VIP TV - zamrzavanje slike

  • 27 Siječanj 2017
  • 27 odgovora
  • 3257 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 27

Razina korisnika 3
Moze bit svasta.Ja neznam na koju foru radi taj vip tv,za max tv znam da zauzima brzinu interneta tj parice,optike ,a za vip sam cuo da ne zauzima brzinu.pa lak onda radi?
Ovo je moje iskustvo s VIP-om za ne povjerovati.
Korisnik sam sam usluge 2 u 1 koju sam sklopio s Amisom 24.4.2017.god. i silom prilika postao sam VIP-ov korisnik.
Tijekom travnja 2018. god. povremeno je dolazilo do tzv. smrzavanja slike te sam kontaktirao službu za korisnike. Kada je problem postao učestao i onemogućavao normalno gledanje programa tražio sam da se pošalje tehnička služba i tada započinje AGONIJA!!!
16. 4. 2018. god. tehničar zamjenjuje STB i pri odlasku daje uputu ako se kvar nastavi da će doći netko drugi jer on nije zadužen za druge vrste kvarova?!! Kvar nije otklonjen jer je nakon dvadesetak minuta došlo do prekida programa praćenog informacijom: prekid internetske veze, provjerite kabele. Ponovno smo zvali službu za korisnike i prijavili kvar.
18. 4. 2018. u 10h dolazi tehničar koji UTVRĐUJE da je kvar takve prirode da ga on ne može popraviti!!!
20. 4. 2018. god dolaze tehničari koji takođe UTVRĐUJU da je kvar do kabela i da oni nemaju odgovarajuću opremu!!!
Onda dolazi vikend i tehničari ili ne rade ili nisu stigli do nas!
23.4.2018. Ponovno zovem službu za korisnike i pitam hoće li netko doći i poraviti kvar te dobijam informaciju da je vidljivo kako je tehničar dobio nalog tek u 13h i ne mogu nam točno reći kada će tehničar doći. Predpostavljaju da će nas kontaktirati.
24. 4. 2018. dolazi peti tehničar mijenja kabel od rutera do ispred ulaznih vrata.
Nakon dvadesetak minuta nakon odlaska tehničara ponovno isti kvar i nemogućnost gledanja programa. Kontaktiram službu za korisnike i kažu mi da im je vidljivo sve o čemu govorim ali... doći će tehničar!!!
25. 4. 2018. god. dolazi šesti tehničar koji po treći put UTVRDIO kvar i vjerovali ili ne rekao DA ON NIJE ZADUŽEN ZA POPRAVAK TE VRSTE KVARA !!! U nalogu piše Potrebna ...zamjeniti mrežni kabel od rutera do prijemnika cca18...itd...itd... Još je rekao da imaju veliku gužvu i da ćemo morati malo čekati!!!
26. 4. 2018. god. dolaze dvojica tehničara mijenjaju kabele ali ne popravljaju kvar. Ponovno zovem službu za korisnike i prijavljujem kvar i kažu mi da ne moram više prijavljivati jer oni vide ma što to značilo da kvar nije popravljen! Kvar je i dalje isti i ja ne mogu gledati program... mogu povremeno!
Moje pitanje: JEL OVO SKRIVENA KAMERA u službi Vip-a? I kada ću moći koristiti uslugu koju plaćam?
Uputio sam Prigovor službi za korisnike i dobio automatski odgovor da ću dobiti odgovor u najkraćem roku. Kada će kvar biti popravljen nisam dobio odgovor.
Jedino što mi preostaje je žalba HAKOM-u i javna glasila.

Odgovori