Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj originalXplore tv
Pozdrav
ukoliko se A1 Xplore TV nije isključivao u međuvremenu, s nekim razlogom tebi poznatim, utoliko nema razloga da se ne može koristiti. Koristiš uslugu na nekom mobilnom broju ili uslugu plaćaš putem kreditne kartice? Ako klasično isključivanje/uključivanje ne pomaže, a plaćeni su računi i imaš internetsku vezu, onda sugeriram prijavu poteškoće našoj Tehničkoj podršci, pozivom na besplatan broj 0800 091 091.
Zašto i ja ne mogu gledati na mob xplore TV. Do sad je bilo sve ok. Sad mi piše aktiviraj uslugu, a ona je već aktivirana.
S druge strane, nadam se da će ti to oni nekako riješiti pa javi šta je bilo.
pošaljite nam svoje podatke (broj usluge, kontakt broj i model uređaja) u A1 Forum inbox - ovdje pa ćemo sve provjeriti.
Na tehničkoj rekli da je kod njih sve ok.
Xplore uredno radi na računalu.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.