Riješeno

Broadband

  • 3 Svibanj 2018
  • 6 odgovora
  • 257 pregleda

Pozdrav .Htio sam aktivirati Dnevnu tarifu za 10 kn.Imao sam novca na racunu i kada sam htio aktivirati tarifu Internet dan dosla mi je poruka da je ta tarifa dostupna samo Vip Broadband korisnicima,koristim uređaj Lg K4 2017.Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Dora 6 Svibanj 2018, 14:30

Bok, postoji Vipme Internet dnevna tarifa (uključuje 1 GB i to je početna tarifa na svim Vipme internet SIM karticama) i postoji Vipme Broadband Dnevna opcija (uključuje 5 GB). Za aktivaciju Dnevne opcije je potrebno poslati SMS sadržaja A na broj 13213, te odabrati D za Dnevnu opciju. Za detaljniju provjeru, savjetujem ti da nazoveš Službu za korisnike gdje kolege imaju mogućnost brže provjere podataka.
Pogledaj original

Odgovora 6

Bok, postoji Vipme Internet dnevna tarifa (uključuje 1 GB i to je početna tarifa na svim Vipme internet SIM karticama) i postoji Vipme Broadband Dnevna opcija (uključuje 5 GB). Za aktivaciju Dnevne opcije je potrebno poslati SMS sadržaja A na broj 13213, te odabrati D za Dnevnu opciju. Za detaljniju provjeru, savjetujem ti da nazoveš Službu za korisnike gdje kolege imaju mogućnost brže provjere podataka.
Napravio sam sve kako treba i ne radi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prvo si slao poruku sadržaja A na 13213 i kad ti je stigla njihova poruka, na istu odgovorio sa D?
Da.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Probaj ili preko MojVIP portala ili preko aplikacije... ili nazovi SZK pa provjeri s njima.
Ok.

Odgovori