ALCATEL OT PIXI 3(8)

  • 1 July 2017
  • 2 odgovora
  • 1147 pregleda

Razina korisnika 1
Pozdrav dragi forumasi..
U nedoumici sam pa evo da pitam.
Uredjaj tablet marke alcatel vec treci put saljem na servis.Za koji dan mi ga cuveni servis(vjerujem mnogima poznat),cetvrti put vraca u vip centar.Na samom uredjaju su od pocetka vidljive manje tvornicke greske o cemu je servis obavijesten,(na uredjaju se nalazila mala sitna tockica,nije smetalo u radu uredjaja pa nisam ni obracala paznju na to,a obzirom da znam koliko se ceka na popravak auu.)Medjutim bas negdje kraj te (malene) tockice pojavi mi se crta duzine 7,8 centimetara.Opis kvara(sam se gasi,resetira,na lcd-u osvjetljenje na pikselima vertikalno na donjoj polovici ekrana lijevo duzine 8 cm,sam brise aplikacije,ne spaja se na wifi).Racun,jamstvo sve uredno predano vidljivi tragovi koristenja na uredjaju.Prvi put poslan 19.5.
Opis radova na uredjaju(meni vidljiv na agram stranici),status naloga-uredjaj nije popravljen ocekivano vrijeme dostave u roku tri radna dana bla bla.
Opis radova:na uredjaju je zamijenjena maticna ploca i zaslon,uredjaj je ispravan i radi po specifikacijama proizvodjaca..itd.
Vracaju mi ga 1.6 u centar u jos gorem stanju(potpuno vodeni ekran,ostecenja kucista,nemogucnost provjere mehanickog kvara itd.)
Odmah im ga vracam nazad,pisem pisani prigovor na licu mjesta,dolazim kuci,pisem im i prigovor mailom,saljem prigovor i alcatelu trazim novi uredjaj.
Iz mobisa mi salju odgovor da su na prvom servisu uredjaj popravili zamjenom maticne ploce (gle cuda sad-nigdje nespominju zaslon,iako su na statusu naloga jasno naveli i zaslon,screenshot imam).
Ali su ponovnim pregledom uredjaja ustanovili napuhnutu bateriju (tek na drugom servisu su skuzili napuhnutu bateriju;)koja je prouzrokovala vodeni ekran.Ali ovaj put su ga (opet) popravili te uredjaj opet radi po specifikacijama proizvodjaca.
U medjuvremenu su mi se javili i iz alcatela i obecali provjeriti stvar snjima jer sam i od njih trazila novi uredjaj.
Servis mi vraca uredjaj(popravljen),idem po njega 13.6 do vip centra.
Idem ja sad vidjet odmah tamo u centru,dali to valja jesu li oni to popravili.Odmah mi na ekranu bilo vidjivo ono malo,vodeni ekran na par mjesta ali hm nakon par minuta nestade.
Racunam sad ajde dobro uzimam to i kuci dopizdilo mi vise pisati prigovore,setati se po vipu.Ok potpisem ja preuzimanje uredjaja bila sam malo u zurbi sa jos nekim obavezama po gradu.Dodjem kuci stavim ga na punjac nisam nista ni gledala.Nakon otprilike dva sata idem ja malo (surfati),gledam nije mi jasno na uredjaju nekakva malo veca tocka,najbolje vidljiva upotrebom kamere.Prvo pomislim ma mozdja nesto zaprljano na ekranu,nista od toga nemice se ta tocka,zelene boje.Zovem sestru da malo snjom vidim bolje se razumije.Kaze nekakav piksel,mrtvi piksel zelene boje.Taman na mjestu ako se sjecate(na pocetku spomenute sitne tockice).
Sta cu sad,opet ja u v.centar.Prije nego sto sam krenula od kuce skuzim da mi nisu vratili ni racun ni jamstvo.Dodjem tamo na blagajni radi druga teta,nema one sto mi je uredjaj predala.Kazem joj da mi ova nije vratila racun.Salju ga nazad u servis,nema racuna ni jamstva.Briga mene znam da u servisu imaju moje podatke,a zamjenom maticne jamstvo mi je i produzeno.
Pitam ja ipak tamo njih u centru gdje mi je racun sta se dogodilo stim.Neznaju oni kolegica je nova cak mi je dala i pogresan papir prilikom preuzimanja uredjaja.Dodjite sutra ujutro kad kolegica radi pa snjom vidite,ajd ok sta sad docu.
Medjutim imala sam nekog posla nisam prijepodne mogla do centra pa odlucim navecer otici.Na blagajni bas radi teta koja mi je dan prije poslala uredjaj treci put na servis.Pitam je lijepo sta mi je sa racunom dali su pronasli.Krajnje ljubazno joj i objasnim da nisam mogla ranije doci.Nema sad potrebe da navodim detalje(poznato vip sluzbi za korisnike).Samo cu vam reci da od tog posjeta centru i razgovoru sa tetom na blagajni nisam bila tamo.Prije tog posjeta sam kontaktirala sluzbu za korisnike gdje su mi rekli,ako se uredjaj salje vise od dva puta na servis da se trazi novi.Ako su mi kojim slucajem zametnuli racun na prodajnom mjestu da trazim kopiju racuna jamstvenog lista.Tetu sam upoznala stim i tocno to i rekla.Nije mi htjela dati ni kopije,kako mi je navela toga nema u njenoj blagajnoj.
Ljuta kao ris odmah ispred centra zovem sluzbu za korisnike.Ljubazna operaterka je sokirana ponasanjem kolegice i upucuje me da pisem prigovor na prodajno mjesto.Obavjestila sam ih mailom nisam sluzbeno.Malo sam se ohladila a i mozda je teta samo imala los dan dogadja se haha..
Pisala sam opet prigovor servisu,alcatelu pa vipu prigovor na rad servisa.Iz servisa su mi javili da se jedan prazan piksel na uredjaju nesmatra tvornickom greskom ali su na moje zadovoljstvo ipak promjenili zaslon.
Konacno dobila odgovor od vipa.Zatrazili su izvjestaj od servisa u kojem im gospodin direktor (direktor servisa),detaljnom provjerom javlja da su sve sredili da su mi tad i tad promjenili maticnu pa bateriju pa zadnji put zaslon.Nigdje nespominje mjenjanje zaslona dva puta.
E sad ja vas pitam tko tu koga?
Na istom uredjaju mjenjaju maticnu plocu,bateriju,dva puta zaslon i salju mi ga nazad cetvrti put u centar?
Prijaviti ovo?Koga prijaviti i kome?Nekako sam vise za prijavu servisa.Ali imam li osnove?
Ili otici u centar kad me pozovu,uzeti taj uredjaj opet?
Nekako nemam povjerenja da su oni to konacno popravili a nisam uzela tabet da mi bude u servisu vise nego kod mene.

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bok @Razocarana

Žao mi je čuti takvo iskustvo s uređajem 😕 Dobro si napravila što si nam uputila pisani prigovor. Ako nisi zadovoljna rješenjem koje si dobila, imaš se pravo na njega žaliti.

U startu si dobro informirana, najčešća je praksa nakon trećeg popravka odobriti zamjenski uređaj, no to mora odobriti sam servis.
Razina korisnika 1
Pa informirana jesam,takav je sustav danas da moras biti;)Svakako cu se zaliti,ali sam odlucila da cu ipak otici i cetvrti put kad mi jave cisto da vidim ubi me znatizelja sta su mi napravili sa uredjaja.
Servisu i gospodji "voditeljici reklamacija" sam vec najavila kakav ce prigovor dobiti u slucaju da su i ovaj put nesto zeznuli.A onda znam www.mingo.hr i sveti hakom🆒

Odgovori