Naljepnica

A1 APN postavke - Internet i MMS za Android

  • 11 Prosinac 2016
  • 8 odgovora
  • 96304 pregleda

Razina korisnika 4


Internetske postavke odnose se na uređaje s Android operativnim sustavima: Ice Cream Sandwich, Jelly Bean i KitKat.

Moguća su odstupanja putanje, ovisno o modelima i proizvođačima uređaja te verziji sustava.

Kretanje unutar izbornika uređaja odvojeno je znakom /.

Odaberite Aplikacije / Postavke / Više (mreža) / Mobilne mreže / Mobilni podaci – uključiti (označiti kvačicom) / Pristupne točke (APN) / Dodaj (ikona +)

te unesite podatke:

Ime: Internet
APN:
- A1 pretplatnici upisuju: internet
- A1 korisnici na bonove upisuju: internet
Proxy: ostaviti prazno
Ulaz: ostaviti prazno
Korisničko ime: Nije postavljeno
Šifra: Nije postavljeno
Poslužitelj: Nije postavljeno
MMS centar: Nije postavljeno
MMS proxy: Nije postavljeno
MMS ulaz: Nije postavljeno
MCC: 219
MNC: 10
Vrsta provjere: odabrati Ništa
APN vrsta: upisati default
APN protokol: IPv4
APN roaming protokol: IPv4
Uključi/isključi APN: APN uključen
Prijenos: Neodređeno
Vrsta operatera mobilne virtualne mreže: Nije postavljeno
Vrijednost operatera mobilne virtualne mreže: Nije postavljeno

Dodatni izbornik (tri okomita kružića) / Spremi / označite novo kreiranu pristupnu točku.




MMS postavke odnose se na uređaje s Android operativnim sustavima: Ice Cream Sandwich, Jelly Bean i KitKat.

Moguća su odstupanja putanje, ovisno o modelima i proizvođačima uređaja te verziji sustava.

Kretanje unutar izbornika aparata odvojeno je znakom /.

Odabrati Aplikacije / Postavke / Više (mreža)… / Mobilne mreže / Pristupne točke (APN) / Dodaj (ikona +)
i unijeti podatke:

Ime: MMS
APN: mms
Proxy: Nije postavljeno
Ulaz: Nije postavljeno
Korisničko ime: Nije postavljeno
Šifra: Nije postavljeno
Poslužitelj: Nije postavljeno
MMS centar: http://mms.a1.hr/servlets/mms
MMS proxy: 212.091.099.091
MMS ulaz: 8080

MCC: 219
MNC: 10
Vrsta provjere: odabrati Ništa
APN vrsta: upisati mms
APN protokol: IPv4
APN roaming protokol: IPv4
Uključi/isključi APN: APN omogućen
Prijenos: Neodređeno
Vrsta operatera mobilne virtualne mreže: Nije postavljeno
Vrijednost operatera mobilne virtualne mreže: Nije postavljeno

Dodatni izbornik (tri okomita kružića) / Spremi.

Također potrebno je da uključite MOBILNI PRIJENOS (MOBILE DATA) na vašem uređaju

Odgovora 8

Evo to je bilo riješenje. sad mi G4 radi. Zahvaljujem na precizan odgovor...... :D:D
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čisto informativno G4 je npr. model LG pametnog telefona, internet mreža je 4G ILI LTE 😉
jasno mi je
Imam jedan problem...
Vani imam odličan signal, brzine čak i do 50 Mbps. U zgradi gdje radim brzina i kvaliteta veze užasno pada (oznaka E i 2-3 crtice od 5). Udaljenost između mjesta s odličnim signalom i radnog stola je 20 metara. Da li struktura zgrade ima tako velik učinak na pad veze, položaj ili nešto slično? Da li je možda do mobilnog uređaja? Trenutno posjedujem htc m8, u dolasku je huawei mate 20 lite pa ću onda vidjeti kako se ponaša... Prije desetak dana sam prešao kod Vas i od onda imam probleme sa vezom... Po mojim saznanjima, repetitor je na nekih 500m udaljenosti.
Hvala!
LP
Razina korisnika 1
Pozdrav @mamikulcic, odgovor na pitanje možeš zatražiti od naše Tehničke podrške. Sugeriram da prijavu napraviš elektroničkim putem na e-mail sluzba.za.korisnike@A1.hr unutar koje ćeš sve ovo navesti i dodatno napisati svoj mobilni broj uz koji se veže prijava.
Razina korisnika 4
Možete li se Vi u A1 dogovoriti i napisati ispravno postavke za pristup internetu.
Vidim da su u prvom postu ispravljene neke postavke u odnosu na stare ( ono dana.vip i slično )
Zatražio sam od SZK da mi pošalju postavke putem sms i dobio sam ove koje postavljam u prilogu.te postavke moraju je unijeti ručno ( dakle nema više ono pokreni sms i ugasi uređaj ).
Vidljivo je da se opet traži korisničko ime i kod te neke druge promjene u odnosu na prvi post.
Koje su sad postavke prave … možete li se uskladiti.
I da ja nemam problema , Internet mi radi na starim postavkama ali sam želio postaviti nove .. znatiželja al eto—što je sad ispravno. Zar je moguće da A1 nema to usklađeno.

Razina korisnika 1
@razjaren, i dalje šaljemo "automatske" postavke koje rade na principu prihvaćanja push poruke odnosno pokretanja instalacije nakon čega je potrebno isključiti/uključiti mobilni uređaj. Ako te postavke uređaj ne prihvaća, potreban je ručni unos kroz izbornik mobilnog uređaja.
Razina korisnika 4
@A1_IvanaM , ne želim reći da ti ne govoriš istinu ... no imam snimljen razgovor s Vašom operaterkom gdje mi jasno naglašava ( na moj ponovni upit i ponavlja ) , da više ne šalju te "push postavke poruke" .
Drugo : postavke koje su mi poslane ( u prilogu moga posta iznad tvoga ) postavljene su i drugačije od postavki koje se navode u prvom postu,
Treće : nije mi namjera "napakostiti operaterki ili ju ocrniti zbog njene neinformiranosti ( ako je istina kako ti kažeš da se "Push " poruke postavki šalju i dalje)... kao ni namjera da kritiziram SZK , s kojim ja imam samo pozitivna iskustva ( osim ponekad dužeg čekanja na javljanje ) ali to shvaćam , zauzete su linije i puno upita.
Napisao sam to iz razloga da tako jednostavnu a važnu stvar kao što su postavke, usuglasite i na nekom brifingu ili putem naputka svim djelatnicima dostavite iste podatke kako bi mi korisnici imali valjanju i ispravnu informaciju .
Nekako mi je bez veze čitati jedno tu na forumu ,od SZK dobiti drugu informaciju za nešto što bi trebali biti usuglašeni kriteriji i vrijednosti postavki.

Odgovori