Najbolji odgovor od A1_Manuela
Pogledaj originalneposlovnost
06.02. me je posjetio Vaš djelatnik i ponudio mi net na probu. Zbog veće brzine od optime odmah mi se svidjela ideja. Pitao sam ga za satelitsku TV i čovjek mi kaže da nećemo ništa dok se broj ne prenese u A1 i da mi garantira da neću ostati bez ni jedne usluge koje sam u tom trenutku imao na optimi, a imao sam net telefon i 2 tv. Poslije određenog vremena došlo mi je iz dupeta u glavu kako mi može nešto obećati nakon prenosa broja u A1 obzirom da optima ima net TV i samim prenosom neće više biti televizije. Nazvao sam Vašu korisničku službu 18.02. i dogovorio satelitsku TV koju mi do danas niste našli za shodno da postavite. Broj je prenesen u A1 sa 22.02. i naravno ostao sam bez tv-a. Što znači da je Vaš prodajni predstavnik da budem blag govorio neistinu. Vaše djelatnice na centrali su mi prodavali bajke o stavljanju požurnica danas je 28.02. i još uvijek ništa. Vama ako je rok za montažu 20 dana onda mislite montirati 20 dan!!?? Imam dvoje djece koje mi skaču po glavi, a vi ni da bi nešto poduzeli.
A
Nadaj se oko Uskrsa da ćeš to imati, prije teško od 22.2. - 20 njihovih RADNIH dana + 6 požurnica ti je otprilike ta računica. Dobrodošao u club...yubito majka.
Radi se (ako se ne varam) radnim danima (danas je 9 radnih dana). Nije baš da će za Uskrs ali pred kraj isteka roka, ovisno o gužvi i tko postavlja (A1 ili komintent).
Pozdrav DarioS1, žao mi je radi tvog nezadovoljstva i ako je došlo do nesporazuma 😞 Molim te da nam se javiš u inbox s podacima, kako bi provjerili što se može napraviti po tom pitanju. Manuela
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.