Riješeno

neposlovnost

  • 28 February 2019
  • 3 odgovora
  • 2766 pregleda

06.02. me je posjetio Vaš djelatnik i ponudio mi net na probu. Zbog veće brzine od optime odmah mi se svidjela ideja. Pitao sam ga za satelitsku TV i čovjek mi kaže da nećemo ništa dok se broj ne prenese u A1 i da mi garantira da neću ostati bez ni jedne usluge koje sam u tom trenutku imao na optimi, a imao sam net telefon i 2 tv. Poslije određenog vremena došlo mi je iz dupeta u glavu kako mi može nešto obećati nakon prenosa broja u A1 obzirom da optima ima net TV i samim prenosom neće više biti televizije. Nazvao sam Vašu korisničku službu 18.02. i dogovorio satelitsku TV koju mi do danas niste našli za shodno da postavite. Broj je prenesen u A1 sa 22.02. i naravno ostao sam bez tv-a. Što znači da je Vaš prodajni predstavnik da budem blag govorio neistinu. Vaše djelatnice na centrali su mi prodavali bajke o stavljanju požurnica danas je 28.02. i još uvijek ništa. Vama ako je rok za montažu 20 dana onda mislite montirati 20 dan!!?? Imam dvoje djece koje mi skaču po glavi, a vi ni da bi nešto poduzeli.
icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 28 February 2019, 22:50

Pogledaj original

Odgovora 3

Nadaj se oko Uskrsa da ćeš to imati, prije teško od 22.2. - 20 njihovih RADNIH dana + 6 požurnica ti je otprilike ta računica. Dobrodošao u club...yubito majka.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Radi se (ako se ne varam) radnim danima (danas je 9 radnih dana). Nije baš da će za Uskrs ali pred kraj isteka roka, ovisno o gužvi i tko postavlja (A1 ili komintent).
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav DarioS1, žao mi je radi tvog nezadovoljstva i ako je došlo do nesporazuma 😞 Molim te da nam se javiš u inbox s podacima, kako bi provjerili što se može napraviti po tom pitanju. Manuela

Odgovori