VIP TV - zamrzavanje slike
Naime, meni i na meni još poznate dvije lokacije ljudi imaju problema sa slikom na većini programa. Dolazi do smrzavanje slike, i konstantnog zatrzavanja slike na sekundu što užasno iritira kod gledanja.. dok zvuk uredno radi.
Prijavu sam uputio početkom mjeseca, mjenjali su mi i router i prijamnik i kablove i sve... no problem se konsantno javlja...
Tehnička podrška vidi da je sve OK... užas... Radi se o lokaciji Osijek i Vukovar...Kome se više žaliti, pisati, zvati... prigovor poslao prije tjedan dana, do dan danas ništa... stanje isto.
HDMI kabel lako isključiš iz jednadžbe - zamijeni hdmi kablove između te dvije sobe.
Ako imaš uslugu preko koaksijalnog kabela bi ti morao biti i koaksijalni spojen na prijemnik, možda bi tu mogao biti neki problem.
Ako si na optici ili bakru ti ostaje linija od routera do prijemnika, koja uključuje switch i lan kablove kao logične uzroke.
Poštovani! Molim pomoć.
Da se nadovežem na temu, imam dva A1 prijemnika, jedan u dnevnoj sobi, drugi u spavaćoj. U dnevnoj radi normalno, u spavaćoj se dešava na određenim programima (rtl, nova tv,...) da se slika zamrzne na pola sekunde-sekundu i nakon povratka slike, zvuk kasni koliko nije bilo slike. Nakon resetiranja prijemnika je ponovno sve u redu dok se ista situacija ponovno ne ponovi(3-4 puta u sat vremena). “Sekundarni” prijemnik u spavaćoj sobi ide preko Switch-a TL-SG1005P (izlazna brzina do 1000mbit/s). Zamjenom prijemnika dnevna soba za spavaća soba se ponovno ponavlja ista situacija u spavaćoj sobi što govori da nije do prijemnika. TV je praktički nov, rezolucija 4K. Moje pitanje glasi: Da li je problem možda u HDMI kablu spore protočnosti informacije ili nečem drugom? PS: zamrzavanje slike se događa samo na HD uobičajenim programima(rtl, nova tv,...), a ne na 4K rezoluciji pa ne vidim razloga zašto bi to trebalo biti povezano sa HDMI kabelom, a sve ostale elemente sam iskuljučio koji bi mogli stvarati problem.
Unaprijed hvala...
Korisnik sam sam usluge 2 u 1 koju sam sklopio s Amisom 24.4.2017.god. i silom prilika postao sam VIP-ov korisnik.
Tijekom travnja 2018. god. povremeno je dolazilo do tzv. smrzavanja slike te sam kontaktirao službu za korisnike. Kada je problem postao učestao i onemogućavao normalno gledanje programa tražio sam da se pošalje tehnička služba i tada započinje AGONIJA!!!
16. 4. 2018. god. tehničar zamjenjuje STB i pri odlasku daje uputu ako se kvar nastavi da će doći netko drugi jer on nije zadužen za druge vrste kvarova?!! Kvar nije otklonjen jer je nakon dvadesetak minuta došlo do prekida programa praćenog informacijom: prekid internetske veze, provjerite kabele. Ponovno smo zvali službu za korisnike i prijavili kvar.
18. 4. 2018. u 10h dolazi tehničar koji UTVRĐUJE da je kvar takve prirode da ga on ne može popraviti!!!
20. 4. 2018. god dolaze tehničari koji takođe UTVRĐUJU da je kvar do kabela i da oni nemaju odgovarajuću opremu!!!
Onda dolazi vikend i tehničari ili ne rade ili nisu stigli do nas!
23.4.2018. Ponovno zovem službu za korisnike i pitam hoće li netko doći i poraviti kvar te dobijam informaciju da je vidljivo kako je tehničar dobio nalog tek u 13h i ne mogu nam točno reći kada će tehničar doći. Predpostavljaju da će nas kontaktirati.
24. 4. 2018. dolazi peti tehničar mijenja kabel od rutera do ispred ulaznih vrata.
Nakon dvadesetak minuta nakon odlaska tehničara ponovno isti kvar i nemogućnost gledanja programa. Kontaktiram službu za korisnike i kažu mi da im je vidljivo sve o čemu govorim ali... doći će tehničar!!!
25. 4. 2018. god. dolazi šesti tehničar koji po treći put UTVRDIO kvar i vjerovali ili ne rekao DA ON NIJE ZADUŽEN ZA POPRAVAK TE VRSTE KVARA !!! U nalogu piše Potrebna ...zamjeniti mrežni kabel od rutera do prijemnika cca18...itd...itd... Još je rekao da imaju veliku gužvu i da ćemo morati malo čekati!!!
26. 4. 2018. god. dolaze dvojica tehničara mijenjaju kabele ali ne popravljaju kvar. Ponovno zovem službu za korisnike i prijavljujem kvar i kažu mi da ne moram više prijavljivati jer oni vide ma što to značilo da kvar nije popravljen! Kvar je i dalje isti i ja ne mogu gledati program... mogu povremeno!
Moje pitanje: JEL OVO SKRIVENA KAMERA u službi Vip-a? I kada ću moći koristiti uslugu koju plaćam?
Uputio sam Prigovor službi za korisnike i dobio automatski odgovor da ću dobiti odgovor u najkraćem roku. Kada će kvar biti popravljen nisam dobio odgovor.
Jedino što mi preostaje je žalba HAKOM-u i javna glasila.
Vip ima dosta kooperanata koji izvode radove spajanja dovođenja kablova do objekta. Neke firme sigurno uzimaju jeftinije kablove i ugrađuju ljudima. Naravno, to nitko neće priznati.
A moguće je da i uvoznici nabavljaju škart robu. I tada dolazi do problema.
Danas što god kupiš sve je lutrija. Nikada ne znaš što ćeš dobiti. A u reklamama sve savršeno!
Ja sam na podrucju Samobora i kod mene je isto tako pocelo. Zamrzavanje slike, nestanak signala totalno, da bi prosli Petak nestalo usluge nepovratno. Zvala sam 2 puta sluzbu za korisnike, prijavila 2 puta problem, govore mi da ga nisam prijavila. U ponedjeljak sam drugi puta zvala, poslala i pismenu prituzbu. Nitko mi se ne javlja. A ja vec tjedan dana nemam uslugu. Morala sam kupiti kucnu antenu.
A ti jesi ti uspjela otkriti uzrok štekanja?
Naime, meni i na meni još poznate dvije lokacije ljudi imaju problema sa slikom na većini programa. Dolazi do smrzavanje slike, i konstantnog zatrzavanja slike na sekundu što užasno iritira kod gledanja.. dok zvuk uredno radi.
Prijavu sam uputio početkom mjeseca, mjenjali su mi i router i prijamnik i kablove i sve... no problem se konsantno javlja...
Tehnička podrška vidi da je sve OK... užas... Radi se o lokaciji Osijek i Vukovar...Kome se više žaliti, pisati, zvati... prigovor poslao prije tjedan dana, do dan danas ništa... stanje isto.
Jesi ti išta uspio riješiti,jel te i dalje to muči?
Šta su tebi rekli na to,jesu šta našli?
Mislim da korisnici koji imaju probleme u prijemima tv slike to mogu zahvaliti lošoj montaži optičkog kabla. Gledao sam kada su kod mene montirali optiku. To je dosta pimplav posao, sitna optička vlakna i jako tanki optički vod koji vodi od recievera do TV - a. Monter me upozorio da se taj mali tanki žuti kabel mora jako paziti i ni slučajno presavijati. Ja svoj ne želim ni gledati. I za sada je sve najbolje.
Susjed pa di siii 🙂 hehehe dijeli nas samo par ulica,Nego htio sam reći da,ko zna možda je problem u instalacijama kad oni postavljaju svoje,ko zna kakve kablove stavljaju možda neke kineske,što jeftinije,možda je bolje da si sami kupimo kablove pa kad dođu montirat da namontiraju te.Možda je problem u reciverima,ko će to znat,čudi me da ljudima ne otkriju ništa kada dođu,možda i otkriju ali neće reći ko će ga znat..Evo susjed on ti je u sotinskoj ulici,to je tamo blizu fiolice dućana i frizerskog,uzeo optiku i šteka mu tv,također dopisivao se sa njih par na fejsu koji su na njihovoj fb stranici komentirali da im šteka slika.svi kažu da tehničari ne mogu ništa naći kad dođu a slika šteka pred njima.Ćudno...
Ma do jeseni kad pocne Liga prvaka će sve raditi kako treba :D:D:D
Hoće nekima,a nekima neće 🙂
Mislim da korisnici koji imaju probleme u prijemima tv slike to mogu zahvaliti lošoj montaži optičkog kabla. Gledao sam kada su kod mene montirali optiku. To je dosta pimplav posao, sitna optička vlakna i jako tanki optički vod koji vodi od recievera do TV - a. Monter me upozorio da se taj mali tanki žuti kabel mora jako paziti i ni slučajno presavijati. Ja svoj ne želim ni gledati. I za sada je sve najbolje.
Ma do jeseni kad pocne Liga prvaka će sve raditi kako treba :D:D:D
Bilo bi dobro kad bi naveli vrstu usluge (optika, parica, kabel), mjesto, tip receivera i programi (frekvencije) na kojima se problem javlja pa da usporedimo. Također, na problematičnom kanalu ući u postavke, iščitati i napisati omjer signala/šuma, kvalitetu signala, pakete s greškom pa da usporedimo.
Kod mene Osijek, VIP tv, Kaon 7584, kabel i nikakva zamrzavanja nisam primjetio.
I onda se preko ljeta dogodilo cudo: dosao sam s mora, kutijica je upgradala sustav i svi problemi su netragom nestali.
Dakle, zakljucak: krenuli su s falsim, nedovoljno testiranim proizvodom i bilo je budala koji su jedva cekali pobjeci od hta (kao sto sam bio ja) koji su ih isfinancirali da taj proizvod bude bolji. Nastavno na taj zakljucak: mi, sadasnji korisnici, bili mi hejteri ili loveri, financiramo njih, koristimo poluproizvod, da bi valjda nasi unuci jednog dana imali tk boljitak. A i da bi unuci vlasnika i managementa imali zagarantiran zivot kako prilici. I to je tako....
Znamo svi kakva je parica i kako je t-com ulagao (odnosno neulagao) u svoju infrastrukturu i znaju svi da postoje mnogi slučajevi "sabotiranja i odgađanja" izlaska na teren od strane istih jer zašto bi na kraju krajeva skakutali po terenu za uslugu koja se plaća VIP-u a ne njima.
Dakle, usluga preko postojeće parice je u puno slučajeva upitna jer za tv treba imati stabilnu i stalnu vezu a ne jedva nekih 4 s kojim bi se televizija vrtila a sve ostalo stalo.
Znamo svi kakva je parica i kako je t-com ulagao (odnosno neulagao) u svoju infrastrukturu i znaju svi da postoje mnogi slučajevi "sabotiranja i odgađanja" izlaska na teren od strane istih jer zašto bi na kraju krajeva skakutali po terenu za uslugu koja se plaća VIP-u a ne njima.
Dakle, usluga preko postojeće parice je u puno slučajeva upitna jer za tv treba imati stabilnu i stalnu vezu a ne jedva nekih 4 s kojim bi se televizija vrtila a sve ostalo stalo.
Ako je potrebna konkretna akcija, tu je SZK.
Možemo jedino provjeriti zašto je zapelo pa ako hoćeš, pošalji OIB vlasnika usluge u Vip_Inbox da provjerimo.
Da ste pozornije procitali moj post, Vasa topla preporuka bi bila drugacija.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.