Riješeno

VIPsat TV - PROBLEM

  • 1 Ožujak 2017
  • 30 odgovora
  • 2035 pregleda

Razina korisnika 6
  • Super Forumaš
  • 286 odgovora
FAST&FUN Box HD ne radi zvuk ?
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 6 Travanj 2017, 22:45

Pozdrav,
evo trenutno pratimo i History radi OK. Pratit ćemo još nekoliko narednih dana, ali nadamo se da je to riješeno.
Pogledaj original

Odgovora 30

Pozdrav!

Radimo na provjeri, javimo se povratno.
@Dona,

možeš li sada provjeriti ima li zvuka?
Razina korisnika 6
Nema
Razina korisnika 6
Trenutno nema slike i zvuka
Razina korisnika 6
Sada radi slika i zvuk 🙂
Razina korisnika 4
Na 45.History, malo ima slike pa nema, što se to događa...
Bok Kova_sb,

pretpostavljam da se radilo o privremenoj poteškoći.
Sada sam provjerio kod nas i sve je OK.
Kod tebe?
Razina korisnika 6
da, samo da potvrdim jucer navecer je bilo problema, danas ujutro sam gledao bez prekida
Razina korisnika 4
Preko dana je radilo normalno sad je opet problem sa slikom....
Razina korisnika 6
Da ponovo nestaje slika 😞
Provjerit ćemo onda u večernjim satima :8
Bok,
evo i kod nas se mrzava slika na History-ju sada navečer.
Rješava se.
Bok,
History bi trebao biti riješen.
Provjerit ćemo još navečer.
Razina korisnika 6
Opet se gubi slika pa dode, nije rijeseno.
Razina korisnika 6
I opet 😞
Razina korisnika 4
Dragi Vipovci problem je i dalje ostao, niste baš se nešto potrudili, ali kad treba račun platiti, onda ste brzi....
Razina korisnika 4
Ovo je prešlo svaku mjeru, kako je problem niste riješili na History-u, isi problem je i na SK2!

Kako Vi svoje probleme ne popravljate, a ima ih dosta na ovom forumu, poslati ću e-mail na više adrese, udrugama za zaštitu potrošača, naravno potrošačkom kodu i Vašima u Austriju, da vide kako se odnose prema svojim korisnicima...
Bok @Kova_sb,

za poteškoću znamo. Pokušavamo ju riješiti i za sada nismo uspjeli. Nismo odustali.
Isto je i sa CNN.
Kolege u Austriji znaju što se dešava

Tebe molim za malo strpljenja i razumijevanja.

Hvala
Razina korisnika 4
Onda Vas ja molim na razumijevanju da mi, ne šaljete račun....
Razina korisnika 4
Prošlo je skoro 14 dana, ako ne i više od kada sam uočio problem, Vi ga niste niti pokušali popraviti.

A danas sam poslao e-mailove na nekoliko adresa za zaštitu potrošača, tako da se nemojte iznenaditi kada Vas budu kontaktirali!
Prije par dana smo se javili da znamo za poteškoću i da ju rješavamo.
Rješavamo ju i dalje.
Ne znam od kuda ti informacija da nismo ni pokušali.
Tvoje pravo kao korisnika je da šalješ pritužbe na razne adrese. Kada dođu do nas, mi ćemo odgovoriti u zakonskom roku.
Međutim, predmetna poteškoća neće biti brže riješena radi tvojih mailova. Nama je u interesu imati zadovoljnog korisnika i trudimo se to i omogućiti. Nekada su uzroci poteškoće takvi, da ne mogu biti riješeni u 5 minuta.
Pozdrav,
evo trenutno pratimo i History radi OK. Pratit ćemo još nekoliko narednih dana, ali nadamo se da je to riješeno.
Razina korisnika 6
Mislim da se problem javljao u vecernjim satima
Razina korisnika 6
radi sad bez prekida, provjerio sam nocas 🙂
Bok,
mi pratimo nekoliko dana i History sada Još jednom isprike i radi bez prekida. Nadamo se da je ovo sada gotova (riješena) stvar.
Zahvaljujemo na strpljenju i još jednom primite isprike na nastaloj situaciji.

Odgovori