Riješeno

raskid vip sat tv

  • 28 Lipanj 2017
  • 18 odgovora
  • 2487 pregleda

pismeno sam zatražioraskid pretplatničkog odnosa,u kojem vremenu su mi dužni raskinuti jer sam naveo da tum 30.06.2017.
Hvala!
icon

Najbolji odgovor od Gorlock 5 Listopad 2017, 23:39

Na kraju je služba za rješavanje prigovora riješila cijelu stvar i Vip je ispao vrlo korektan i susretljiv, toliko da mi je bilo pomalo i žao zbog propusta dijela Vip-ovih djelatnika, te u konačnici raaskida suradnje.

Više nisam korisnik niti jedne Vip usluge.

Tako da Vip ipak brine za korisnike 🙂

Nadam se da će i neki djelatnici naučiti na svojim, ali i tuđim greškama.
Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 1
Bok damirkarmela,

sve zahtjeve odrađujemo u najkraćem mogućem roku pa tako i raskide. Možeš mi u INBOX poslati podatke pa ću ti provjeriti u kojem je statusu.
Razina korisnika 5
Molim lijepo informaciju.

Od kada se to na isključenje VIP Sat TV-a mora čekati 12 dana ?

Dakle otišao sam u VIP centar u ponedjeljak 28.08.2017 i tražio isključenje. Umjesto da potpišem isključenje dobio sam papir na kojem piše da nazovem broj službe za brigu o korisnicima koji su mi velikodušno ponudili produženje.
Kada sam postavio upit koliko bi plaćao uslugu kada bi uzeo joše jedan dodatni receiver, dobio sam odgovor da će me kontaktirati kroz sata vremena.

Utorak 29.08.2017 zovem ponovo, javi se dakako druga osoba koja kaže kako će kolegi koji me zvao proslijediti mail te da će me isti kontaktirati poslijepodne je radi drugu smjenu.

srijeda dana 30.08.2017 dakako nitko nije zvao zovem ponovo i javi se opet netko i kaže kako vidi sve, ali da je kolega na bolovanju pa me zato nije zvao, te da će me ljubazna djelatnica zvati za 10 minuta i dati mi info.
Naravno nije zvala. 4-5 sati kasnije zovem ponovo, javi se opet netko, tražim raskid ne zanima me nikakva ponuda više.

Kaže da ne može prije 11.09.2017 jer da je rok 12 dana od dana kada podnesem zahtjev.

Kakve su to gluposti ?

Da li se to zakon promijenio ?

Prije se to radilo u roku od 24 sata.

Ugovornu obvezu odavno nemam, dugovanja nemam.

Može li mi netko objasniti ?
Razina korisnika 5
Zamro ovaj forum čini mi se kao i cijela VIP kompanija....

Kod Vip-a logično sve kao i Čombetu....

https://www.youtube.com/watch?v=5bZKRFgziyI
Razina korisnika 6
Da gotovo mrtav forum, sjecam se starog foruma i aktivnosti na satelitskom dijelu, bili su i neki clanovi koji nesto znace u svijetu satelita, a sad se sve svelo na: "Postovani korisnice posaljite Vase podatke u inbox pa cemo provjeriti", ali kao sto vidim tebi se jos nitko nije ni javio.
Rjesavali smo sve probleme oko satelita i pisali tutorijale kako sta treba napraviti kod odredenih problema a onda je to sve obrisano dolaskom novog foruma...
Pa tako se i ja vise ne zamaram sa ovim, dodem svaki dan procitam ali sta cemo sad su neki pametniji koji rjesavaju probleme.:(
Razina korisnika 5
O jesu javili su se...

Rok za isključenje je 12 dana, a odgovor na prigovor u najkraćem mogućem roku, a najduže 15 dana.

Iako nitko u mailu nije izričito napisao da je 12 dana ?

Da li je doista tako ?

Nije sad da mi je hitno, ali nikada više od Vipa neću uzeti ništa (no nikada ne reci nikada), ali sigurno ne dok je ova garnitura ljudi da se tako izrazim na vlasti u Vipu.

Zamisli to ne želiš više biti pretplatnik, tražiš isključenje, nemaš ugovornu obvezu, a oni te na silu drže još 15-tak dana.

Vidjet ćemo kako će još ovo završiti......

A što se tiče foruma, mislim da je pitanje dana kada će se ukinuti troškovi ovakove vrste. Ubili su forum.
Razina korisnika 5
Stigao je odgovor.....
Bit će kako Vip hoće.

Od dana kada zatražite raskid, ukoliko se odmah tako jasno izrazite službi za zadržavanje/tjeranje korisnika, bit će te isključeni za najduže 12 dana.

U mom slučaju 15.

3 dana su se poigravali, te treći dan kada sam jasno komunicirao da ne želim više VipSat tv uslugu počelo je teći 12 dana.
Kako rekoh na početku, stigao je i pisani odgovor da ću biti isključen 11.09.2017

Po ovome se čini da je VipSat tv zatrpan zahtjevima za isključenje, pa ne stignu prije ili namjerno razvlače.....?

Ne znam, ali je poprilično jadno, tužno i žalosno....

A kada je VipSat tv krenuo na tržište napravili su pravu revoluciju, odličnu ponudu, no čini mi se ako ovako nastave da će nestati sa tržišta....

Žalosno.....
samo traži povrat sredstava ili storniranje dijela racuna od datuma kada si zatrazio raskid do datuma kada je deaktivacija provedena. uvažit će ti!
Razina korisnika 5
Hvala, ali neću.
Gledamo i dalje, dakle koristimo uslugu, dok je ne isključe.
Ako je ne isključe sa 11.09.2017 kako su se pismeno obvezali, to je druga stvar, tada sigurno hoću.

To se zove ne briga za korisnike.
Razina korisnika 5
Na kraju je služba za rješavanje prigovora riješila cijelu stvar i Vip je ispao vrlo korektan i susretljiv, toliko da mi je bilo pomalo i žao zbog propusta dijela Vip-ovih djelatnika, te u konačnici raaskida suradnje.

Više nisam korisnik niti jedne Vip usluge.

Tako da Vip ipak brine za korisnike 🙂

Nadam se da će i neki djelatnici naučiti na svojim, ali i tuđim greškama.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Gorlock više ne koristi Vip Sat... niti išta drugo :8 je li to moguće...
Što da ti kažem, mora valjda uć u neki zapisnik Vipa...
A forum mrtav, da... slažem se s tobom Dona... ni mi ostali nismo prežalili sve one ispisane stranice. Odustali svi od VIP-a, dali smo priliku, ali nije to to. Naletim jednom mjesečno, proletim, vidim točno to, "javite se..." i ugasim. Drago mi je vidjet ovih par nickova poznatih koji se još tu vrte koliko toliko. Ne znam jeste primijetili, ali ni Puljac više nije tu, tko je novi admin i postoji li uopće nemam pojma. Nije da ima što i administrirati.
Razina korisnika 5
Kašeš slažeš se s @Dona , ali gdje je njegov komentar (nisam vidjeo) ?

Da, sad sam potpuno VipFree.

Sad imam ponovo sve kod HT-a, još uvijek Max satelitsku (bez u.o. kako je bila i u Vipu), ali i novi Maxtv IPTV - nova usluga je predobra, slika i zvuk bolji nego na satelitskoj, receiver Samsung super brz i još mnogo toga.... itd.....

HR tržište je podijeljeno, vlada duopol a prevladava HT, ali i imaju najbolju uslugu.

Vipu predlažem da ulaže u optiku, prvi operater koji provede optiku u HR će biti pobjednik.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Gore je Dona postao... Pet, 6 postova poviše...
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Gorlock - ako ne vidiš komentar, javi se u inbox pa će provjeriti... :D

Šalim se, nažalost je sve navedeno. I mene popušta polako ali rekoh, da pomognem ako mogu...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da je Puljac još tu rekla bi mu da te prebaci na onu listu najaktivnijih, iako to nikad nije bilo posebno bitno, a od novog "inboxa" je totalno nebitno. No dobro... U svakom slučaju VIP forum će mi uvijek ostat u lijepom sjećanju. Dobila sam od njega puno više nego što sam očekivala, i iskustva i znanja i novih prijatelja, i ne preuveličam kad to kažem jer su mi neki ljudi stvarno davnih dana nadišli online svijet i dio su stvarnog života, ne kao poznanici nego istinski prijatelji, a ima svakako i ovih poznanika s kojima sam manje u kontaktu, ali su mi i dalje jednako dragi 🙂 operateri i usluge dolaze i prolaze u mijenjaju se, ali te stvari su nezamjenjive ❤️
Razina korisnika 4
@Gorlock je Vip free :S što ću sve pročitati 🙂

Uh, ovim postom će me sigurno opomeniti zbog offtopica (nadam se da me neće bannati) jer "kradem" Vip sat TV temu, no neka i ja jednom uđem u offtopic.

Stariji forumaši @Sunasce, @Nero, @Crni_Petar, @LooneyTunes znaju da me nema više od nedavno u vodama Vip foruma, no to ne znači da neću napraviti osobni account i ubacit se u neku prepisku 🙂

Još dok imam ovaj admin account htio bih zahvaliti svim forumašima na divnim druženjima online kao i offline upoznavanjima kojih je bilo tijekom ovih nekoliko godina. Sklopio sam neka super prijateljstva i s kojima ću biti dalje u kontaktu izvan foruma.

@gogsy1975 i @Gorlock vjerujem da će se Vip TV i Vip sat TV dio foruma ponovno izgraditi i obogatiti sa troubleshoot materijalama kao što smo ih prije imali, jer od vas sam puno naučio, kao i od našeg satelit gurua @Dona.

Kako ono kažu da na mladima svijet ostaje, tako će i novi Forum udarnik @Vip_Deni donijeti dašak mladosti u forum i napraviti sve kako bi Vip forum ponovno postao zanimljiv medij za čitanje i centralno mjesto rasprave oko Vip usluga i zanimljivosti iz svijeta tehnologije. Ovim putem želim službenu dobrodošlicu Deniu i pozivam vas da Deniu i super ekipi moderatora budete i dalje podrška, tko zna možda se razviju nova forum prijateljstva.

Uz forumski pozdrav #donotfeedthetrolls #respektSvima
Vaš P.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Puljac tko god te naslijedio, ti će uvijek ostat naš admin u srcu.
Želim Deniju da bude bar upola uspješan koliko si ti bio 🙂
Razina korisnika 5
Baš mi je drago da si se javio @Vip_Puljac 🙂

Evo tek sada sam vidio ovaj post.
Ne privlači me više skoro ništa na ovaj forum, ali eto opet ponekad zavirim.

Još uvijek imam majicu i šalicu 🙂

Nažalost VIP je rekao bih isto kao i Microsoft.

Vip je mogao imati sve, a zadovoljava se sa HT mrvicama.

VIP napravi super proizvod konkretno VIP Sat tv i onda ga ubiju, isto kao MS napravi odlične Lumie sa odlčnim win10 os-om i onda odustanu od njih.

No, život ide dalje......

Što se tiče operatera, potpuni povratak HT-u - sve usluge: mobilne, fiksne, tv, mobilne nisam nikada niti promijenio..

Pozdrav, svima.
Razina korisnika 4
31.1 sam u vip centru sam zatražio raskid ugovora, nazvao onaj famozni broj, prvo su rekli u roku 12 radni dana slijedi isključenje, i povrat opreme, ali koliko vidim rok je 20dana, evo danas je 25.2 i dalje gledam Vip. Kad sam radio raskid ugovora računao sam da ću platiti samo pola mjeseca, kad ustvari izgleda da Vip u svemu odugovlači samo da im što više novaca ostavim!

Sve u svemu bezobrazluk i amaterizam vlada u Vip-u samo ne žele priznati, ali hvala bogu pa postoji alternativa!

Odgovori