženim podacima.
Razina korisnika 2
Samo da ljudi na forumu vide Vip-ovu ažurnost (sarkazam).
Moderator mi se nakon 3 dana nije javio sa nikakvom informacijom, a meni dan danas uređaj nije stigao.
Već 2 tjedna me muljaju da je uređaj tu i da ga šalju i ništa.
Ako sutra uređaj ne stigne, definitivno otkazujem narudžbu i produljenje ugovora i odem ja na drugu mrežu.
Aljkavost sa Vip-ove strane epskih razmjera.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok, vidim da si odustao jer uređaj nije dostupan u crnoj boji. Ako se predomisliš, svakako nam se javi 🙂
Razina korisnika 2
Da odustao sam jer je bilo rečeno u prednarudžbi da dolazi uređaj i to samo u crnoj boji sa čime sam se i složio, te sam tada i rekao da od svih boja jedino ne želim srebrni koji je na kraju došao u Vip i kojeg na kraju jedino i prodaje u toj famoznoj srebrnoj boji.
Za ne povjerovat. Ne razumjem zar Huawei određuje koju ćete boju dobiti ili Vi (Vip).
Ako ste rekli da ćete imati uređaj u crnoj kako ga onda nemate nego samo u srebrnoj????????????????
Uglavnom nebitno, bilo pa prošlo.
Trenutačno ću pokušat sa prednarudžbom LG G6 (makar imam osjećaj da bi i to moglo proći "uspješno" kao i P10+), ako mi i to propadne onda definitivno imam osjećaj da ne gine druga mreža.

Da ne kažem da sam sada izgubio sve pogodnosti koje sam dobio uz P10+, popust na uređaj 500 kn, više GB u paketu, manja cijena preplate - sve sam to izgubio sada ako budem nešto drugo uzimao, jer više ne traje ta akcija, kao da je to moja krivica.
Loše, jako loše odrađeno od strane Vip-a. Čovjek bi rekao kao da ne žele da produžim ugovor - pogotovo pokraj Tele 2 koji nudi Flat internet za manje novaca nego Vip koji uopće ni ne nudi Flat, a Vip tarife od npr. 8GB prometa je skuplja od Tele 2 Flat tarife. Da se čovjek zapita.

Odgovori